Site Overlay

پیستون و شاتون-نقش آنها در موتورهای دیزل

اگر علاوه بر خروج دود آبی از اگزوز، صدای غیر معمولی در کارکرد موتور وجود داشته باشد، و یا این که اینکه موتور بد فعالیت نماید (تک کارکند)، احتمال شکستن رینگ پیستون را نیز بایستی در حیث گرفت. پیستون قطعه ای است استوانه ای صورت که در درون سیلندر به بالا و ذیل حرکت می نماید و پروسه گوناگون کارموتور را تولید می کند. پیستون دمپایی چکیده از دامنه را بریده و فقط سطوحی را که در جلو و پشت دیواره سیلندر قرار دارا‌هستند باقی می گذارد. کار این فنر انقطاع نمودن بغل رینگیها از یکدیگر است. دکان اثاثیه یدکی جنیون پارت یک عدد از نمایندگیهای فروش اسباب و اثاث یدکی هیوندا و کیا در تهران است. اگر فشار ارتقا پیدا کرد، اختلال از حلقه پیستون خودرو می باشد. از آنجایی که رینگ پیستون و بوش ، علائم خرابی مشترکی دارند حساس انجام همین تست میتوانید مطمئن شوید که خلل از حلقه پیستون می باشد. چگونه از پیستونها نگهداری کنیم؟ درون همین حلقه پیستونها یک فنر پیچشی تعبیه شده است. به جهت تولید پیستونها ، معمولا از چدن خاکستری ، فولاد ریخته گری یا این که آلیاژهای آلومینیوم به کارگیری می شود. تیم رینگ، معمولاً از بالا به پایین، شامل رینگ فشار، حلقه وایپر و حلقه روغن هست که همه آن ها از فولاد یا این که چدن ساخته شده اند. روغنی که بر روی سینی کارتر میریزد ناشی از این مبادرت است. حلقه پیستون کناره پر رنگ نیز رینگی هست که تراز مماس آن حیاتی تحدب بوده و روانکاری در میان حلقه پیستون و جداره سیلندر را یکنواخت تر انجام می­دهد. رینگ روغنی از فشار داخلی حلقه پیستون و فنر و فشار واحد بالای ساخت شده به وسیله سطح مماس یه خرده که شیارهای رشته رشته ایجاد می­کنند استعمال می­کند. شمع را گشوده نمایید و پاره ای سوخت (یک قاشق غذا خوری) داخل سیلندر تزریق کنید. به گزارش مردمان سالاری آنلاین،حسین خاکساری، کارشناس ارشد متالورژی دانشگاه شیراز است که دوره ی مدیریت ارشد اجرایی (MBA) را هم در یک عدد از دانش کده کشور ایران گذرانده. همین قطعه یک عدد از قطعات موتوری اتومبیل است. واضح می باشد که به تعداد سیلندرها، پیستون می بایست در داخل سیلندر کارگزاری گردد به تیتر نمونه موتور 8 سیلندر اساسی 8 پیستون هم است. رینگهای براساس محل قرارگیریشان در پیستون و کاری که انجام میدهند به دو دسته رینگهای متراکم و رینگهای روغنی تقسیم میشوند. اکثر زمان ها رینگهای روغن سه تکه هستند. 4. رینگ مانع از انتقال حرارت حاصل از انفجار به روغن موتور می شود. 2. جذب بیشترین نیروی حاصل از انفجار (بدون این‌که نیروی همین انفجار از کنار پیستون فرار کند) و انتقال آن به شاطون و نهایتا به میل لنگ. به طور کلی هزینه بده بستان پیستون بالاست ، چرا که فرایند کاملا پیچیده ای داردو مکانیک بایستی موتور را به طور کلی انقطاع نماید و سیلندرها تعمیر شوند. دسته موتور اتومبیل و حالت آن نیز از اساسی متعددی در تعویض رینگ و پیستون برخوردار است. رینگ هاي پیستون به دو دسته رینگ هاي كمپرس و رینگ روغني تقسیم مي شود تعداد حلقه ها در هر مدل بستگي به طراحي موتور دارد. لقي تقريبی بين سيلندر و پيستون اساسی اعتنا به شكل (4) ، بايد بين0/03 تا0/1 ميلي متر اصلی توجه به دسته و محصول پيستون باشد به نحوی كه فيلر مهم نيرويی بين 20 تا 35 نيوتن از بين سيلندر و پيستون بیرون گردد. در صورت زیر ، سرسیلندر یک ماشین دارای سیلندرهای دو سوپاپه را مشاهده می کنید ، دقت کنید که در بالای هر سیلندر دو سوپاپ طراحی شده است. اگر دستکم تنش شکست مجاز آلیاژ شافت را بدانیم ضخامت پیستون را مطابق محاسبات پایین می توانیم به دست آوریم. این پیستون به طور معمول از آلیاژ آلومینیوم ساخته میشوند. متاع آن ها از آلیاژ چدن یا این که آلومینیوم میباشد و پایین فشار کمتری از طرف گازهای احتراق و حرارت پایینتری از سوی انفجار قرار دارند. احتمالا بپرسید درصورتیکه همین حرارت زیاد شدید در هم اکنون ایجاد شدن میباشد پس چگونه همین قطعه بایستی روغنکاری شود ؟ نصفه بالای یاتاقان ها به قطعه موتور کارگزاری است و نیمه تحت در محیط های یاتاقان ها با که به قطعه موتور پیچ شده اند قرار دارد. همین شیار در نصیب بالای پیستون و همینطور در زیر رینگ روغنی، وجود دارد. درصورتیکه شما هر جور سوالی در ارتباط حیاتی چه جایی و شیوه استفاده از پیستون تبریز پراید دارید، می توانید حیاتی ما در برگه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.