Site Overlay

قوانین بازاریابی رسانه های اجتماعی: شما می دانید ؟

[ad_1]

محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی – یک دستور غذا خوشمزه برای موفقیت به عنوان طولانی به عنوان آن را's درستی به کار گرفته. این به این معنی شما نیاز به برخی از بینش در مورد چگونگی شروع و یا وصله پینه کردن روند فعلی خود را.

وجود دارد's a قوانین و مقررات خاصی است که می آید همراه با بازاریابی اجتماعی رسانه ها. خود را هدف شماره یک است برای خدمت به مشتریان خود را به عنوان به خوبی به عنوان به تهیه کردن به خود را با نام تجاری و به طور کلی هدف از شرکت خود را.

برای اطمینان از شما've got مواد مناسب برای موفقیت در اینجا 10 قوانین در بازاریابی رسانه های اجتماعی به شما وجود دارد.

قانون # 1: گوش کردن

شما ممکن است فکر می کنم آن را's همه در مورد صحبت کردن وقتی که می آید به سایت های رسانه های اجتماعی اما شما'd می تواند به اشتباه. شما نیاز به انجام بیشتر گوش دادن و کمتر صحبت کردن. اتمام مخاطبان خود را's محتوای فعلی و چه آنها're گفت آنلاین و سپس پرش را به هر بحث. این است که سریع و مطمئن آتش راه برای یادگیری آنچه's برای آنها مهم است و چگونه شما می توانید کشف که اطلاعات. پس از آن شما'll باید یک ایده بهتر از آنچه که محتوای آنها're دنبال – و چه جرقه علاقه خود را. به این ترتیب شما're افزودن ارزش به جای کسل کننده اطلاعات به زندگی خود را. و که's دقیقا چه هر کسب و کار خوب باید ارائه دهد.

قانون # 2: تمرکز

آن's heck از بسیاری بهتر است به تمرکز بر روی یک منطقه منحصر به فرد و می دانید فهم و outs به جای یک انتخاب گسترده و فقط می دانیم که سطح جزئیات. شما می خواهید خود را در صفحه رسانه های اجتماعی به همان شیوه به منظور ساخت خود با نام تجاری.

قانون # 3: کیفیت بیش از همه

کیفیت همیشه ضربان مقدار. پس از همه, شما نه می توانست 500 اتصالات محلی است که به طور مستمر در خواندن پست های خود را و سپس به اشتراک گذاری آن با دیگران بیش از 1000 اتصالات است که به't واقعا ارائه هر نوع قدرت پردازش?

قانون شماره 4: صبر یک فضیلت است

وجود دارد's یک دلیل این است که یک ضرب المثل معروف. مانند ترین چیز در کسب و کار شما aren't رفتن به پیدا کردن موفقیت یک شبه (تا آنجا که ما آرزو می کنیم این درست نبود). در واقع شما ممکن است پیدا کردن موفقیت در یک سال است. اما بیشتر به شما در این کار بیشتر به شما're رفتن به یاد بگیرند که چه کار می کند و چه می کند't کار می کنند.

قانون # 5: اهمیت ترکیبات

چه's احتمال زیاد اتفاق می افتد اگر شما قرار دادن برخی از شگفت انگیز با کیفیت بالا محتوا ؟ در طول زمان شما're رفتن به ساخت بانک آنلاین خود را از پیروان. این مردم هستند احتمال بیشتری برای به اشتراک گذاشتن آنچه که آنها've را بخوانید در سایت خود. از Facebook به توییتر و LinkedIn و مخاطبان خود را در حال رفتن به گسترش این کلمه در. این به این معنی هر زمینه که در آن شما're فاقد – مانند نگه داشتن نیست تا در صفحه توییتر خود را به عنوان آنجا که خود را در Facebook – مخاطبان خود را در حال رفتن به مراقبت از آن را برای شما. و این است که به باز کردن به بزرگتر, فرصت های بهتر. بیشتر مطالب خود را به اشتراک گذاشته است بیشتر احتمال دارد آن است که شما're رفتن به نشان می دهد تا بر روی یک جستجو در گوگل. این بحرانی نقاط ورود در حال رفتن به باز کردن درب های بی شماری و راه برای مردم برای پیدا کردن کسب و کار خود را آنلاین.

قانون شماره 6: مؤثر است کلید

برنامه ریزی به صرف برخی از زمان در تلاش برای پیدا کردن که بزرگ آنلاین نفوذ در صنعت یا بازار. این مردم هستند't فقط رفتن به مخاطبان بزرگ; آنها're همچنین رفتن به یک مورد علاقه در محصولات خود و همچنین به عنوان خدمات کسب و کار شما را فراهم می کند. اگر شما می توانید توجه خود را به اندازه کافی ممکن است آنها مایل به اشتراک گذاشتن مطالب خود را با فردی خود گروه از مخاطبان که به شما معرفی به یک کل جدید زمین بازی.

قانون شماره 7: ارزش

اجازه دهید's می گویند شما صرف تمام وقت خود را اختصاص داده شده به محصولات و خدمات خود را. نه تنها آن است که خسته کننده, it's نمی خواهید به شما خدمت می کنند. به بالا از آن همه خاموش مردم هستند't رفتن به گوش دادن. شما را به چیزی اضافی به جدول. این بدان معناست که کمتر تمرکز بر روی محصولات واقعی / خدمات و تمرکز بیشتر بر دادن مخاطبان خود را منحصر به فرد و محتوای مربوط به شما به عنوان تلاش برای توسعه روابط با آنها. در نهایت مخاطبان خود را در حال رفتن به خود را بهترین خود را بازاریابی از طریق کلمه از دهان است.

قانون شماره 8: ایمان مردم

شما می توانید تصور کنید هیچ چیز بدتر از رسیدن به یک کسب و کار … و پس از آن کسب و کار چشم پوشی شما ؟ این که آیا آن's یک سوال تعریف و یا سازگار; تصدیق کرد که شما شنیدن مخاطبان خود را's voice کلیدی است. شما می خواهید برای ایجاد یک رابطه حرفه ای با آنها, بنابراین مطمئن شوید که برای پاسخ به هر فرد است که می رسد به شما.

قانون شماره 9: در دسترس خواهد بود

ماندن در بالای صفحه خود را – شما don't می خواهید به ارسال مطالب شگفت انگیز و پس از ارسال دوباره برای سه ماه. همیشه خود را در دسترس به مخاطبان خود را. این به این معنی ماندن درگیر در مکالمات و انتشار محتوا به صورت منظم.

قانون شماره 10: مقابله به مثل

به اشتراک گذاری مراقبت است! اگر مردم خود را به اشتراک گذاری محتوا نفع بازگشت! صرف برخی از وقت خود را در رسانه های اجتماعی به دنبال مطالب دیگر به اشتراک بگذارید. دریافت چرخ رفتن – مخاطبان خود را خوشحال خواهد کرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *