Site Overlay

قوانین رسانه های اجتماعی بهینه سازی

[ad_1]

قبل از اینکه شما می توانید هر یک از این قوانین به استفاده از, شما ممکن است بخواهید به درک کمی بیشتر در مورد تفاوت بین رسانه های اجتماعی و بازاریابی اجتماعی رسانه بهینه سازی.

SMM = بازاریابی رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی بازاریابی استراتژیک با استفاده از بزرگ سایت های اجتماعی برای گسترش نام تجاری خود را و یا درایو ترافیک به وب سایت خود را.

SMO = بهینه سازی رسانه های اجتماعی

اجتماعی رسانه بهینه سازی است که با اضافه کردن عناصر کلیدی برای وب سایت خود را و یا محتوا است که آنها را آسان به گسترش در سراسر بزرگ سایت های اجتماعی.

Rohit Bhargava توسعه اجتماعی رسانه بهینه سازی قوانین 1, 2, 3, 4 و 5

1. خود را افزایش دهد linkability

Linkability تمایل از وب سایت های دیگر و یا مقالات به لینک به سایت شما. یکی از راه های افزایش طبیعی خود گوگل لیست را افزایش می دهد که چگونه بسیاری از قدرت سایت با لینک به شما, بنابراین برای افزایش linkability با رسانه های اجتماعی بهینه سازی سایت خود را بیشتر آموزنده و مفید به دیگران است. شما می توانید این کار را در بسیاری از راه; وبلاگ سفید مقالات منتشر شده در مطبوعات کلمه کلیدی هدفمند مقالات در آر اس اس خوردها ، این مهم ترین گام در رسانه های اجتماعی بهینه سازی و باید اولویت اول خود را.

2. را برچسب گذاری و نشانه گذاری آسان

عمل برچسب زدن به نشانه وب سایت به وب سایت های اجتماعی فیس بوک. برای مثال اگر شما مانند محتوا و یا خدمات ارائه شده در وب سایت شما برچسب آن. این را به دیگران نشان دهد که شما تصویب این سایت و آنها آن را بررسی خواهد کرد, ساخت ویروسی ترافیک. شامل رسانه های اجتماعی بهینه سازی tagging را در سایت خود شما می توانید اضافه کردن یه لینک کلیک کنید مانند Digg Del.icio.us Technorati ، همچنین اضافه کردن یه لینک به صفحات دیگر در سایت خود (و نه فقط صفحه اصلی) و هنگامی که بازدید کننده با کلیک بر روی برچسب را فشار دهید مطمئن شوید که وجود دارد یک جعبه پیشنهاد برای کمک به بازدید کننده خود را از لیست مربوطه برچسب و یادداشت ها.

3. پاداش لینک های ورودی

همانطور که اشاره کردم یکی از راه های افزایش طبیعی خود را مثال گوگل با استفاده از بهینه سازی رسانه های اجتماعی است که برای دریافت بیشتر لینک. شما می توانید این کار را با پاداش مردم/وب سایت که لینک به شما (inbound links). لینک های داخلی لینک که ارسال مردم به سایت شما از جای دیگری است. یک راه برای پاداش دادن به مردم برای لینک دادن به سایت خود را به یک “به تازگی مرتبط” است که لیست تمام وب سایت هایی که مربوط به شما.

4. کمک به سفر مطالب خود را

اجتماعی رسانه بهینه سازی با تمرکز بر ارائه مطالب مفید به بازار خود را. هنگامی که شما در انتشار محتوا مانند یک مقاله تصویری و یا فایل های صوتی شما باید به آن کمک کند رسیدن به عنوان بسیاری از مردم بر روی وب به عنوان امکان پذیر است. شما می توانید این کار را با ارسال مربوط به وب سایت های ترافیک بالا. هنگامی که کلمه می شود در مورد محتوای بزرگ خود را (بدون توجه به آنچه فرمت) شما دریافت بک لینک به سایت خود ،

5. تشویق mashup

به مش است به استفاده از دو وب سایت مطالب و خمیر آنها را با هم. به عنوان مثال یوتیوب باعث می شود آن را آسان به از mash محتوای خود را (فیلم) بر روی سایت خود ، در علاوه بر این به دلیل آن است که بسیار آسان به شما اضافه شده یک ویدیو به سایت شما است که یوتیوب لوگو بر روی فیلم و همچنین به عنوان یک لینک به شما لوله. بنابراین به تشویق یک ترکیب با بهینه سازی رسانه های اجتماعی است به آن را آسان برای وب سایت های دیگر به استفاده از محتوا و مرجع آن را به درایو ترافیک به سایت شما.

ارمیا Owyang توسعه اجتماعی رسانه بهینه سازی قوانین و 6 و 7

6. یک کاربر از منابع حتی اگر آن را نمی کند به شما کمک کند.

یک چیز همه بازدید کنندگان قدردانی از صداقت است. اجتماعی رسانه بهینه سازی شما باید شامل لینک به وب سایت های دیگر است که کمک خواهد کرد که بازدید کنندگان خود را در رسیدن به هدف خود و یا پیدا کردن اطلاعات آنها می خواهند. انجام این کار حتی زمانی که آن را نمی کند شما بهره مند شوند. با لینک دادن به رقبا و یا اطلاعات ایجاد شده توسط شما, شما درو مزایای داشتن همه اطلاعات در یک موضوع خاص. در پایان بیشتر مردم خواهد شد لینک به شما دلیل این که شما فشرده اطلاعات (یا لینک) در مورد یک موضوع در یک مکان.

7. پاداش مفید و ارزشمند کاربران

با ارزش کاربران خود را با بهترین دوستان است. ارزشمند کاربر تعیین می شود در بسیاری از آنها ممکن است ارسال ترافیک به سایت خود اضافه کردن محتوای ارزشمند برای سایت خود یا کمک به بازدید کنندگان در سایت خود. بدون توجه به آنچه آنها انجام می دهند اگر آن منافع شما را در سایت و یا خدمات خود را به شما نیاز به آنها پاداش. این می تواند با ارسال یک پیام شخصی ضمن تشکر از آنها را برای فداکاری خود را. راه های دیگر به پاداش ارزشمند شما کاربران است که برای ایجاد سیستم پاداش تبلیغ برای آنها و یا ترویج تلاش های خود را بر روی صفحه اصلی خود را.

کامرون Olthuis توسعه اجتماعی رسانه بهینه سازی قوانین 8, 9, 10 و 11

8. شرکت

با بهینه سازی رسانه های اجتماعی شما می توانید با پیوستن به گفتگو در مورد موضوع خود را (و یا کلمه کلیدی را هدف قرار). به سادگی ارسال مقالات و به اشتراک گذاری محتوا را در حال رفتن به نگه داشتن وزوز رفتن. شما باید همچنان به اشتراک گذاری اطلاعات در وب سایت های دیگر. این مشارکت به اشتراک گذاری دانش خود را با مردم بیشتر. یک راه برای انجام این کار این است که برای پیدا کردن افرادی که وبلاگ نویسی در موضوع خود را و به ورودی در گفتگو. همچنین شرکت در انجمن ها و یا دیگر گروه های اجتماعی که در حال بحث در مورد موضوع خود را. خواندن نظرات خود را در مقالات, فیلم ها و فایلهای دیداری و به آنها پاسخ دهند.

9. می دانم که چگونه به هدف قرار دادن مخاطبان خود را

بازاریابی رسانه های اجتماعی است در مورد به اشتراک گذاری مطالب/اطلاعات. نه هر کس علاقه مند است در موضوع خود را, بنابراین مطمئن شوید که برای انجام تحقیقات بازاریابی خود را و ارسال اطلاعات و دانش که در آن از آن خواهد شد قابل درک و قدردانی است.

10. ایجاد محتوا

محتوا در نظر گرفته شده است به هر گونه اطلاعات است که مزایای یک بازدید کننده. محتوا را می توان یک کاغذ سفید, مقاله, تصویری, صوتی, ویجت لیست در می رود. شغل شما این است برای پیدا کردن یک قطعه از محتوا است که جرقه علاقه به بازدید کنندگان است. بدون توجه به آنچه شما وارد بازار همیشه وجود دارد یک فرم از محتوا است که آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. پیدا کردن آنچه در آن است و آن را به آنها بدهد. این به نوبه خود آنها را به آینده را برای بیشتر مطالب مفید. اگر این اتفاق می افتد و سپس شما می دانید که خود را رسانه های اجتماعی بهینه سازی موفق است.

11. واقعی

کاربران اینترنت در حال جستجو در وب برای محتوای خاص. اگر شما در حال ارائه محتوا است که لینک به یک وب سایت مطمئن شوید که وب سایت مربوطه است. شما خواهد شد پاداش برای coaxing یک بازدید کننده به یک سایت است که هیچ ربطی به محتوای آنها فقط به عنوان خوانده شده (یا تماشا بسته به نوع محتوای شما ارائه شده).

لورن بیکر توسعه اجتماعی رسانه بهینه سازی قوانین 12 و 13

12. فراموش نکنید که ریشه های خود را فروتن

آن را آسان به اجازه محبوبیت به سر خود را. هنگامی که شما تبدیل به ستاره درخشان خود را در بازار مطمئن شوید که به تشخیص آن کمک کرد که شما را به جلو بسته. (این روابط به #7 کمی)

13. نترس سعی کنید چیزهای جدید تازه بماند.

هر یک در اینترنت می داند که چگونه به سرعت همه چیز را تغییر دهید. نگه دارید تا با رسانه های جدید, مطالب جدید انواع وب سایت ها و منافع خود را در بازار. با ماندن در بالای از اطلاعات جدید شما می توانید حفظ رتبه بندی بالا.

لی Odden توسعه اجتماعی رسانه بهینه سازی قوانین و 14 و 15 و 16

14. توسعه اجتماعی رسانه بهینه سازی استراتژی

رسانه های اجتماعی در خدمت مقاصد مختلف. شما نیاز به شناسایی آنچه شما هدف است و سپس انتشار محتوا است که ترویج آن هدف. برخی از اهداف اجتماعی رسانه بهینه سازی شامل: نام تجاری و شهرت موسسه خیریه, افزایش ترافیک, ساخت شهرت, افزایش فروش, اعتبار, و غیره. مطمئن شوید که به شما به عنوان توسعه محتوا است که شما در حال چاپ و نشر و ایجاد با این هدف در ذهن است.

15. خود را انتخاب کنید SMO تاکتیک های عاقلانه.

از تمام مطالب موجود در این وب سایت تنها حدود 10 درصد از مردم بر روی وب در حال سازندگان محتوا. 90 درصد از مصرف کنندگان و مایل به اشتراک گذاشتن مطالب خود را. مطالب خود را آسان به مصرف و گسترش یافته است. همچنین مطمئن شوید که برای ایجاد محتوا است که باید بیشترین تاثیر را بر روی هدف اصلی خود را (که می تواند هر یک از موارد زیر: نام تجاری و شهرت موسسه خیریه, افزایش ترافیک, ساخت شهرت, افزایش فروش, اعتبار, و غیره).

16. اجتماعی رسانه بهینه سازی – SMO بخشی از روند خود را و بهترین شیوه.

همه ما می دانیم که وجود دارد خاص بهینه سازی موتور جستجو تاکتیک است که هر وب سایت باید شامل. فقط به عنوان شما شامل کلمات کلیدی در عنوان و برچسب ها و کلمات کلیدی خود را در تگ H1, شما باید در پیدا کردن راه هایی برای شامل رسانه های اجتماعی بهینه سازی جنبه های به سازی وب سایت خود را. این می تواند جزئیات کوچک مانند از جمله نشانه های اجتماعی برچسب ها در سایت خود و یا تشویق های دریافتی لینک با “اخیرا مرتبط” لیست من تحت پوشش #3.

17. نترس به اجازه رفتن از یک پیام یا ایده و اجازه دهید دیگران آن را خود.

در نهایت زمانی که شما ایجاد یک جنبش جرقه و ایده و یا توسعه یک موضوع جدید نترس به دیگران اجازه دهید با آن اجرا کنید. همکاری کلیدی است. دیگران می تواند پس از بهبود ایده اصلی خود را و به شما اعتبار برای شروع. حتما به اعتباری که در آن به علت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *