Site Overlay

قیمت موتور زانتیا – سایت قیمت ها

چنانچه سوئیچ اینرسی در اثر ضربه وارده به آن عمل کرده باشد باز هم رله دوبل( در مرحله دوم ) عمل نخواهد کرد . در این مدل همانند دیگر سیتروئنهای متوسط و بزرگ در آن دوران از سامانه تعلیق هیدروپنوماتیک معروف سیتروئن استفاده گردید ولی به غیر از سامانه تعلیق هیدروپنوماتیک در برخی مدلهای زانتیا از نسل دوم سامانه تعلیق هیدراکتیو نیز استفاده شد که نسل جدید الکترونیک کنترل از سامانه تعلیق هیدروپنوماتیک بودند و بر روی این مدلها امکان سفارش محور عقب فرمان پذیر با میزان فرمان پذیری ۳ درجه نیز وجود داشت. • انژکتورها ممکن است که بسوزند یا نشتی بیش از حد داشته باشند که در صورت اول موتور 3 کار میکند وچنانچه بیش از یک انژکتور سوخته باشد موتور روشن نمی شود و در صورت دوم موتور غنی کار میکند . هنگامیکه موتور سرد است بدلیل غنی بودن سوخت و احتراق ناقص در موتور هیدروکربنهای نسوخته در محصولات احتراق زیاد میباشند ، در بدو خروج این گازها از سیلندر ، گازها هنوز دمای خود را از دست نداده اند لذا در معرض جریان هوای تازه پمپ شده میسوزند و به این ترتیب از رسوب دوده در کاتالیزور جلوگیری میگردد .

به پایه 2 رله پمپ هوا (واقع در جعبه فیوز داخل موتور) وصل کرده وبدین صورت پمپ راه اندازی میگردد .سوکت آن مشکی 2 سیمه میباشد . شیر برقی کنیستر وظیفه بازو بسته کردن مسیر کنیستر به منیفولد هوا را در مواقع لزوم بعهده دارد . دسته اول افرادی هستند که با این خودرو پیچ های دوران جوانی خود را با هیجان بالایی پشت سر گذاشته و اکنون آرام آرام وارد مسیر نسبتا مستقیم میانسالی می شوند. این موضوع از زانتیا گرفته تا جنسیس صدق می کند و نیاز است با چشم باز دنبال جنسیس کوپه بگردید، زیرا احتمال اینکه اصطلاحا جنسیس کوپه ترکیده به شما بدهند بسیار است! نسبت 1 به 7/14 نسبت استویکیو متریک و ایده آل ترین نسبت جهت احتراق مناسب میباشد ،ولی بر حسب نیاز گاهی در موقع شتاب گیری نسبت غنی تر و گاهی در موقع برداشتن پا از روی پدال نسبت رقیق تر مورد نیاز است . برای تهیه نسبت تعیین شده F/A توسط ECU به اطلاعات زیر نیاز میباشد . سوکت آن دارای 4 پایه میباشد که پایه های 2و4 مربوط به موتور پمپ و 1و3 مربوط به درجه نشانگر سطح بنزین داخل باک است .

پمپ بنزین و درجه آن در داخل باک نصب شده است. این خودرو با موتور ۲ لیتری که ۱۳۷ اسب بخار نیرو تولید میکند در حدود ۳/۹ ثانیه از صفر به صد کیلومتر می رسد؛ که این عدد در مقابل خودروهایی مثل سمند ، پژو پارس و ۴۰۵ عدد بسیار خوبی هستند و می توان گفت تقریبا حدود ۱ یا ۱.۵ ثانیه با ماکسیما فاصله دارند، که به نسبت ۶۰ اسب بخار نیروی کمتر واقعا می توان گفت سیتروئن به خوبی توانسته موتور و گیربکس را هماهنگ کند تا شتابی عالی را برای زانتیا بسازد. لازمست که شدت جرقه متناسب با دور موتور متغییر باشد، لذا زمان شارژ کویل بر حسب میلی ثانیه توسط ECU (زمان وصل بودن منفی از ECU به کویل) محاسبه و اعمال میگردد . کثیفی فیلتر بنزین (علیرغم وجود سوپاپ اطمینان در خود پمپ) باعث وارد آمدن صدمه به پمپ میگردد . کنیستر محفظه ایست که بخارات بنزین جمع شده در باک را در خود ذخیره مینماید و از انتشار آن در محیط جلوگیری میکند . به این ترتیب از انتشار بخار بنزین آلاینده در محیط زیست جلوگیری میگردد . همانطور که میدانید بنزین یکی از جدی ترین آلاینده های محیط زیست میباشد .

محل نصب آن در اطاقک شتاب بوده و دارای سوکت مشکی 4 پایه ای میباشد مقاومت پایه های 1-4 و2-3 در حدود 50 تا 52 اهم میباشد . خودروی زانتیا از خودرو های خیلی خوب موجود در ایران می باشد که شما می توانید در نمایندگی های فروش قطعات یدکی این قطعات را با قیمت خوب خریداری کرده و از آن ها موتور زانتیا استفاده کنید. با بازو بسته شدن متناوب شیر بخارات بنزین انباشته شده در کنیستر وارد منیفولد شده و در موتور میسوزد . در صورت کثیف شدن یا گیر کردن پیستونِ آن نوسان دور موتور در حالت آرام بروز مینماید . در صورت از کارافتادن موتور پله ای اتومبيل در دور آرام خاموش میشود . در صورت نبود داغی باتری فرسوده بابت هر آمپر کسری، داغی مبلغی به قیمت باتری زانتیا اضافه میگردد. این عمل با یک بار ACTUATOR TEST یا باز نمودن سوئیچ به مدت 10 ثانیه انجام میگردد . پمپ بنزین را با ابزار مخصوص مربوطه باز میکنند . جهت انجام آزمایش و تست عملکرد آن میتوان پمپ بنزین را با دستگاه عیب یاب بطور جداگانه راه اندازی کرد . میخواستم بدونم ابشن پژو پارس سال کلاس 28314 چه خوصیاتی داره ——————————- پرشین خودرو: مخاطب گرامی با مراجعه به لینک پیوستی می توانید تجهیزات انواع تیپ های پژو پارس را ملاحظه و مقایسه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *