Site Overlay

مربیگری کسب و کار Soars با بازاریابی رسانه های اجتماعی

شما شنیدن در مورد آن بیش از همه ایستگاه های خبری و برنامه های تلویزیونی. بچه های خود را در حال انجام آن است و احتمالا بیشتر از شما می دانید. دوستان خود را ممکن است آن را انجام می دهند اما نه صحبت کردن در مورد آن است. آنچه من صحبت کردن در مورد رسانه های اجتماعی! در اینجا این است که این خبر شگفت … شما می توانید آن را انجام دهید و این می تواند به شما کمک کند رشد کسب و کار مربیگری خود.

بازاریابی رسانه های اجتماعی است و نه فقط یک دسته از پچ پچ

ایده پشت رسانه های اجتماعی است که ما می توانیم ما به اشتراک گذاشتن افکار و علایق خود با دیگر افراد همفکر که می خواهند برای به اشتراک گذاشتن با ما. این صادق است برای مربیان در راه بزرگ. مهم نیست که اگر شما در حال کاهش وزن, مربی, رابطه, مربی, تناسب اندام, مربی, انتقال, مربی و یا مربی کسب و کار وجود دارد بسیاری از مردم خارج وجود دارد که دوست دارم به شما به اشتراک گذاشتن دانش و بینش و اطلاعات است. شما می توانید انجام دهید که با رسانه های اجتماعی. فکر می کنم در مورد چگونه بسیاری از مردم شما می توانید کمک به هنگامی که شما در حال برقراری ارتباط یک به بسیاری از طریق سایت های رسانه های اجتماعی مانند Twitter و Facebook.

که رهبران در منطقه خود را از کسب و کار ؟

پیدا کردن رهبران در منطقه خود را از کسب و کار و آنها را دنبال کنید در توییتر پس از آن تبدیل شدن به دوستان خود و یا فن on Facebook. نگاهی به این نوع از مکالمات آنها با داشتن با افرادی که به آنها علاقه مند. این به شما ایده خوبی از آنچه که مردم می خواهند و نیاز. آنها در حال صحبت کردن در مورد آنچه منافع و یا به چالش آنها را. شما می توانید وارد مکالمه بدون فروش یک چیز است. شما می تواند کمک به مردم با به اشتراک گذاشتن دانش خود را و یا تجربه بدون اینکه یک پروموتر و یا یک فروشنده. هنگامی که شما به کسی کمک کند و قانون عمل متقابل در ضربات و آنها می خواهند برای کمک به شما به عقب. گاهی اوقات این بدان معناست که فقط یادگیری بیشتر در مورد شما. گاهی اوقات این بدان معناست که ثبت نام برای خبرنامه و تبدیل شدن به یک عضو از لیست تماس شما و گاهی اوقات که به معنی خرید محصول یا خدمات شما.

نه جایی برای فروش

Facebook و Twitter هستند جایی برای تبدیل شدن به یک بخشی از گفتگو و به همان اندازه با ارزش به گوش دادن به آنچه که مردم در حال صحبت کردن در مورد. با گوش دادن به آنچه که مردم در حال صحبت کردن در مورد آنچه آنها نیاز به کمک و آنچه منافع آنها را به شما گفته بودن دقیقا چه محصولات و خدمات مردم علاقه مند هستند. شما می خواهید برای رفتن به سایت های رسانه های اجتماعی به رعایت و کمک به زمین خود محصولات یا خدمات خود را. در واقع این احتمال بسیار مخل به کسب و کار شما و موفقیت خود را در رسانه های اجتماعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *