Site Overlay

ملاحظات مهم برای بهبود رسانه های اجتماعی نامزدی & ROI برای کوچک و Midsized شرکت

[ad_1]

به احتمال زیاد شما را در درک اهمیت رو به رشد رسانه های اجتماعی در رانندگی مشتریان و چشم انداز وب سایت خود را به عنوان به خوبی به عنوان در اعلام یک رویداد خاص و یا ارتقاء محصول. و در حالی که وجود دارد بسیاری از انواع مختلف رسانه های اجتماعی (توییتر در مقابل Instagram مقابل Facebook و غیره.) اکثر کاربران don't می دانم که چگونه به استفاده از آنها به طور موثر برای کمک به بهبود ارتباطات بازاریابی ROI. فقط “داشتن” حساب های رسانه های اجتماعی است به اندازه کافی این روزها شما باید درک کنند که بهترین شیوه برای استفاده از هر و پرورش حساب های خود را بر اساس در رفتن.

برای مثال اگر شما حساب های رسانه های اجتماعی پناهگاه't به روز شده در آخرین سی روز مشتریان خود و چشم انداز ممکن است سوال خود را در قابلیت اطمینان حوزه کیفیت و حرفه ای. رسانه های اجتماعی خود را انعکاس مستقیم نام تجاری خود را و آنچه در زیر چند دستورالعمل ساده برای بهبود آن.

مربوط به محتوای رسانه های اجتماعی را بهبود می بخشد ROI

محتوا است که مربوط به مشتریان خود و چشم انداز بسیار مهم است به توسعه معنادار اعتماد به نام تجاری خود را در کوتاه مدت و همچنین در طول زمان است. در امروز's world, اعتماد مهم است و روشنی و روش اساسی برای بهبود مشتری خرید. برعکس ارسال فقط هر چیزی می تواند بیشتر و مضر تر نه فقط ارسال و در همه. آنچه به نظر می رسد باهوش امروز ممکن است مخل فردا. مطالب خود را در هر دو تصاویر و متن باید به خوبی فکر کردن به نیازهای مشتریان خود و چشم انداز و در نتیجه بهبود ROI. و باید آن را خلاقانه ارائه شده به منظور دریافت توسط اغلب شک و تردید در مخاطب است.

با آخرین اخبار در مورد پیام های جعلی و حساب های Facebook و Instagram در حال تلاش برای بهبود الگوریتم خود را به منظور از بین بردن حساب که در حال ارسال مطالب بی ربط و یا با استفاده از هشتگهای محبوب فقط برای به دست آوردن دید. این تاکتیک را در حال حاضر دریافت به حساب شبح لیست سیاه. این به این معنی است که حساب کاربری شما قابل مشاهده است تنها به کسانی که به طور مستقیم جستجو برای آن محتوای خود را نشان داده نخواهد شد در هر's جدول زمانی.

نحوه استقرار هشتگهای برای حداکثر نامزدی

هشتگهای و رسانه های اجتماعی به عنوان مهم به یک دیگر به عنوان روغن موتور خود را. به انجام بهتر از فقط گرفتن “لایک” در اینجا وجود دارد و شما باید تحقیقات مربوط هشتگهای. به طور کلی هشتگهای را می توان به عنوان طولانی به عنوان آنها're مربوطه و آنها're نه آزار قرار گرفته است.

به عنوان مثال وقتی که من ایجاد یک پست در یک Instagram (همین پست به اشتراک گذاشته خواهد شد در Facebook بیش از حد) من همیشه شروع آن را با #GoodMorning #GoodNight بسته به زمان. وجود دارد بیش از 91,500,000 پست در Instagram با استفاده از همین هشتگ. در مخاطبان به دنبال جستجو و فیلتر بالا هشتگهای به طور قابل ملاحظه ای بزرگتر است. هشتگهای هستند معادل برای کلمات کلیدی متا در وب سایت خود را – آنها باید مربوط به پست های خود را و شما باید آنها سوء استفاده نیست.

ارسال قوام نیز بهبود ROI

جامد رشد نمی آیند متناسب و شروع می شود و نظم که در آن شما در پست کلیدی است. کار خود را با تیم و بر اساس دانش خود را از مخاطبان خود را تنظیم حداقل تعداد پست ها و شاید هم ایده آل بار.

و در امروز's طور فزاینده ای جلب محیط زیست “نوشتن دیگر مطالب, وقت بیشتری را صرف تهیه آنها و انتشار کمتر می تواند یک راه طولانی به سوی ایجاد اعتماد به نفس در خود را با نام تجاری. پست رفت و از 808 کلمات در سال 2014 به از 1142 کلمات در سال 2017” – مدار رسانه ها . و سازمان ها با استفاده از رسانه های اجتماعی امروز تنها 3 درصد در حال ارسال روزانه 22 درصد در حال ارسال هفتگی و اکثریت ارسال تنها چند بار یا کمتر در شش ماه گذشته. بنابراین خود را ارسال قوام می شود حتی بیشتر معنی دار به مشتریان خود و چشم انداز به طوری که رشد سودآور تر است قابل دسترسی است.

به یاد داشته باشید, It's همه چیز در مورد نام تجاری

رسانه های سنتی رسانه های دیجیتال و رسانه های اجتماعی به طور خاص باید همه با هم کار کنند برای بهبود نام تجاری و بازاریابی ROI. زمانی که مخاطبان خود را سهام پست شما you're گسترش نام تجاری خود را برای رسیدن به مخاطبان جدید و موجود خود را مخاطب نشان دادن وفاداری خود را به نام تجاری خود را.

و همین't فراموش کرده ام در مورد وب سایت خود را. آن's نقطه کانونی خود را با نام تجاری و در حالی که آن می تواند بسیار طولانی تر بدون به روز رسانی موتورهای جستجو به طور خاص برای محتوای به روز شده و توسعه حرفه ای مطالب جدید می تواند به طور قابل توجهی افزایش می دهد خود را با نام تجاری's رتبه بندی است.

ارتباطات بازاریابی مشاوران کمک می کند

در اخیر CMO دیجیتال محک مطالعه 97 درصد از رهبران بازاریابی گفت: رسانه های اجتماعی صرف تنها یک “متوسط” و یا “زیر متوسط” سهم خود را به عملکرد شرکت. اگر شما نگرانی در مورد آنچه شما're انجام, you're نه به تنهایی.

رسانه های اجتماعی به سرعت در حال رشد و همانطور که با هر فرآیند جدید است نیاز به کمک حرفه ای است. بدون درک بهترین شیوه و / یا نداشتن وقت و انرژی و یا مهارت های خود را برای بهبود تلاش رسانه های اجتماعی, it's مانند قرار دادن سر خود را در شن و ماسه. به عنوان خواهد راجرز گفت: “حتی اگر شما're در مسیر درست به شما'll اجرا کنید اگر شما فقط نشستن وجود دارد.”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *