Site Overlay

پنج C از بازاریابی اجتماعی مدیریت: تجارت, شرکت, کنندگان محتوا و جامعه

[ad_1]

به نظر می رسد مانند هر کسب و کار است شروع به پریدن کرد به رسانه های اجتماعی ارابه موسیقی این روز. هر کس به بهره برداری جوامع مجازی و شبکه برای مقاصد تجاری. قطعا درست است که به منظور ایجاد آگاهی نام تجاری و مدیریت تصویر از یک شرکت و محصولات خاص در اینترنت حضور ضروری است. اما با بیش از نرم افزار پیچیده و ظاهرا امکان تعامل با شبکه های اجتماعی چندگانه و فانتزی تجزیه و تحلیل ترافیک برای مطابقت با آن به نظر می رسد که بسیاری از بازاریابی اجتماعی مدیریت تیم در حال از دست دادن بینایی از اصول اولیه است.

تجارت

وجود دارد سوال روی حیله و تزویر از فروش – در نهایت شما در حال درگیر شدن با شبکه های اجتماعی از آنجا که شما می خواهید برای بهبود خط پایین خود را. اما راه این کار پیچیده است. آن است که به طور گسترده ای استدلال کرد که بازگشت سرمایه گذاری در بازاریابی اجتماعی رسانه ها ناچیز است. به عبارت دیگر تمام کسانی که Facebook طرفداران و پیروان توییتر نیست در واقع ترجمه به معاملات کسب و کار. نه به طور مستقیم در هر صورت. اما پس از آن نه بیشتر offline روش های تبلیغاتی – مستقیم ROI از تلویزیون یا رادیو تبلیغات برای مثال اغلب ناچیز است. اما آن را به وضوح هنوز هم ارزش انجام به دلیل آن افزایش فروش به طور غیر مستقیم. حضور آنلاین یک شرکت می تواند کمک به افزایش آگاهی در میان مشتریان بالقوه ایجاد اعتماد و وفاداری به یک نام تجاری خاص و افزایش خرید فرکانس تاسیس مشتریان.

این اصل مهم که در آن تجارت این است که نگران است به اجازه رفتن از هر مفهوم فروش سخت است. اکثر مردم نمی خواهم این احساس که آنها در حال فروخته شدن به اینترنت بدون استثنا برای این قاعده است. به جای تلاش برای ترویج محصول خود را در همه هزینه ها تمرکز بر ایجاد روابط. که می تواند احساس می کنید مانند شما در حال رفتن کردن آهنگ گاهی اوقات. اما آنچه شما در واقع انجام است ساختمان علاقه و اعتماد است که زیر بنای فروش در دراز مدت.

چگونه می توانم به شما انجام این کار ؟ با داشتن یک تصویر واضح و روشن از خود شرکت و نام تجاری خود را شناخت مصرف کنندگان خود را ایجاد محتوای با کیفیت و پرورش احساس جامعه است.

شرکت

به منظور به طور موثر در بازار شما باید به چیزی موثر به بازار است. Fanciest و فن آوری اختصاص داده شده ترین تیم بازاریابی در دسترس می تواند هیچ چیز برای یک محصول ضعیف و یا مه آلود تصویر شرکت. رسانه های اجتماعی می توانید انجام دهید اما آن را نمی تواند فروش یک محصول است که هیچ کس می خواهد.

شما باید کاملا واضح و روشن در مورد آنچه شما در حال تلاش برای فروش قبل از شما در مورد فروش آن است. این بدان معناست که توسعه یک محصول کلاس اول است که مطابق با اصل تقاضا و قرار دادن مقدار زیادی از فکر دقیق به چگونه شما می خواهید خود را به شرکت و محصول خود را به درک. بدون یک محصول با کیفیت و منسجم با نام تجاری و شرکت تصویر هیچ مقدار از اینترنت جادوگری منجر به افزایش فروش.

مصرف کنندگان

و همچنین مشخص بودن چه شما فروش شما نیاز به دانستن به آنها شما در حال فروش است. این پایه تحقیقات بازار – تمرکز تلاش خود را بر گروه خاصی از مصرف کنندگان به جای تلاش scattergun رویکرد است. که مخاطبان هدف خود را? آنچه که آنها به دنبال چه منافع و درگیر آنها است ؟ هر اجتماعی مدیریت بازاریابی استراتژی ارزش نمک خود نیاز به شامل تحقیقات گسترده به این پرسش.

چیز زیادی در مورد اینترنت در این زمینه این است که این کار می تواند مانند یک گسترده و تقریبا رایگان گروه تمرکز ارائه ثروت از اطلاعات مصرف کننده. تحقیقات خود را ممکن است شامل حلق آویز در اطراف خود نزدیک رقبای وب, انجمن, ارسال, نظر سنجی یا نظر سنجی در شبکه های اجتماعی و شناسایی و زیر کلید “اثرگذارندهها” در رسانه های اجتماعی مختلف سیستم عامل است.

مطالب

شرکت رسانه های اجتماعی حضور در اشکال مختلف می آید. وجود دارد شرکت خود را در صفحه وب و Facebook صفحات توییتر و LinkedIn حساب. وجود پست های وبلاگ کتاب های الکترونیکی, پادکست ها و خبرنامه به ایمیل. این لیست همچنان ادامه دارد و محدود است تنها توسط تصورات خود را.

این نکته مهم است که فرم شرکت شما حضور اینترنت طول می کشد این است که هیچ چیز مانند به عنوان مهم به عنوان محتوا. چه به شما می گویند مسائل خیلی بیشتر از چگونه شما در حال گفتن آن است. بنابراین قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان زده در مورد چشم انداز از یوتیوب مصاحبه و یا آموزشی به دقت در نظر بگیرید آنچه شما برای گفتن. چگونه شما ساخت داستان خود را محصول و شرکت شما ؟

کاربران اینترنت هستند که با بمباران بی سابقه ثروت از اطلاعات و سرگرمی است. این باعث ایجاد محتوای با کیفیت هر دو بسیار دشوار است و بسیار مهم است. آن را به سادگی به اندازه کافی نه تنها برای تبلیغ محصول خود را. شما باید برای پیدا کردن یک راه برای گرفتن توجه مردم را از ساخت آنها را به خنده و یا فکر می کنم و یا بریده بریده نفس کشیدن با تعجب. این مواد باید جالب یا خنده دار و یا به اندازه کافی خنک است که مردم در حال رفتن به می خواهم برای به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی خود را.

و هنگامی که شما را نمیفهمد یک راه برای انجام این کار, شما باید برای انجام آن. این هسته چالش های رسانه های اجتماعی بازاریابی: ایجاد محتوای با کیفیت و نه فقط به عنوان یک خاموش اما روز پس از روز پس از روز. شما نیاز به به روز رسانی منظم از مواد تازه برای حفظ مشتریان موجود و بالقوه علاقه مند و درگیر. این کمی مانند انتشار یک روزنامه – شما فقط می توانید استراحت در laurels خود را به دلیل دیروز نسخه فوق العاده بود.

خوشبختانه, با کیفیت بالا محتوا است از یک راه تداوم خود را. اگر مردم به اشتراک گذاری و اظهار نظر در مواد خود را, شما می توانید ساخت در آن پاسخ به محتوای موجود به آمده تا با ،

جامعه

در نهایت بالاترین محتوای با کیفیت خواهد بود بدون استفاده از اگر آن را نمی شود منتشر شده در یک روش تعاملی. به یاد داشته باشید: تمام نقطه تمام از این مواد برای تعامل با مردم و ایجاد روابط با آنها. این یک فرایند دو طرفه. شما در حال تلاش برای شروع یک مکالمه نیست پخش تک صدایی. دوباره, آن کمک می کند تا به اجازه رفتن از هر گونه مفهوم و فروش سخت به تمرکز بر روی تعامل انسان به عنوان یک پایان در خود دارد.

وجود دارد بسیاری از راه های مختلف از انجام این کار است. اول از همه, شما نیاز به پاسخگو به مردم راه تعامل با محتوای شما را به انتشار. دعوت و پاسخ به نظرات مثبت و منفی است. نگه دارید تا با ارتباطات در وب سایت مرجع تخصصی, Twitter و Facebook. و به یاد داشته باشید: یک شکایت است که با رسیدگی سریع و به خوبی می تواند به عنوان مفید به شهرت و نام تجاری به عنوان تصویر کلی ستایش است.

شما همچنین می توانید ایجاد یک حس بودن بخشی از یک جامعه در حال فعال مصرف کننده از رسانه های اجتماعی. فکر می کنم از آن به عنوان یک ناگفته “من ابتدا خود را به عقب اگر شما خراش معدن” سیاست. پست در انجمن. در نظر مردم پست های وبلاگ. ارتباط با مشتریان آینده نگر در سراسر رسانه های اجتماعی خود را به جای پا. نگه داشتن در تماس با مخاطبین تاسیس از طریق Facebook و LinkedIn و یا توییتر. مهمان وبلاگ و یا تعامل با وبلاگ نویسان خوش آمدید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *