Site Overlay

موثر بر رفتار مصرف کننده از طریق شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی رفته از بودن فقط یک مکان برای دیدار با مردم و پیدا کردن دوستان جدید به مجازی خرید و فروش زمین. آیا در Twitter, Facebook, MySpace و یا دیگر سایت های شبکه های اجتماعی شما می توانید پیدا کردن بسیاری از کسب و کار و فروش-افراد فکر قرار دادن محصول خود را بر روی صفحه نمایش. آنها نه تنها فروش خود را مانند بقیه از ما, اما نام تجاری خود را. به دلیل نوع متفاوت از درخواست تجدید نظر آنها مایل به آنها قوانین خاص آنها باید پایبند به منظور دستیابی به نفوذ اجتماعی آنها قصد.

این بسیار مهم است به درخواست تجدید نظر به همه به منظور فروش است. این شماره از بازی به طوری که در ذهن رهبران کسب و کار و کارآفرینان باید در حال حاضر یک شخصیت که خواهد شد توسط بسیاری از.

اولین گام در ایجاد یک جذاب مشخصات آن را دوستانه. اکثر شبکه های اجتماعی کاربران ترجیح می دهند برای لذت بردن از زمان خود را آنلاین در یک شیوه ای آرام. فشار در قالب چند توییتهایی و دادن مانند پیام را تنها با فشار یک فرد را به حرکت به صفحه بعدی. ما می خواهیم به ما تجربه آنلاین بود اکتشافی یکی از ما می خواهید به یادگیری در مورد دیگران ما می خواهیم ایجاد ارتباط. به منظور ارائه یک بازی دوستانه مشخصات کسب و کار باید به زمان برای راه اندازی یک كامل با پر کردن در تمام زمینه ها. مشخصات بدون اطلاعات در مورد اپراتور خسته کننده است; هیچ چیز وجود دارد به نگه داشتن توجه ما است. یکی دیگر از بخش مهم در مورد نگه داشتن توجه مشتریان بالقوه است که با داشتن مطالب تازه. ماندن تا به تاریخ با گرایش اجتماعی است که باید خواهد شد و کاربران بیشتر به مشخصات خود را. اگر یک فرد می بیند جالب صدای جیر جیر یا پست در صفحه خود آنها به احتمال زیاد به ذکر است آن را به یک دوست و تبلیغات دهان به دهان می گیرد.

آن را تقریبا مهم به نه بیش از حد پست ها و توییت به عنوان مردم آن را به عنوان “توجه به نیازمندان است.”

من فکر نمی کنم این مهم است برای جدا کردن خود را شخصی و کسب و کار حساب اما در واقع می تواند یک مزاحم را به حقه بازی. اگر خود را در صفحه شخصی عمل صادقانه و بدون اطلاعات شخصی بیش از حد آن ممکن است بهترین راه برای آمدن در سراسر به عنوان یک مردم پسند صاحب کسب و کار.

هر چیزی که ممکن است خاموش هر گروه از مردم باید اجتناب شود. برای مثال, سیاسی, مذهبی و دیگر اطلاعات بحث برانگیز نباید در مشخصات خود را. شما نمی خواهید به مردم دلیلی برای دوست نداشتن شما که دوست ندارم به احتمال زیاد کارگردانی در شرکت خود را. هدف از این مشخصات برای نفوذ در رفتار مصرف کننده در شرکت خود را به نفع و نه به دعوت مناظره.

اگر شما را تا پایان با داشتن بیش از یکی از سایت های رسانه های اجتماعی است که توصیه می شود شما باید مطمئن شوید که تمام پروفایل ها مطابق آنچه در صفحه نمایش و نمایندگی کند. سایت های مختلف باید ابزار های مختلف و آن را خوب به استفاده از آنها اما بیش از همه در حفظ و تمرکز بر به حداکثر رساندن کسب و کار.

همچنین به یاد داشته باشید هر چه شما را در اینترنت دائمی است بنابراین عاقلانه را انتخاب کنید آنچه شما می خواهید به فاش کردن به مردم است. شما همیشه می توانید حذف یک پست اما اکثر کاربران آن را دیده اند قبل از اینکه شما قادر به حذف. حذف نیز می تواند شما را نگاه تردید و شما نمی خواهید به ایجاد شک هنگامی که در تلاش برای افزایش فروش است.

همیشه دراز مدت در ذهن هنگامی که شما در ارسال اطلاعات و یا صدای جیر جیر ایده های. در حال حاضر خود را به عنوان یک هوشمند آگاه دنیوی صاحب کسب و کار و کسب و کار شما را همان به دست آوردن شهرت.

رسانه های اجتماعی مدرن و روز بازار را از دست ندهید در یکی از موثر ترین وسیله نفوذ بازاریابی و یک ابزار عالی برای روابط مشتری مدیریت. تاریخ اما در عمل با مراقبت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *