Site Overlay

همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد Instagram تبلیغات

[ad_1]

راه اندازی Instagram تبلیغات شده است با آغوش باز استقبال کسب و کار در سراسر جهان که در حال حاضر قادر به استفاده از پلت فرم محبوب برای رسیدن به بیش از 400 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان.

برای مردم در خاورمیانه آن راه اندازی شده است و حتی بیشتر جشن به عنوان اکثریت جمعیت عرب زبان هستند و بیشتر در دسترس در Instagram نسبت به هر گونه دیگر رسانه های اجتماعی پلت فرم.

بنابراین چه چیزی باعث Instagram تبلیغات چنین پیروزی و چگونه می توانید کسب و کار خود و از آن استفاده کنید ؟

Instagram کلی می دهد بسیار بالاتر نامزدی رای از هر پلت فرم اجتماعی است. اگر شما یک فعال Instagram profile شما متوجه خواهد شد که آن را به مراتب بیشتر احتمال دارد برای پست های خود را برای به دست آوردن توجه در این کانال از سیستم عامل های دیگر. این است که نسبتا آسان تر برای به دست آوردن خوب پس Instagram ارگانیک.

معرفی تبلیغات و حتی آن را آسان تر برای رسیدن به هدف کاربران در Instagram و می تواند شگفتی انجام دهد استفاده می شود که در شیوه ای موثر است.

آنچه شما نیاز به دانستن در مورد Instagram تبلیغات

این ارائه می دهد چندین فرمت های آگهی

Instagram تبلیغات شما ارائه می دهد سه نوع آگهی: تصویر, تصویری و چرخ فلک. تصویر تبلیغات به شما اجازه استفاده از تصاویر بصری و داستان خود را بگویید و همچنین جذبه مخاطبان خود را به اقدام در حالی که تبلیغات تصویری به شما 30 ثانیه ای برای رساندن پیام خود را به عنوان هنری که شما میل و چرخ فلک گزینه تصویر تبلیغات بر روی استروئیدها به شما اجازه استفاده از تصاویر متعدد است که بیننده می تواند کش رفتن را از طریق ارائه فرصت های متعدد به ماشه یک عمل است.

شما تماس به عمل دکمه برای رانندگی ترافیک به وب سایت خود را

خسته کننده ترین بخش وقتی که می آید به بازاریابی رسانه های اجتماعی است – تحریک نامزدی. شما ممکن است بسیاری از امثال و نظرات اما رانندگی همان ترافیک به وب سایت خود را تا حدودی از روی حیله و تزویر. Instagram تبلیغات ارائه تماس به عمل دکمه ها (مانند Facebook ads) که اجازه می دهد تا شما را به درایو ترافیک به طور مستقیم به وب سایت خود را. تماس به عمل دکمه در دسترس هستند در تمام سه آگهی فرمت انواع.

خاص هدف قرار دادن آگهی

Instagram تبلیغ همواره قادر به هدف قرار دادن مخاطبان با سن و محل سکونت و جنسیت. اما در حال حاضر آن را در حال کار با شرکت مادر Facebook برای رسیدن به کاربران بر اساس منافع خود و ارتباطات در هر دو شبکه – منحصر به فرد و قدرتمند با مجموعه داده از مردم تنظیمات شخصی.

وجود رقابت کمتر

Facebook در حال حاضر نزدیک به دو میلیون تبلیغ به این معنی که تبلیغ در حال حاضر رو بیشتر رقابت برای رسیدن به مخاطبان هدف خود را. پس Instagram نسبتا جدید پلت فرم تبلیغاتی, آن را هنوز هم ارائه می دهد کمتر رقابتی پلت فرم برای تبلیغات به کاربران در مقایسه با Facebook.

اگر شما هنوز سعی کردم در این پلت فرم تبلیغاتی آن زمان شما یک شات بدهید!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *