Site Overlay

نحوه استفاده از WhatsApp در حال ظهور به عنوان یک ابزار بازاریابی و بازاریابی اجتماعی رسانه ها

[ad_1]

نحوه استفاده از WhatsApp در حال ظهور به عنوان یک ابزار بازاریابی

WhatsApp شده است توجه بیشتری از Facebook خرید این سرویس پیام رسانی نرم افزار. خدمات اصلاحی راه های همراه استفاده شده اند برای تبلیغات. استفاده از WhatsApp ارتباطات در حال تبدیل شدن بیشتر و هدفمند و مشخص بین کسب و کار و مشتریان.

با استفاده از سفارشی پیام های WhatsApp است که یک راه بسیار خوبی برای تبلیغات مارک های به حداکثر رساندن منافع خود را تلاش های بازاریابی.

واتساپ برای تعامل:

WhatsApp می تواند به عنوان یک ابزار برای ارتباط مستقیم با افرادی که شما در حال حاضر می دانیم. شما می توانید با استفاده از WhatsApp برای ارسال تصاویر و پیام های متنی از محصولات جدید به مشتریان فعلی شما.

این تعامل باید یک به یک به عنوان مخاطب نمی خواهم به بخشی از یک گروه واتساپ. یک به یک ارتباط باعث می شود آنها احساس خاص و ایجاد اعتماد مشتری به نام تجاری خود را.

ایجاد متقابل جوامع از افراد همفکر:

ابتکار عمل و ایجاد واتساپ گروه مجزا مخاطبان است. شما می توانید ایجاد گروه بر اساس موقعیت جغرافیایی خود علاقه و جمعیت. شما همچنین می توانید محدود کردن اتاق خود را واتساپ گروه مانند این که چگونه بسیاری از مردم خواهد شد در یک گروه. پس از انجام کامل فرایند شروع به ارسال پیام به گروه.

واتساپ برای سازماندهی مردم:

WhatsApp است که بیشتر مورد علاقه کاربران برای برقراری ارتباط با مردم می دانند. بهره گیری از این واقعیت و با استفاده از WhatsApp برای جمع آوری مردم برای یک علت خاص و یا یک رویداد. دعوت از مردم برای پیوستن به این رویداد با ارسال دعوت نامه در واتساپ و درخواست آنها را برای به اشتراک گذاشتن آن در میان گروه واتساپ برای افزایش مخاطبان خود را. بیشتر مردم به اشتراک گذاری این رویداد بیشتر مخاطبان خود را رشد خواهد کرد.

نمایش محصول به عنوان عکس پروفایل:

برای تبلیغ محصول خود را از طریق واتساپ, شما می توانید با ارسال یک خبر هشدار اما شما می توانید آن را خیلی بهتر با آپلود تصویر محصول به عنوان تصویر پروفایل و به روز رسانی وضعیت پس از آن فراهم می کند برخی از اطلاعات در مورد این محصول. قرار دادن آدرس وب سایت در این وضعیت همچنین می توانید با این نسخهها کار بزرگ برای ترویج نام تجاری خود را.

وصله پینه کردن محتوای واتساپ .

قبل از به اشتراک گذاری یک تصویر و یا یک فایل تصویری از طریق WhatsApp, شما نیاز به اطمینان حاصل شود که اندازه فایل کوچک است به طوری که بیشتر کاربران قادر به دانلود فایل. چرا که مردم بیشتر احتمال دارد به تماشای یک فیلم کوتاه در واتساپ به جای تماشای طولانی تصویری.

WhatsApp's تاثیر را در بازاریابی رسانه های اجتماعی

WhatsApp است که واقعا بخش مهمی از خود را آنلاین تبلیغات اجتماعی. آن است که یک نرم افزار پیام های فوری برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود را. اجتماعی بازاریابان همیشه به دنبال یک فوتی و فوری روش برای دریافت توجه از مشتریان موجود خود را به عنوان به خوبی به عنوان پیدا کردن مشتریان جدید است.

این برنامه اجازه می دهد تا در زمان واقعی ارتباط دو طرفه با مخاطبان است که مهم ترین به شما و کسب و کار. هدف اصلی از واتساپ بازاریابی به شرکت آینده نگر خود را مخاطب است. WhatsApp چند منظوره کاربر پسند نرم افزار که به شما کمک می کند تا برای رسیدن به اهداف کسب و کار خود.

در اینجا برخی از اهداف کسب و کار که در آن WhatsApp می تواند عملکرد عالی نتایج

رادیو و تلویزیون:

مجوز WhatsApp کاربران آن را به ایجاد گروه برای برقراری ارتباط و متن هر چیزی به یک گروه از مردم در یک بار بدون نیاز به ارسال آن به صورت جداگانه برای هر کاربر. آن است که مستقیم و فوری راه برای ارسال پیام و رسیدن به مشتریان بالقوه خود را.

پیام های ارسال شده به کاربر's تلفن همراه است که واقعا مهم برای بازاریابان و کسب و کار. پیام بازدید در عرض چند دقیقه به عنوان مردم می خواهم به بررسی تلفن های خود را هنگامی که هر نوع اطلاع رسانی به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش. رادیو و تلویزیون می تواند نوسازی ارتباط با مشتریان خود را.

شما می توانید به روز رسانی محصول جدید راه اندازی و خدمات توسط آنها ارسال متن و هشدار های خبری و فورا به مخاطبان آگاه در مورد کسب و کار شما.

افزایش تعامل مشتری:

مخاطبان don't خواهم برای دیدن یک لیست از ایمیل های تبلیغاتی در تلفن همراه خود را به صندوق پستی. اما WhatsApp است که نه تنها در مورد تبلیغات محصولات و خدمات خود را. شما می توانید خیلی بیشتر با واتساپ مانند ارسال متن, تصاویر, فیلم, صوتی, شکلک, کوپن و محل GPS را به مخاطبان خود را.

WhatsApp نیز فراهم می کند فایل های صوتی و تصویری ویژگی های تماس برای ارتباط بهتر. این است که عمدتا بر اساس یک به یک ارتباط است که برجسته روش به مشتریان خود را خوشحال و افزایش آگاهی و ROI.

کم هزینه مدیریت نام تجاری:

کوچک سرمایه گذاری و کسب و کارهای محلی را کم بودجه برای تبلیغات خود را با نام تجاری و محصولات در اینترنت. واتساپ با این نسخهها کار بزرگ برای این نوع از کسب و کار. WhatsApp با استفاده از تلفن همراه داده ها در اینترنت به ارسال و دریافت پیام. این نرم افزار رایگان برای یک سال بعد از آن شما نیاز به پرداخت هزینه اشتراک سالانه هزینه از $ 0.99 USD جایی که دیگر حاضر فن آوری های بازاریابی هزینه شما پول بیشتری.

کسب و کار می تواند استفاده از WhatsApp برای برقراری ارتباط داخلی و یا با مشتریان و در نتیجه ایجاد ارتباط موثر تر و یا نگه داشتن در تماس با موجود خود را مخاطب است. شما می توانید حل و فصل نمایش داده شد خود را از طریق واتساپ و درخواست برای انتقادات و پیشنهادات, نظرات و نظرها.

از جمله WhatsApp در تبلیغات آنلاین خود را از مبارزات به شما کمک خواهد کرد برای افزایش خود را با نام تجاری's موقعیت و بهبود مدیریت نام تجاری.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *