Site Overlay

چرا باید به شما زحمت وبلاگ نویسی برای کسب و کار ؟

[ad_1]

هر کسی می تواند شروع یک وبلاگ است. فقط به وردپرس, نگاه شما یا یکی از دیگر سیستم عامل های موجود – ثبت نام و شما از بین برود.

وجود ندارد هر گونه هزینه میزبانی بسیاری از ارائه صفحات متعدد و شما حتی می توانید ‘نقشه’ وبلاگ خود را به یک نام دامنه مناسب. در وبلاگ خود می تواند به عنوان یک مینی سایت برای کسب و کار شما.

اما قبل از اینکه شما شروع به فکر می کنم فقط برای چند لحظه در مورد اینکه چرا شما در حال رفتن به انجام این کار. به این دلیل است که هر کس دیگری است و شما احساس می کنید شما نیاز به پرش بر روی ارابه موسیقی از طریق ترس از گم کردن ؟

بسیاری از وبلاگ ها در حال راه اندازی کسب و کار و حرفه ای با در نظر گرفتن مورد که نوشتن پست های خود را, چگونه, چرا, و یا زمانی که. به عنوان یک نتیجه بیش از 50 درصد از وبلاگ رها در سه ماه اول.

اگر شما با استفاده از وبلاگ خود را به عنوان یک دفتر خاطرات شخصی و یا به عنوان و هنگامی که مجله این واقعا مهم نیست. شما وبلاگ خودتان را در هر زمان اعتصاب الهام بخش و شما هم. اما اگر آن را به یک ابزار کسب و کار و شما لازم نیست پست به طور منظم و یا با هدف, شما می توانید تصویر حرفه ای خود را بیش از آسیب خوب.

می گویند یک مشتری بالقوه تصادفا در وبلاگ خود – شاید آنها کارگردانی به آن از طریق وب سایت خود یا شاید آن آمد تا در یک جستجوی آنلاین (گاهی اوقات صفحات تصادفی می توانید بزرگ, جستجوگرها, تصادف!). که آنها شما را در بر داشت… اما اگر آخرین ارسال شد شش ماه پیش که چه می گویند ؟ در بهترین حالت که شما فاقد آن توجه به جزئیات… اما در بدترین حالت که کسب و کار شما نیست عامل هر بیشتر.

بنابراین آنچه که یک کسب و کار وبلاگ ؟ آن را سریع و ارزان راه برای ساخت یک حضور آنلاین و ایجاد اعتبار. خوانندگان می دهید بنابراین شما می توانید یک مکالمه را با مخاطب ایجاد اعتماد و ارتباط است. می توان آن را یک ابزار بازاریابی بزرگ و یا به سادگی یک راه برای اجازه دهید مردم می دانند که شما و آنچه شما انجام دهد.

عبارت “محتوا پادشاه است” است که در همه جا و در این لحظه و این که چرا وبلاگ ها بسیار محبوب هستند. آنها سریع و آسان برای به روز رسانی با مطالب تازه است که مفید به کسانی که خواندن آن را; آنها توسط موتورهای جستجو و تشویق تعامل است. چه به عشق ؟ به درستی انجام یک کسب و کار وبلاگ روابط عمومی ضروری است.

قبل از اینکه شما شروع گرچه سوالات زیر پاسخ دهید – آنها به شما کمک کند بهترین استفاده را از این فرصت وبلاگ خود را ارائه.

1. آنچه که در وبلاگ خود هدف است ؟ آیا شما فقط می خواهم به بیشتر قابل مشاهده و یا آن را فعال منجر ژنراتور ؟ شما در حال تلاش برای توسعه محتوا است که می تواند تبدیل به یک e-book و یا مجموعه ای از مقالات?

2. که شما در حال نوشتن برای شما مشتریان موجود و آینده مشتریان حرفه ای همسالان? می دانم که مخاطبان خود را قبل از اینکه شما شروع به طوری که شما می توانید نیازهای خود نگرانی ها و چالش ها.

3. چه شما می خواهید خوانندگان خود را به انجام زمانی که آنها به عنوان خوانده شده وبلاگ خود را? اگر شما می خواهید برای تولید مشتریان بالقوه برای مثال شما نیاز به آن را آسان برای مردم به اشتراک.

4. چه مقدار زمان را به شما اختصاص به وبلاگ نویسی و چگونه اغلب شما ارسال به روز رسانی ؟ یک بار در هفته ؟ یک بار در ماه ؟ وبلاگ برخی از مردم هر روز. هر چه شما تصمیم می گیرید ثبات مهم است تا مطمئن شوید که شما می توانید به آن متعهد.

5. طرح پست های خود را. محتوای طرح بزرگ است چرا که اگر شما یک موضوع در ذهن آن را می توانید حذف زمان تلف شده در حالی که شما در تعجبم که چه چیزی برای نوشتن در مورد. خواندن وبلاگ های دیگر در این زمینه خود را هر دو به دریافت ایده ها و دیدن آنچه که مردم دیگر در حال انجام است. که پست ترین محبوب است ؟

هنگامی که شما انجام برخی تحقیقات و روشن در پیام خود را, شما خوب به آن بروید. صحبت کردن با افراد دیگر به ببینید که کدام سیستم عامل استفاده می کنند اما در نهایت تصمیم خود را در بسته که در آن شما می خواهم بهترین. اگر شما به خصوص تکنولوژی زرنگ و دانا آن ممکن است ایده خوب برای تماس در برخی از کمک از خارج فقط برای چند ساعت – یک متخصص کمک خواهد کرد که شما به سرعت راه اندازی و می تواند تصویب برخی از داخل راهنمایی بیش از حد.

بیشتر تهیه و فکر شما را به وبلاگ خود قبل از اینکه شما شروع موفق تر خواهد بود. شما باید یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای ایجاد یک بسیار قابل مشاهده وب حضور و جذب افراد مناسب برای کسب و کار شما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *