Site Overlay

نحوه جذب تناسب اندام مشتریان با تمام گزینه های رسانه ای برای قدرتمند ترین تاثیر

[ad_1]

بازاریابی یکی از دو اولویت های کلیدی در کسب و کار. بدون آن شما نمی هر گونه کسب و کار. این چیزی است که شما باید تا کنون دهد تا کنترل کامل در کسب و کار خود را. شما می خواهید و نیاز به در تماس با مشتریان خود و خود را می خواهد ترس و اهداف و همچنین راه آنها می خواهند برای دریافت اطلاعات از شما. به همین دلیل شما نمی توانید بستگی دارد فقط یک منبع از اتصال. این مقاله شامل must-haves برای تناسب اندام جذب مشتری.

آنچه شما نیاز دارید به خاطر داشته باشید در مورد هر یک از این سالن های بازاریابی است که آنها باید راه های متعدد برای کمک به شما. که غنی از محتوا است که شما را قوی تر خواهند بود. شما در جذب مشتریان است که در حال جستجو برای آنچه شما باید ارائه شما با استفاده از عناوین عاقلانه است. همچنین شما می خواهد خود را بهبود و بهینه سازی موتور جستجو اگر شما به خوبی بازی کند.

  • ویدیو یوتیوب می تواند کمک به شما برای جذب مشتریان در جستجوی یک راه حل برای یک مشکل و یا یک سرویس خاص به شما ارائه دهد. آنها پیدا کردن شما بر اساس عنوان خود را مطابق با جستجوی خود را. این است که در آن شما نیاز به فکر می کنم مانند شما و مشتریان شما فکر می کنم. این مهم است به فکر می کنم در مورد هدف از هر ویدئو و طرح آن را از ساقه را ویرایش کنید.
  • Facebook صفحات کسب و کار می تواند کمک به شما را در ارتباط و به دست آوردن تعداد افرادی که از مشتریان فعلی خود و دوستان خود را. است که اگر شما آن را درست انجام دهد. شما در حال رفتن به نیاز به ایجاد یک رسیدن به مشتریان خود را فراتر از خدمات خود را و به اشتراک گذاری تبلیغات خود را. ارسال به طرفداران خود است که همان تبلیغات است. فکر نمی کنم از آن به عنوان یک bulleting مدیره در باشگاه خود را در لیست فوق العاده. فکر می کنم از آن به عنوان گفتگو با هدف نهایی تبدیل.
  • توییتر پست های بیشتر ارضاء فوری. مشتری خود را می خواهد آنها را به newsy مرزی و بیشتر زمان بهتر است. اگر آن را می سازد آنها را نگاه شوخ و یا بهبود وضعیت خود را با میل و یا به اشتراک گذاری شما برنده اید توییتر بازی.
  • وبلاگ نویسی یک راه برای بهبود خود را در جستجوگرها. انجام آن را به طور مداوم و استفاده از تصاویر و ویدئو در آن است. شما اساسا ضرب رسیدن به خود را هنگامی که شما یک ویدیو یوتیوب جاسازی در داخل وبلاگ خود را در وب سایت خود را. لینک به اشتراک بگذارید در Facebook و یا صدای جیر جیر آن. یکی از فعالیت های متعدد و سلاح.
  • نوشتن مقاله در منابع آنلاین. نوشتن برای کسی که دیگری را در وبلاگ. ارائه ezine. می شود که شما خال خال ارگانیک دوباره و گسترش رسیدن به خود را در راه شما نمی تواند رسیدن به خود را.
  • Pinterest, Instagram, Tumblr و دیگر رسانه های اجتماعی در حال آمدن عجله و فقط به عنوان آنهایی که ذکر شده در بالا خواهد بود یا مهم هستند. اگر شما پیوستن به فعال باشد. قرار دادن یک Facebook Pro صفحه و سپس ارسال هر چند ماه و یا حتی به عنوان کمی به عنوان یک زن و شوهر بار در روز به شما کمک کند. متعهد به انجام آن می چسبد و با آن اگر شما می خواهید برای دیدن نتایج. هنگامی که شما آهسته و یا متوقف کردن ارسال و ویرایش شما همچنین جلوگیری از پست های خود را از دیده شدن دوباره زمانی که شما تصمیم می گیرید شما در خلق و خوی. Facebook تصمیم می گیرید شما مربوط نیست پس هیچ یک تعامل و حتی تعدادی از طرفداران شما اعتقاد دارم که شما در حال رسیدن نیست نشان داده تا پست های خود را. شبکه های دیگر ممکن است به دنبال کت و شلوار.

یک چیز گنجانده شده در بالا است متقابل. شما همچنین نیاز به ارتباط برقرار کردن با دیگران است. شما نمی توانید ثابت اطلاعات وجود دارد. شما نیاز به نظر و به اشتراک گذاری اطلاعات دیگران آشکارا و سخاوتمندانه اگر شما امیدواریم که به صورت متقابل به جریان عقب بر گردیم به شما.

اگر این نیست مهارت های شما در حال حاضر و یا می خواهید به انجام, مراقب باشید در مورد کسی که شما را استخدام و چگونه شما آنها را آموزش دیده و به طور کامل نمی اجازه دهید آن را بروید و بدون نظارت است. بزرگترین خطا بیشترین تناسب اندام صاحبان در حال حاضر در حال ساخت است و نمی دانستند که چگونه به طور کامل استفاده از رسانه ها به نفع خود استفاده کنند. انجام آن و انجام آن را دو چیز متفاوت هستند. می توان آن را بهترین دوست خود را اگر شما تلاش برای دریافت برخی از مربیگری در نحوه مدیریت آن است. آن است که بسیار trackable تقریبا فوری واکنش نشان می دهد شما یک بازگشت در وقت و انرژی خود را با کمی سرمایه گذاری.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *