Site Overlay

موثر رسانه های اجتماعی بازاریابی در 5 گام آسان

[ad_1]

رسانه های اجتماعی است که در اینجا به ماندن بگیرید. به عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسب و کار کوچک اگر شما're نه با استفاده از آن خود را به رشد کسب و کار شما از دست رفته. من مطمئن هستم که شما را دیده اند و این آمار در حال حاضر. در سال 2015 73 درصد از ما آمریکایی ها تا به حال یک نمایش شبکه های اجتماعی به نمایندگی از شش درصد رشد نسبت به سال قبل با توجه به ana ortega. اعداد دروغ نمی گویند. رسانه های اجتماعی یک راه زندگی در سراسر جهان است.

به عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسب و کار کوچک اگر شما're نه با استفاده از حضور اجتماعی بر روی خط خود را به رشد کسب و کار شما از دست رفته. 2017 جهانی شبکه های اجتماعی مخاطبان خواهد کل 2.55 میلیارد دلار – با توجه به Emarketer.

در زیر من've ذکر شده من آسان 5 مرحله برای توسعه یک استراتژی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی.

1. شناسایی اهداف خود است.

برای هر شرکت وجود دارد و باید یک ماموریت. شرکت شما ماموریت باید یک بیانیه ماموریت. برای هر ماموریت باید وجود داشته باشد یک هدف است. چه نتیجه مثبت یا هدف نهایی است که شما می خواهید برای رسیدن به? شما ممکن است بخواهید برای تبدیل شدن به اینترنت معروف, شما ممکن است بخواهید به صحبت گیگابایت, شما ممکن است بخواهید برای ترویج کتاب و یا برنامه های آموزشی و یا شما ممکن است فقط می خواهم بیشتر مشتریان. هر آنچه در آن است شما باید اهداف خود را بنویسید و منطق پشت آنها. درک که در آن شما می خواهید برای رفتن و چگونه شما're خواهید برای دریافت وجود دارد به شما کمک خواهد کرد با تدبیر و بهترین طرح و مسیر شما را باید.

2. دریافت نام تجاری وضوح.

روشن در نام تجاری خود را قبل از شما آن را قرار داده وجود دارد. پاسخ به این 3 سوال مهم است. چه چیزی شما را انجام دهید ؟ که می توانم به شما کمک کند ؟ آیا شما می خواهید می شود شناخته می شود ؟ هنگامی که شما قادر به روشنی بیان پاسخ به این سوال, شما می توانید ارتباط برقرار کنید این را در رسانه های اجتماعی و یا در مقابل هر کسی. شما باید قادر به به طور واضح و موجز می گویند در یک جمله آنچه شما're همه چیز در مورد و توصیف مدل کسب و کار شما در راه است که حس می کند.

3. کارشناسی کارشناسی ارشد هنر از جلو و بازاریابی است.

جلو و بازاریابی در مورد جذب مشتری. هنگامی که شما ایجاد هسته ای پیام ها با تماس بگیرید قوی به عمل اظهارات شما در حال تنظیم مرحله به مردم در مخاطبان خود به خود واجد شرایط و با پاسخ, “من بیش از حد” و یا “من باید که” و یا “از کجا می توانم بیشتر یاد بگیرم؟” هدف شما این است که به ایده آل چشم انداز قادر به وضوح خود را در مدل کسب و کار شما. آنها باید قادر به دیدن آن است که شرکت شما ارائه می دهد دقیقا آنچه که آنها شده اند به دنبال.

سیستم عامل های اجتماعی هستند یک ابزار عالی برای استفاده از جلو و تاکتیک های بازاریابی. آیا شما اجرای تبلیغات و یا ایجاد یک نظرسنجی نظرسنجی و یا مسابقه می توانید آگهی هدفمند با استفاده از رسانه های اجتماعی تبلیغات و پیام رسانی. مهم این است که گر چه هنر پیام هایی که بازار هدف خود را پاسخ می دهد.

4. اتصال و ایجاد روابط.

به منظور فروش هر چیزی را به هر کسی شما نیاز به یک رابطه اعتماد. این مفهوم صادق است بر روی خط به عنوان به خوبی. شما واقعا باید اتصال صحبت و تعامل با مردم در رسانه های اجتماعی قبل از آنها شروع به شما اعتماد. یکی از بهترین راه برای تعامل با مردم است و با استفاده از گروه های داخل سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Google+ و LinkedIn. در این گروه شما می توانید صحبت و مکالمات الکترونیکی با مردم و نشان دادن تخصص خود را. در سایت های اجتماعی مثل Instagram و پینترست شما مجبور به استفاده از هشتگهای. در توییتر شما با استفاده از هشتگهای و لیست به تعامل با دیگران است.

هر پلت فرم شما're روز خاصی به نمایش گذاشتن آنچه که منحصر به فرد است در مورد شما. شما باید قادر به روشنی بیان شما پیشنهاد فروش منحصر به فرد. زمانی که مردم نمی دانند چه متفاوت است در مورد شما آنها را کاهش می دهد محصول و یا خدمات خود را به قیمت.

یکی دیگر از راه بسیار خوبی برای ایجاد روابط با مردم در رسانه های اجتماعی است به دنبال نظر و به اشتراک گذاری محتوای خود را. در هر پلت فرم رسانه های اجتماعی وجود دارد یک فرصت برای ارائه بازخورد های, اظهار نظر یا کلیک روی یک دکمه به مانند پیام. هنگامی که شما نشان می دهد تا در آن شخص's صفحه رسانه های اجتماعی آنها مطمئن شوید که به اطلاع شما دیر یا زود.

5. ایجاد یک طرح عمل و بازاریابی محتوا تقویم.

با استفاده از رسانه های اجتماعی می تواند طاقت فرسا است. که's دقیقا به همین دلیل شما نیاز به یک رسانه های اجتماعی اقدام به برنامه ریزی و بازاریابی محتوا تقویم. چگونه شما می رویم به ترکیب رسانه های اجتماعی خود را به طور کلی استراتژی بازاریابی? شما باید درک کنند که بازاریابی این نسخهها کار بهترین زمانی که شما یک چند استراتژی منطبق با یکدیگر و کار با هم.

شماره یک دلیل که چرا شما نیاز به قرار دادن با هم یک برنامه عمل است زیرا ایده آل خود را به مشتریان در حال جستجو برای شما بر روی خط. برای مثال: شما're بهداشت و سلامتی زندگی مربی و متخصص تغذیه و آموزش مردم چگونه به از دست دادن وزن بدون رژیم غذایی و یک رابطه بهتر با مواد غذایی است. چشم انداز خود را بر روی خط و جستجو برای کلمات کلیدی مانند کاهش وزن, غذاهای سالم و مربی زندگی و رژیم غذایی و سلامتی. به عنوان یک کارآفرین در آن فضا شما باید نشان می دهد تا در جستجوی زمانی که چشم انداز به دنبال یک راه حل برای مشکلات خود را.

برای هر صنعت وجود دارد که مردم به دنبال پاسخ به مشکلات خاص. شما باید به ایجاد پیام به صورت هر مشکل که مردم در بازار هدف خود است. رسانه های اجتماعی به شما می دهد یک فرصت منحصر به فرد برای برقراری ارتباط اغلب با بازار هدف خود را در طیف گسترده ای از موضوعات.

همانطور که می بینید, با استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک روش برای رشد کسب و کار شما نیاز به بازگشت به اصول اولیه و درک بازاریابی 101. هنگامی که شما تکمیل هر یک از مراحل فوق شما یک دسته بهتر در چگونه به ترکیب رسانه های اجتماعی خود را به رشد کسب و کار.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *