Site Overlay

محتوا بود است و خواهد بود پادشاه

[ad_1]

این چیزی است که می توانید آن را و یا شکستن آن. آن چیزی که مهم در پایان روز. شما می توانید بسته هر چیزی را در لفافه و در حال حاضر آن را با ذوق مثل هیچ کس تا به حال دیده می شود قبل از. شما می توانید وای مردم را به باز کردن فانتزی بسته بندی و پیش بینی عجایب. اما اگر محتوا است تا به این علامت آن را به طعم و مزه بد در دهان از مصرف کنندگان و شما از دست دادن آنها را برای همیشه لطفا برای. این است که دقیقا به همین دلیل محتوا مهم است. اجازه دهید من سؤالم آن است. این است که چرا منحصر به فرد و هیجان انگیز و اصلی و متفکر محتوا مهم است. می توان آن را در هر شکل; توان آن را به یک ویدیو انفرادی پست های رسانه های اجتماعی, یک, Gif, مقاله, infographic, و یا یک Instagram داستان; اما گوشت از این موضوع است که محتوا. در اینجا است که چرا محتوا بود و همیشه با پادشاه است. و به خصوص وقتی که می آید به فضای دیجیتال است. همه چیز و هر چیزی; توان آن را branding, بازاریابی یا تبلیغات; مطالب مهم. اینجا چرا مطلب است و همیشه خواهد بود ،

تبديل شدن نامزدی:

مطالب خوب تحریک کاربر به صحبت به عمل در فرم از محتوا و تعامل با آن است. در جهان رانده شده توسط رسانه های اجتماعی, انفرادی مانند و یا یک شست تا کافی نیست دیگر. قدیمی فرایند پنج مرحله یعنی مکث-جزئیات-Like-Share-دنبال این است که همه با توجه به معتبر و با کیفیت عالی محتوا. در غیر این صورت شما فقط یکی از پست ها یا مطالب که مردم رفته و از دست رفته در دیوانه شلوغ رسانه های اجتماعی سناریو. آنها را به مراقبت از. که چه محتوا است.

می خواهید به فروش می رسانند ؟ استفاده از محتوای خوب.

بودن در یک نام تجاری آژانس ما درک تاثیر محتوای خوب در آگاهی نام تجاری و یک تمبر از قدرت است که به آن دستورات است. حتی در حالی که در تلاش برای فروش یک محصول را امتحان کنید و محتوای صدا مانند یک سخنرانی یک فروشنده می دهد. اگر شما می خواهید کاربر به علاقه واقعی و تعامل با نام تجاری, محتوا نیاز به آنها را احساس راحت و آنها را احساس نام تجاری مراقبت “بیش از فقط مایل ما را به خرید محصول خود را’. سعی کنید بیش از حد سخت به فروش و کوبنده خواهد بازگشت. آنها را با نام تجاری حامیان و طرفداران محصول خود را با محتوای خوب به طور مداوم.

محتوای بزرگ نیست توصیف محصول اما به آن اضافه می کند

چه بیشتر شما می توانید انجام دهید ؟ این محصول ایجاد شده است و آن را به یک هدف خاص می شود آن را در هر زمینه. در حال حاضر مشتری رو از جنبه های محصول و ‘چگونه شما زمین آن را به آنها و که است که در آن محتوای خوب می توانید آن را و یا شکستن آن. و مشتری را همیشه برای هر کاری که می افزاید: ارزش بیشتری به وضعیت فعلی خود را و یا حل یک مشکل چیز دیگری خواهد شد. نامحسوس ارزش است که به عنوان مهم تر از صرفا کاربردی یکی. یک دلیل وجود دارد که چرا DIY فیلم آموزشی فیلم نیش اندازه پخت و پز ویدئوها در خوشمزه کار مانند سحر و جادو.

را قادر می سازد به تعامل بیشتر و هدایت ترافیک بیشتر

مطالب خوب هدیه ای است که نگه می دارد در دادن. و اگر شما تحویل آن به طور مداوم می افزاید: بیشتر ترافیک به وب سایت خود را. اقامت دوره در سایت, بازگشت مشتریان تبلیغات و همچنین معارفه; همه چیز بر اساس چه خوب محتوا است و این قدرت را به چنگ و پس از آن حفظ منافع مشتری. مطالب جذاب برگ یک احساس خاص و سخت به خلاص شدن از شر آن مثبت یا منفی است.

این یک مزیت برای بهینه سازی موتور جستجو

امروزه همه چیز در مورد رتبه بندی موتور جستجو. به عنوان یک رسانه اجتماعی سازمان/های تجاری سازمان است که هجوم به دیجیتال به صورت روزمره ما پس از درخواست های بسیاری از مشتریان است که شروع با ‘چگونه من می تواند دیده می شود در صفحه اول گوگل؟’. پاسخ ما این است که محتوای بزرگ. اضافه کردن به که داخلی جوهر مربوط به کلمات کلیدی و لینک به وب سایت های دیگر و غیره. ایدز چگونه محصول درک خواهد شد. همچنین فراموش نکنید که چگونه آن را با این نسخهها کار شگفتی برای backlink مشخصات.

ما می توانید بروید و در اما است که می تواند مسمومیت است. اجازه بدهید به ما افکار خود را می دانید چرا محتوا پادشاه است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *