Site Overlay

واگن چرخ: روش برای رانندگی ترافیک بهبود SEO و تبدیل شدن به ارزشمند را به مشتری خود را

[ad_1]

یکی از بزرگترین کلیدهای بازاریابی اینترنتی است که به طور فعال به دنبال و شرکت خود را با مشتریان جدید و بالقوه است. این به این معنی نیست که فقط خود را بهینه سازی وب سایت و مطالب و یا قرار دادن یک صفحه شبکه های اجتماعی و یا نوشتن یک مقاله و یا خرید تبلیغات. این بدان معنی است که شما باید تحقیقات مشتریان خود را می دانم آنچه انجام می دهند آنلاین و آنچه آنها دنبال آن هستید و همچنین ارائه آنها را با چندین نقطه از علاقه و دسترسی به شما.

در این مقاله ما بحث در مورد روش ما تماس بگیرید “چرخ واگن.” این یک راه برای ایجاد آن چندین لمس نقاط و قیف بازدید کنندگان به یک محل متمرکز مانند وب سایت خود را. علاوه بر این پره های چرخ ما خواهد بود در ارتباط با یکدیگر به تقویت بیشتر این اثر و برای ایجاد توجه و حتی بیشتر از هر انسانی کاربر و موتورهای جستجو.

توپی

این محل نهایی خود را که در آن ترافیک اینترنت همراه به اقدام واقعی است. تقریبا در هر صورت این وب سایت شرکت خود را. استثنا وجود دارد به این ، اگر شما لازم نیست که یک وب سایت برای برخی از دلایل شما ممکن است استفاده از your Facebook fan page, به عنوان مثال.

نکته این است که ما باید اطمینان حاصل شود که hub تنظیم شده است حق است و انجام آن کار درست است. این صدا ممکن است ساده اما آن می تواند بسیار پیچیده است. اول از همه باید آن را در برخی از راه منعکس کننده تمام اطلاعات نوشته شده در پره از ما wagon wheel. ما به جزئیات وجود دارد در یک لحظه. هاب خود را باید تنظیم شود تا با متن, تصاویر, صوتی و تصویری, بنابراین به عنوان برای ایجاد تمایل در این بازدید به برخی از نوع عمل است.

این عمل ممکن است به فروشگاه در فروشگاه آنلاین خود را, عضویت در خبرنامه خود را وارد کنید و نام و ایمیل خود را برای ارائه رایگان تماس شما با سوال ایجاد عضویت و یا اطلاعات در مورد یک محصول جدید و یا خدمات شرکت خود را ارائه می دهد در دنیای واقعی است. آن را واقعا به شما است.

فقط به یاد داشته باشید بازدید کنندگان فرود بر روی وب سایت شما در اولین زمان ممکن آماده به خرید نشده است. بنابراین آنها را با ارائه گزینه های متعدد برای گرفتن گره خورده است به شما. در این راه شرکت شما خواهد بود به آنها متصل شده و شما می توانید همچنان به بازار به آنها و آماده کردن آنها برای کشیدن که نهایی ماشه.

پره

اینجا جایی است که شما باید گزینه های بسیاری برای قرار دادن نقاط لمسی به دنیای سایبر. در اینجا این است که شما خواهد شد اساسا ریخته گری خالص به گرفتن توجه از کسانی که میلیاردها از اینترنت ماهی شنا ، این فعال بخش از چرخ.

برای شروع را انتخاب کنید حداقل 6 روش مختلف. شش مکان های مختلف و یا دسته های آنلاین به پست ارتباط برقرار کردن و ترویج خود. شما ممکن است را انتخاب کنید از زمینه هایی مانند: نوشتن مقاله نویسی, بازاریابی رسانه های اجتماعی, بازاریابی, بحث, فروم, پست, پرداخت, تبلیغات, تبلیغات رایگان, ارسال اطلاعات, گرافیک, مهمان, وبلاگ نویسی, اظهار نظر منتشر شده در مطبوعات و یا نوشتن به صورت یک e-zine و یا عضویت در خبرنامه.

اینها فقط چند نمونه است. آن را روشن و اجازه دهید بگویم که ما در انتخاب مقالات, وبلاگ نویسی, مرجع تخصصی فیلم, رسانه های اجتماعی و پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید به عنوان ما شش پره. شما می توانید انتخاب کنید اما حداقل شش توصیه می شود.

بنابراین آنچه که ما انجام می دهد این است که همچنان به نوشتن یک سری مقالات با حداقل سه مشابه دیگر برای انتشار در سایت های مانند EzineArticles, articlebase, amazines یا buzzle. ما را به طور همزمان ایجاد یک وبلاگ برای خودمان که در آن ما می خواهم در پست مفید اطلاعات, نکات و ترفندها, و همچنین به عنوان لینک و یا کپی و چسباندن دیگر محتوای آنلاین است که می تواند از علاقه به خوانندگان ما. مطمئن شوید که هنگامی که انجام این کار شما به اعتبار منبع است.

به عنوان بخشی از سوم ما صحبت کرد و ما را در پیدا کردن یک زن و شوهر از انجمن های بحث و گفتگو که مربوط به آنچه ما در شرکت ما است. ما پس از آن می توانید در پست سوال و جواب های دیگران سوال قرار داده و به روز رسانی ها و اطلاعات دیگر نیز وجود دارد. علاوه بر این ما ایجاد یک کانال یوتیوب و نشر مفید ویدئوها که بحث در مورد آنچه ما انجام می دهیم, اطلاعات مفید و اخبار مرتبط. ما همچنین راه اندازی یک حساب AdWords گوگل و تبلیغات نمایش که لینک به طور مستقیم به وب سایت ما.

در نهایت برای ما آخرین صحبت ما می خواهم به راه اندازی یک Facebook و LinkedIn حساب حداقل. با توجه به آنچه شما انجام, شما همچنین ممکن است بخواهید یک توییتر و چهار ضلعی پینترست و Instagram حساب بیش از حد. در اینجا این است که ما می توانیم کمی بیشتر از فقط ارسال اطلاعات است. ما می توانیم با استفاده از این منابع به جمع طرفداران و دوستان, پست, آینده, حوادث و فوق العاده را به همه ما دیگر پره و هاب به عنوان اغلب به عنوان ما می خواهیم. که ما منجر به بخش نهایی ما چرخ واگن:

لبه

لبه چرخ ما چیزی است که روابط آن همه با هم. این جایی است که ما لینک ما پره با هم و نه فقط به ما hub. با انجام این کار ما ایجاد یک کراس جریان ترافیک که خواهد ساخت بر خود و فشار بیشتر و بیشتر ترافیک به ما hub. این فوق العاده است برای رتبه بندی موتور جستجو بیش از حد.

این می تواند یک وظیفه دلهره آور و حتی با تنها شش پره. این جایی است که ما را به یک نقش فعال. برای ترویج تمام پره های دیگر در همه پره. برای ارائه به مشتریان با چندین راه برای یادگیری و پژوهش شرکت کنند. در حالی که این یک کار ساده را نمی شود فریب خورده،. این یکی از مهم ترین بخش های ما wagon wheel.

شما ببینید در کل اشاره به این است که برای ایجاد یک ارتباط تنگاتنگ حضور در وب است که قطاری از توجه افرادی که به طور فعال به دنبال محتوا. محتوا پادشاه است. آن چیزی است که اینترنت همه چیز در مورد و, بازاریابی اینترنتی, همه چیز در مورد. اما فراتر از آن فقط با قرار دادن تبلیغات برای خودمان فعال بازاریابی محتوا معنی را برای مردم فراهم واقعا اطلاعات مفید و روشها برای رسیدن به بیشتر. این یکی از دلایلی است که چرا رسانه های اجتماعی همیشه باید یکی از شما پره.

اگر شما به دنبال این برنامه شما را در زمان برخی از نتایج قوی. ترافیک وب سایت شما اعداد را رشد خود را جستجو رتبه بندی موتور رشد خواهد کرد و شما تبدیل خواهد شد بیشتر و بیشتر از یک منبع برای مشتریان موجود و بالقوه. و وقتی اتفاق می افتد که آن را باور یا نه آنها آغاز خواهد شد به ترویج همه شما را در خود را دارند. و هیچ چیز بهتر از آن است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *