Site Overlay

مشاهده ویدیو بر روی تلفن همراه ساخته شده آسان تر

وجود دارد دو نوع از محتوای ویدئویی: سنتی و عمودی

شما نظر اول به عنوان شما را از تلویزیون در حالی که دوم بر روی تلفن همراه خود را از طریق IGTV یک برنامه مستقل در Instagram پلت فرم است که اجازه می دهد تا کاربران را به تماشای و آپلود ساعته ،

Instagram پاسخ به یوتیوب طراحی شده با تلفن همراه در ذهن به عنوان عملا همه این روزها تکیه بر روی تلفن همراه خود را برای همه چیز-از خرید و پرداخت صورتحساب به دنبال دوستان و افراد مشهور در سایت های اجتماعی-پس از هر تصویری که بر آن است که در فرمت عمودی.

پس از همه, که نمی به طور طبیعی خود را نگه دارید تلفن نشسته? همه می کند مگر اینکه البته آنها بر روی یک پلت فرم که در آن فیلم طراحی شده به مانند نمونه برنامه های تلویزیون.

اگر چه Kevin Systrom از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت محبوب, عکس های پلت فرم نیست به طور مستقیم ضربه در یوتیوب در طول راه اندازی IGTV او اظهار داشت:

“این ابزار استفاده می کنیم به تماشای فیلم قدیمی هستند و خارج از تاریخ. فکر می کنم در مورد آن. امروز ما هنوز هم تماشای فیلم فرمت برای یک تلویزیون در حالت عمودی صفحه نمایش که بدان معنی است که ما یا باید به چرخش تلفن ما ناشیانه و یا تماشای یک نسخه کوچک. و این حدیث را بسیاری از حس آن را ندارد؟”

که فکر می کردم 10 سال پیش که ما می تواند درمان ما تلفن های همراه مانند مجموعه های تلویزیونی, اگر نه بیشتر.

ساخته شده بر روی سه اصل-یعنی همراه اول و ساده و با کیفیت-جدید تصویری, پلت فرم, آدرس, مردم چگونه مصرف محتوای ویدئو این روز است.

“همه چیز ساخته شده است برای چگونه شما به طور طبیعی نگه دارید و گوشی خود را. ویدئوها بازی در صفحه نمایش کامل و بدون هیچ فضای هدر رفته و آنها محدود به همان یک دقیقه محدود است که شما استفاده می شود به در Instagram گفت:” اشلی یوکی شرکت مدیر محصول.

هدف یک میلیارد کاربران

به نظر می رسد که Instagram بهترین منافع تجارت الکترونیک کسب و کار در قلب خود را با آخرین تعهدات.

اولین آنها معرفی ‘shoppable پست ها’ که اجازه می دهد تا فروشندگان آنلاین به تگ محصولات و مستقیم کاربران به فروشگاه آنلاین خود را و در حال حاضر IGTV که به طور بالقوه می تواند به نوبه خود یکی از پیروان به پرداخت مشتریان و افزایش فروش خود را.

حداقل این شرکت آگاه است که ایشان یک پلت فرم قوی تر کسب و کار از منافع متنوع و بازار.

رسانه های سنتی هنوز هم ممکن است موثر در افزایش پایه مشتری خود را, اما تنها به یک حد خاص.

وجود دارد هیچ انکار تاثیر قوی از ویدئوها; بچه در حال تماشای 40 درصد کمتر در تلویزیون در حال حاضر از آنها پنج سال پیش به خاطر آنها چسب به فیلم های آنلاین با توجه به Systrom.

اگر چه YouTube تر تاسیس پلت فرم برای محتوای ویدئو, Instagram گفت که جدید خود را با تمرکز بر ارائه نه تنها چه و چگونه مردم را تماشا در اینترنت این روزها اما اساسا چگونه آنها را دستکاری دستگاه های تلفن همراه خود.

با توجه به Facebook-متعلق به شرکت Interneters با تکیه کمتر بر روی دسکتاپ کامپیوتر به عنوان آنها می توانید نگه دارید تا با مورد علاقه خود را رسانه های اجتماعی اثرگذارندهها حتی در حالی که بر روی بروید.

Systrom و گفت: در حال مشاهده شده است 60 درصد بیشتر تصویری در سال گذشته, پس از کلیپ های بازاریابی است که بدون شک یک مسیر ارزش مصرف به گسترش بازار خود را رسیدن به.

چه با Instagram هدف قرار دادن 1 میلیارد ماهانه کاربران شما قطعا می خواهید به در نظر گرفتن آن به عنوان یک جنبه حیاتی از استراتژی کسب و کار شما.

آیا شما فکر می کنم IGTV است ارزش امتحان کنید و یا شما می خواهم به جای چوب با یوتیوب ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *