Site Overlay

نام تجاری شخصی نکاتی برای افزایش موفقیت کسب و کار

[ad_1]

هرگز فراموش نکنید که: شما چهره خود را کسب و کار

اگر من خواسته شما را به آنچه شما می توانید انجام دهید تا موفق تر باشد به عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسب و کار کوچک شما احتمالا لیست کردن چیزهایی مانند تبلیغات و یا شبکه بیشتر وب سایت خود را بهبود و یا مواد بازاریابی و فروش بیشتر مناسب است ؟

خواهد پاسخ خود را شامل نام تجاری شخصی? باید آن را به دلیل آن کاملا اثرات خود را به موفقیت.

اول این مهم است که به روشن شدن ما نیست فقط صحبت کردن در مورد مارک های بزرگ. این شخصیت است که نشان دادن آنها را که کمک به این شرکت ها ایجاد یک نام تجاری.

چرا نام تجاری مهم است

هنگامی که شما به عمد ایجاد یک نام تجاری نمایندگی برای کسب و کار شما شامل عوامل متعددی از جمله:

• چگونه دیگران شما را

• آنچه شما مجموعه جدا از (USP)

• ارزش های خود را

• تخصص خود را

• شخصیت شما

• چگونه شما نماینده خود را در فرد و آنلاین

اگر به درستی انجام شده و به طور مداوم این ایجاد اعتماد و وفاداری منجر و فروش.

چرا دیگری باید از شما مراقبت?

• تحقیقات نیلسن نشان می دهد که تنها 33 درصد از خریداران اعتماد پیام از یک شرکت در حالی که تقریبا 90 درصد از اعتماد مشتریان توصیه از کسی که آنها را می دانیم.

• 53 درصد از فروشندگان را از دست داده اند سفارشات بر اساس اطلاعات موجود و یا یافت نمی شود در مورد آنها را آنلاین. (منبع: Kredible)

• 77 درصد از همه بحث ها در رسانه های اجتماعی و مردمی به دنبال مشاوره و یا اطلاعات کمک کند. این بسیار آسان تر به پاسخ و تعامل به عنوان یک فرد به عنوان مخالف به یک شرکت است. (منبع: ذکر)

چگونه به ترکیب Branding بازاریابی خود را

اولا من آن را گفته ام و من دوباره آن را می گویند: شما نیاز به دانستن مخاطبان خود را. این مردم شما می خواهید به درخواست تجدید نظر به و آن را در کنار خود.

بیایید می گویند شما یک مربی حرفه ای است که معاملات شرکت های بزرگ جهان برای کارآفرینی است. مخاطبان خود را ممکن است حرفه ای دیگر که در حال ترک شرکت های پرواز انفرادی. از مواد بازاریابی خود را به چگونه شما در حال حاضر خود را در رسانه های اجتماعی شما همیشه می خواهید به نگه داشتن آنها را در ذهن داشته باشند.

در اینجا 3 راه های دیگر برای ایجاد یک نام تجاری موفق و ایستادگی کردن از رقابت:

1. به اشتراک گذاری تخصص خود را

شما می خواهید به یک متخصص در زمینه خود را. اقامت در بالای آخرین اخبار و روند درک که رقبای خود هستند و حضور در حوادث. استفاده از آنچه شما می دانید و یادگیری برای آموزش الهام بخش و مربی دیگران در هر زمان و با این حال شما می توانید.

بیشتر قابل رویت شما بیشتر به مردم خواهد دانشیار صورت خود را با محصول یا خدمات شما و اعتماد به آنچه شما به فروش است.

2. حق انتخاب سیستم عامل

اول داشتن یک وب سایت مهم است! با هر یک از خود را تلاش های بازاریابی آنلاین هدف شما باید به درایو ترافیک به وب سایت است که نشان دهنده نام تجاری خود را در موقعیت خوبی است. اگر وب سایت شما می افتد کوتاه از این مخاطبان هدف خود را نمی خواهد طنین انداز خود را با کسب و کار را ترک خواهد کرد.

بعد پیدا کردن که در آن مردم در مخاطبان خود را صرف وقت خود را.

بیایید می گویند که مربی حرفه ای من قبلا ذکر اهداف حرفه ای زنان بین سنین 35 و 55. اگر تحقیقات نشان می دهد او با استفاده از مخاطبان Facebook خیلی بیشتر از Instagram او باید تمرکز یک تکه بزرگ از تلاش خود را در ایجاد زندگی می کنند فیلم ها و داستان ها و همچنین شرکت در گروه های مورد هدف در Facebook.

3. خودت باش… به حد معینی

نترس برای نشان دادن شخصیت خود و استفاده از صدای خود را در هنگام ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا و یا ملاقات با مردم.

اما محتاط درباره به اشتراک گذاشتن محتوا است که, سیاسی, مذهبی و یا برخی از دیگر موضوع بهترین اجتناب شود در مهمانی های شام-مگر اینکه آن را بخشی از شخصیت خود را و/یا ماموریت ها و ارزش ها.

این نیز مهم است که همیشه به صداقت به عنوان چهره خود را سازمان به عنوان گیاهی تاثیر گذار Yovana مندوزا Ayres است پیدا کردن. او به تازگی فیلم برداری خوردن ماهی در بالی که باعث داد و بیداد در میان گیاهی طرفداران و پیروان.

شما نمی توانید غفلت نام تجاری شخصی خود را اگر شما می خواهید خود را به رشد فروش و وفاداری و شهرت.

آن را خوب به آن را باید داشته باشند. مردم دیگر نگاه به کسب و کارهای بزرگ به آنها بگویید که چه برای خرید; آنها می خواهند برای دیدن یک چهره و شخصیت است که نشان دهنده محصول و یا خدمات است.

اگر شما می خواهید را به ایستادگی کردن از رقابت شما نیاز به یک استراتژی موثر. از آرم خود را به وب سایت خود را به رسانه های اجتماعی خود را, حضور, پیدا کردن تخصص برای کمک به شما در بازار خود و سازمان خود را امروز و در آینده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *