Site Overlay

نحوه محاسبه ROI توییتر

[ad_1]

دریافت به دانستن رسانه های اجتماعی خود را معیارهای

مهم نیست که سیستم عامل رسانه های اجتماعی استفاده می کنید برای ترویج کسب و کار شما?-اگر شما اندازه گیری نتایج خود را, شما در حال اتلاف وقت خود را!

شما نیاز به ردیابی چیزهایی مانند که در پست انجام بهتر از دیگران است که نوع محتوای شما کاربران دوست دارید بهترین.

با توجه به توییتر 336 میلیون نفر با استفاده از پلت فرم در هر ماه است. اما در اوایل من در تلاش بود برای دیدن ارزش Tweeting. این سخت بود برای من برای توجیه مقدار زیادی از زمان و تلاش من صرف بر روی آن قبل از من درک چگونه به درستی بازار وجود دارد و محاسبه توییتر ROI (بازگشت سرمایه گذاری).

بله من تو را دیدم بسیاری از افراد مشهور و مارک های بزرگ از پیوستن به پلت فرم و آن را تبدیل به یک جامعه فعال و به صدای جیر جیر در مورد سیاست-باراک اوباما حتی اعلام کرد او می خواهم برنده سال 2012 انتخابات ریاست جمهوری بر روی پلت فرم.

اما چگونه می تواند این کار را برای من و مشتریان ؟

من از دیدن کارهای متفاوت در حال حاضر قرار داده و تلاش زیادی به بازاریابی در این پلت فرم (به عنوان شما خواهید دید با رفتن به حساب ما. من صدای جیر جیر خیلی)! اما این دلیل است که من می دانم که چگونه برای محاسبه توییتر ROI, بنابراین من می دانم چه کار می کند و چه چیزی نیست.

بیش از حد بسیاری از کارآفرینان به طور موثر نمی گیری تلاش های خود را در رسانه های اجتماعی. آنها همچنین موفق به تحقق بخشیدن به ارزش زمان خود است. آنها را انتخاب کنید به DIY چیزی برای صرفه جویی در پول به جای استخدام یک متخصص برای انجام آن برای آنها.

آنها نمی در نظر گرفتن زمان آنها صرف یادگیری برای انجام این کار زمان آنها زباله با تمرکز بر روی کسب و کار خود و این واقعیت است که این کارشناس احتمالا می تواند آنها را بدست نتایج به مراتب بهتر.

از دیدگاه من می بینم بسیاری از ارزش ها در شبکه های اجتماعی زمانی که آن را می آید به دید تجاری افزایش روابط و به رسمیت شناخته شده به عنوان یک متخصص در صنعت شما.

اما مهم این است که به اختصاص زمان خود را عالمانه.

قرار داده و در زمان کافی برای رسیدن به اهداف خود و سپس حرکت به دیگر مهم کسب و کار-فعالیت های ساختمانی. هیچ مشکلی وجود دارد با صرف برخی از زمان خود را در شبکه های اجتماعی, اما صرف ساعت در روز در آن است که احتمالا بهترین چیز برای کسب و کار خود و یا خود را ROI.

در اینجا این است که چگونه به تمرکز و وقت خود را عاقلانه در توییتر معیارهای:

تنظیم اهداف خود را.

آن است که به مردم به دانلود یک کاغذ سفید در وب سایت خود را ؟

به پر کردن یک فرم برای مشاوره رایگان?

تنها پس از آن شما می توانید به طور موثر محاسبه ROI. شما نیاز به قادر خواهید بود برای دیدن آنچه که مردم انجام می دهند مانند کلیک کردن بر روی یک لینک برای شما ارسال شده برای رسیدن به وب سایت خود را.

بخشی از راه اندازی آنالیز (Google Analytics یا پرداخت پلت فرم) ایجاد خواهد شد ردیابی نشانه هر هدف. اکثر بازاریابان باید بیش از یک گل: در صفحه اصلی آن ممکن است به ثبت نام برای عضویت در خبرنامه در حالی که در داخل صفحه آن را ممکن است برای دانلود یک کتاب.

شما می خواهید به قادر به دیدن آن اقدامات بود که در نتیجه به جای پایان دادن به با یک استخر بزرگ از آمار شما می توانید احساس.

ابزارهای آنلاین وجود دارد که به شما اجازه تولید این ردیابی نشانه و یا شما می توانید استخدام یک حرفه ای بازاریابی شرکت را تجزیه و تحلیل معیارهای بسیار آسان تر در خود است.

دریافت به دانستن توییتر تجزیه و تحلیل ترافیک.

شما پیدا کردن آمار همه چیز را از مخاطبان جمعیت به نامزدی رای دادن اینجا. من برای پیدا کردن برخی از بهترین بینش در اینجا عبارتند از:

? صدای درگیری و تعامل هستند. درگیری تعدادی از فعل و انفعالات یک صدای جیر جیر می شود در حالی که تعامل با نرخ درگیری تقسیم برداشت.

? رویداد و روند موضوع داده است. این به شما نشان می دهد تعطیلات و روند مکالمات بنابراین شما می توانید عضویت در زمانی که و که در آن مرتبط است.

? محتوای ویدئویی عملکرد. با توجه به Hootsuite, عکسها و کلیپ های جذب 10x تا حد نامزدی. هنگامی که شما شروع به تویت خود محتوای ویدئو شما می توانید ببینید که چگونه مردم در حال تعامل با فیلم های خود را می خواهم اگر آنها در حال تماشای آنها را به اتمام. خواندن ‘چرا ترکیب تصویری روی حساب کاربری توییتر خود را خوب است برای بازاریابی اجتماعی’.

فراموش نکنید که این هشتگها.

هشتگهای می تواند واقعا یک ابزار موثر بازاریابی, اما بسیاری از بازاریابان را درک نمی کنند چگونه به خود را پیگیری ROI.

هنوز مطمئن شوید که چه هشتگهای هستند ؟ چک کردن یک راهنمای کاربر جدید به هشتگهای در رسانه های اجتماعی.

شما می توانید تعدادی از تعاملات خود را با هشتگ (که چگونه بسیاری از مردم می خواهم به اشتراک بگذارید و یا retweet محتوا) به ببینید که چگونه به خوبی یک برچسب خاص انجام شده است.

این فقط یکی از راه برای دیدن اگر زمان و یا پول شما در حال قرار دادن به رسانه های اجتماعی پرداخت.

بررسی نمونه هایی از BizGalz یک جامعه جهانی از زنان و مردان که از آنها حمایت آنها به عنوان “چالش های جهان, فکر می کنم بزرگ, & را تغییر دهید.” در یکی از های اخیر خود توییتر چت, آنها خواسته ایم مردم را به نام مورد علاقه خود را در کنفرانس با استفاده از هشتگ #BizGalz به طوری که آنها به راحتی می توانید ببینید که چه کسی درگیر شدن با چت.

نگه داشتن ردیابی است.

بسته به اندازه از کسب و کار شما ممکن است برخی از زمان برای کشف ماندگار آمار. که خوب! نگه داشتن ردیابی و افزایش سرعت به عنوان شما بروید.

این مهم است به از دست دادن تمرکز بر روی چیزهایی مانند چگونه بسیاری از پیروان شما در حال به دست آوردن یا از دست دادن در طول زمان چگونه بسیاری از سهام پست های خود را در حال گرفتن چگونه برخی از هشتگهای در حال انجام ،

در حالی که آن را ممکن است کمی مشکل تر است برای محاسبه توییتر ROI از آن است که به سادگی ببینید که اگر کسی به پر کردن یک فرم در سایت خود آن را به ارزش آن را به صرف برخی از زمان با تمرکز تلاش های بازاریابی خود را وجود دارد و آشنایی خود را با تجزیه و تحلیل ترافیک. شانس هستند که رقبای خود را!

پیدا کردن آن به چالش کشیدن برای پیدا کردن زمان کافی در روز برای به دست آوردن کسب و کار خود و کارهای انجام شده, nevermind رسانه های اجتماعی است ؟ یا شاید شما فقط مطمئن شوید که در آن به حتی شروع می شود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *