Site Overlay

مدرن Guide to Live Streaming

[ad_1]

تا اخیر, تاریخ, مدت- ‘ شرکت های بزرگ رسانه های اجتماعی به عنوان یک تصفیه پیچیده مشخصات یک نام تجاری و با احتیاط در پست ایجاد شده. این هدف اساسی از شرکت های بزرگ رسانه های اجتماعی بود برای ساخت نفوذ ترویج رسمیت شناختن نام تجاری و در نهایت به فروش محصولات یا خدمات. هر چند مفهوم از شرکت های بزرگ رسانه های اجتماعی تغییر نکرده این روش بدون شک تبدیل شده است. با پیشرفت در تکنولوژی رسانه های اجتماعی تبدیل شده است قوی تر با روند مانند زندگی می کنند جریان ویدئو. پخش زنده به معنی انتقال زمان واقعی فیلم پیوسته بیش از رسانه های اجتماعی وب سایت ها و یا اختصاص داده شده جریان پلت فرم. با ظهور Facebook Live, Instagram Live داستان اسنپ چت ، بسیاری از مردم در حال حاضر آشنا با پخش شود.

بیایید یک نگاهی به جنبه های مختلف زندگی می کنند جریان های گام به گام.

جریان زندگی و کسب و کار – اعمال نفوذ جریان زندگی می کنند فیلم ها برای هدف کسب و کار محاسن آن را در راه های متعدد. پخش زنده اجازه می دهد تا فروشندگان به تعامل عملا با خریداران و که بیش از حد در زمان واقعی را با حداقل هزینه. تغییر نیافته و احساس طبیعی محتوا کمک می کند تا برای برقراری ارتباط با بینندگان ارائه آنها را به یک تجربه شخصی است. ویدئوها پخش در رسانه های اجتماعی باعث می شود کسب و کار, ویروسی به عنوان رسیدن به آن است و راه گسترده تر از رسانه های دیگر است. هنگامی که یک فیلم زنده جریان در رسانه های اجتماعی آن را نگه می دارد در روند به عنوان بینندگان نگه دارید اظهار نظر میل و به اشتراک گذاری آن را در صورتی که مایل به طوری. ثابت و اینترنت, پهنای باند یک دوربین خوب و به اندازه کافی استعداد همه شما نیاز به ایجاد فیلم های زنده. از این رو هزینه های درگیر در آن بسیار ناچیز است. هنگامی که جریان زندگی می کنند انجام شده است, شما می توانید آن را به یک بازاریابی محتوا کاتالوگ. محتوای ویدئویی می تواند به اثبات می شود بسیار مفید برای اهداف تبلیغاتی مانند مشتریان وب سایت های رسانه های اجتماعی بازاریابی ، زندگی می کنند فیلم ها بخشش برای کارآفرینان کسانی که به دنبال یک بازار قرار گرفتن در معرض در سراسر جهان است.

ایده آل روش برای زنده جریان – اولین, شما نیاز به تمرکز بر آماده سازی خود را زندگی می کنند جریان ویدئو. خط ناخوانا اساسی فرمت های ویدئویی خود را و یا برنامه; توان آن را نوشته و یا یک extempore. گچ از اجرای روش و به احتمال زیاد مسائل. در نهایت یک برنامه کامل از تولید با در نظر گرفتن جنبه های مجاور از زیرساخت های نیروی کار و سرمایه گذاری, و غیره. ثانیا هرگز سازش در کیفیت ویدئو. طبق بودجه شما به دنبال برای بهترین ممکن است تجهیزات برای انجام یک شلیک کنید. تکنولوژی و منابع مورد استفاده در تولید و پس از تولید از ویدئو های خود را تصمیم گیری آینده خود را زندگی می کنند جریان ویدئوها; پس هرگز آن را نادیده گرفت.

هنگامی که شما انجام می شود با تولید به دنبال ارتقاء آن است. شما باید درمان زنده به زنده را نشان می دهد. انتخاب کردن برای تلاش های تبلیغاتی مانند emailers اجتماعی یا دیجیتال, تبلیغات, تیزر, ویدئوها و غیره. ایجاد شور و هیجان در مورد آینده خود را ویدئو زندگی می کنند به طوری که شما در حال حاضر شروع به جمع آوری مخاطبان. ساخت یک استراتژی صدا به افزایش طرح های بازاریابی خود را با توجه به نتایج شما انتظار دارند. حفظ طوفان مغزی ایده های نوآورانه و مفاهیم است که به احتمال زیاد به درخواست تجدید نظر بینندگان.

قبل از اینکه شما قدم جلوتر به ایجاد ویدئو های خود را زندگی می کنند جریان; فکر می کنم با دقت در مورد پلت فرم مورد نظر. به عنوان مورد بحث, شما می توانید زندگی می کنند جریان ویدئو بر روی هر پلت فرم از انتخاب شما; شما همچنین نیاز به در نظر گرفتن مشخصات مورد نیاز خود را. مثلا هدف شما از ویدئو مخاطبان یک تغییر چشم انداز برای جذب مشتریان بالقوه و روش دامنه را برای تعامل و سازگاری با پلت فرم. هنگامی که شما را در درک آنچه که دقیقا شما تصویری نیاز به رسیدن به جهان; شما می توانید به سرعت انتخاب کنید تا بهترین پلت فرم. وجود دارد بسیاری از برنامه های در جریان است که اجازه می دهد شما را به زندگی می کنند جریان های ویدئویی خود را بر روی چندین سیستم عامل شبکه های اجتماعی در یک زمان.

کلاهبرداری یک ضربه شروع جریان استراتژی – شما می توانید نگه دارید بسته جلسات مانند مشتریان Q & A, کارشناسان Q & A برای چرخش ویدئو های خود را تا حد زیادی. هنگامی که مشتریان ارتباط برقرار کردن با یکدیگر در مورد محتوای; اشتراک گذاری تجارب و بازخورد می گیرد. تاثیرگذاران و کارشناسان صنعت بیش از حد می تواند شامل در این روند برای روشن شدن شک و تردید از بینندگان. راه اندازی محصول و یا دموی محصول به احتمال زیاد به تبلیغات گسترده اگر انجام شده در یک پخش زنده تصویری با فرمت. آنها به ایجاد یک شور و هیجان و تعامل اغراق در مورد هر آنچه که شما در حال راه اندازی و یا نشان دادن آن به خریداران است. رویدادهای مبارزات و یا مسابقات که با حمایت رسانه های اجتماعی دریافت عالی پاسخ. یک استراتژی ساخته شده با در نظر گرفتن جوانب مثبت و منفی از ویدئو زندگی می کنند شما در حال ساخت است که شناخته شده به عنوان بسیاری امکان پذیر است و یکی از موفق.

به طور خلاصه این موضوع پیشنهاد شده است به تمرکز بر روی منافع عناصر مخاطبان هدف خود را. سرگرم کننده است را شامل می شود در راه های نوآورانه است که ترکیبی مورد نظر پیام و یا اطلاعات در ویدئو های خود را. هر یک از شما زنده جریان ویدئوها خواهد بود بدون شک یک تجربه یادگیری برای شما! حفظ و ایجاد نگه داشتن جریان!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *