Site Overlay

مزایای استفاده از اینترنت شجره نامه بیش از روش های سنتی

[ad_1]

بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی دیجیتال

شرایط مطلوب از بازاریابی دیجیتال بیش از بازاریابی سنتی.

آن بوده است مدت زمان طولانی از آنجایی که کلامی رویارویی بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی دیجیتال در جریان بوده است. البته هر دو مزایای خود می توان آن را دشوار است به انتخاب یکی.

بازاریابی یک قطعه کلیدی از هر کسب و کار است که کسی نمی تواند بی اعتنایی. موشکاف و رویایی فرد کسب و کار را تضمین کند تنظیم یک قطعه از برنامه مالی برای تلاش های بازاریابی به تنهایی. در هر صورت آن زمان است که در آن گسترده کمی از افراد را حاضر مبادلات توده دیگری از مردم نمی دانند که چگونه به استفاده از وب است. این باعث می شود آن را عمیقا مشکل برای کسب و کار رویایی را انتخاب کنید که بخشی از نام تجاری بازاریابی به تمرکز بر روی بازاریابی دیجیتال و یا بازاریابی سنتی.

شما را قادر به درک در دو تکنیک های بازاریابی و هدایت تلاش های خود را در شیوه ای مانند اینجا upsides و جنبه های منفی از بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی.

چه سنتی بازاریابی است ؟

بازاریابی سنتی اشاره به منظم تکنیک های بازاریابی استفاده به عنوان دور برگشت به عنوان ایده اعلامیه یا بازاریابی پدیدار شد. این اساسا شامل همراه حالت برای علامت پیشرفت:

روزنامه

آگهی

رادیو

تلویزیون

بیلبورد تبلیغ در امتداد خیابان ها و interstates

مجله تبلیغات

دیجیتال چیست بازاریابی است ؟

بازاریابی دیجیتال است, عصر جدید, استراتژی بازاریابی برای دامنه در سراسر جهان. با وب کشف و کاربرد آن و استفاده در هر بخشی از زندگی بازاریابی بیش از حد نمیفهمد چگونه به نه تنها باعث تمرکز حواس و یا پیشرفت برندها از طریق آن و در عین حال علاوه بر این آنها را در سراسر جهان به مرحله برای رسیدن به بیشتر پایه مشتری گسترده. این تکنولوژی همراه:

کسب و کار سازماندهی مناطق برای مثال LinkedIn

رسانه های اجتماعی, مقصد, برای مثال, Facebook, Instagram and Twitter

بازاریابی ایمیل

پرداخت پرواز کردن تبلیغات

وبلاگ ها

بر اذیت کردن آدرس ها برای ویروسی ماده بازاریابی

البته تمام روش های بازاریابی استفاده به عنوان بخشی از بازاریابی دیجیتال به نظر می رسد قابل مقایسه بازاریابی مبتنی بر وب است که به طور قابل توجهی بیشتر سازگار روش بازاریابی از یکی معمولی.

مزایای استفاده از بازاریابی دیجیتال بر بازاریابی سنتی

بازاریابی سنتی خود شرایط مطلوب هنوز وجود دارد که احتمالا وب بازاریابی مجموعه ای از ناراحتی در آتش است. آن را تا به برخی از بی تردید حاکم بر مزایای بازاریابی سنتی و برخی از کسانی که در حال مشخص شده در زیر.

1. سهولت

در حالی که روزنامه و تلویزیون و دیگر رسانه ها تبلیغات هزینه قابل اندازه گیری ترویج از طریق وب بسیار مناسب است. این بدین معنی برجسته تر تقسیم پشتوانه مالی برای بهبود کسب و کار است.

2. ثابت نتیجه

بازاریابی دیجیتال دارای یک لبه بیش از بازاریابی سنتی پس از آن می تواند سریع نتایج در حالی که نگه می دارد شما نشسته تنگ برای قبل از نشان دادن هر گونه نتایج. با وب مبتنی بر بازاریابی شما می توانید سنج و مشاهده همه چیز از تعداد مهمان, تغییر, نرخ, شلوغ ترین زمان از روز و باب رای دادن بیش از حد به زحمت.

3. توسعه نام تجاری

در نقطه زمانی که موضوع نام تجاری تصویر پدیدار در میان بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی, بازاریابی دیجیتال اضافی موقعیت مطلوب. به دلیل حبس از اتاق و پایین عود آگهی های مشابه به صورت عادی و بازاریابی آن را از دست می دهد و در حساب از وب سایت مبتنی بر بازاریابی است.

به جای کمی بخش در یک کاغذ روزانه شما می توانید با داشتن یک سایت کامل و ویژگی های تبلیغات خود را و یا پیشبرد تصویر خود را در هر نقطه که شما نیاز دارید با کمک یک وب سایت مبتنی بر صفحه شبکه های اجتماعی و یا وبلاگ خود را در همه مانند بازاریابی سنتی. این سازه یک عکس از تصویر خود را قابل اعتماد است.

4. غیر فضول

افراد نمی خرید روزانه کاغذ را به یک نگاه در تبلیغات و یا تماشای تلویزیون مانع توسط, تبلیغات, پس از آن به طور معمول تبلیغات گنجانده شده است از طریق این رسانه ها نادیده گرفته شده است. بود که آن را به عنوان ممکن است با تبلیغات آنلاین یکی توانایی دیدن یک تبلیغ یا نه, علاقه یک وب سایت مبتنی بر شبکه های اجتماعی بحث جمع آوری و یا خواندن و یا بی اعتنایی بازاریابی ایمیل. به علاوه, شما نیز می توانید تمرکز بر روی یک جمعیت خاص برای این تبلیغات که. بخش بیشتری از این باعث می شود این تبلیغات بیشتر مورد نیاز است و بیشتر تمایل به تولید منجر می شود. پس از آن توسط non-نصی و غیر تحریک کننده به جای سنتی, بازاریابی, بازاریابی دیجیتال می تواند احتمالا به کشنده نتایج.

5. برجسته تر قرار گرفتن در معرض

هر نوع سنتی بازاریابی ابزار آن تبلیغات تلویزیون یا روزنامه ترویج می توانید فقط جلد یک سرزمین یا مردم بخش از منطقه است. به جای این کار یک ارتقاء آنلاین می توانید با اتصال یک بی حد و حصر مردم حتی کل جهان.

6. بهتر نامزدی

هیچ سنتی بازاریابی حالت شما را قادر به برقراری ارتباط با گروه خود را از تماشاچیان و واقعا قرعه کشی در آنها را با تصویر خود را. با چنین کانال های بازاریابی شما نیاز به نگه دارید تا انتخاب کنید تا واکنش به سادگی و پس از آن شما خواهد بود قادر به ایجاد هر بیشتر, گشاد گشاد راه رفتن. در هر صورت با روش های بازاریابی دیجیتال شما می توانید نه تنها ارتباط خود را با تمرکز بر گروهی از تماشاچیان در پیوسته و در عین حال علاوه بر ایجاد سریع و مولد پیشرفت در نور تند انتقادات. شما نیز می توانید قرعه کشی در جمعیت خود را در مذاکرات و مبادلات برای بهره گرفتن بهتر نام تجاری قرب و افزایش جدا مشاور خود را به منظور ارتقاء آیتم و یا دولت. بدیهی است که گذشته نشان میدهد که شما باید در دسترس قرار داده و منابع را به فرصت بیشتری برای تعامل از طریق روابط عمومی گروه.

7. سریعتر تبلیغات

Inferable از مستمر نتایج با بازاریابی دیجیتال شما می توانید لحظه قرار گرفتن در معرض و صرف نظر از اینکه آیا شما نمی, شما می توانید به سرعت می دانم که از ارتقاء خود را کار نمی کند. سطح رهبری بحث به صورت سنتی در مقابل بازاریابی دیجیتال از سوال در اینجا از قبلی می افتد مسیر در چنین شیوه ای با توجه به عدم وجود این فرمت است. سپس دوباره آخرین کار می کند مانند یک زنجیره پاسخ دادن به شما لایو جمع مردم و به دست آوردن شما بیشتر به تاریخ مشتری با گذشت هر nanosecond.

8. با این نسخهها کار برای هر مرحله و یا زمینه

بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی مبارزه می افتد اغلب در پیروزی دست زمینه بازاریابی اینترنتی با مزایای خاص شما می توانید چشم پوشی نیست با قبلی ها. بازاریابی دیجیتال مجوز حتی شرکت های خصوصی با متوسط دسته از کارکنان افراد برای گسترش تصویر خود را قرب و نظارت بر ترویج و بازاریابی جلو بدیهی است که نمی تواند ثابت باقی مانده با تکنیک های بازاریابی سنتی است که ارائه مستقل سرمایه گذاری و شرکت های جدید در ضرر.

9. ساده تجزیه و تحلیل

با بازاریابی دیجیتال برآورد تلاش های بازاریابی خود را به ساده و سریع است. شما می توانید در یک قاب مشاهده است که روش کاری و که نیست از طریق تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل دیگر از دیدگاه های مختلف بیش از حد به طور کلی الگوی ورودی و جنبش و تحول نرخ شیفته گروه از تماشاچیان, گلوله کمانه دار زدن رای دادن و بهره مند شوند. این همه باعث می شود بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی صحبت در مورد, فوق العاده خارج از خط با قرار قبلی در پیروزی طرف توسط یک لبه.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *