Site Overlay

قدرت رسانه های اجتماعی در آموزش و پرورش

[ad_1]

تا کنون پس از آغاز به کار اینترنت تبدیل شده است یک بخش پیچیده ای از زندگی که در آن افراد بستگی دارد دسترسی به آن برای فعالیت های روزانه مانند خرید, شبکه های اجتماعی, آموزش و پرورش, بانکی, صفحه اصلی امنیت و سایر فعالیت های مرتبط. در این میان شبکه های اجتماعی و به نظر میرسد که عمده جاذبه های اینترنت دیده می شود به عنوان یک برکت و لعنت. به ویژه در آموزش و پرورش, شبکه های اجتماعی دیده می شود به عنوان یک شاخص مثبت از پیشرفت در آموزش و پرورش و شیوه های آن. اما ما نمی تواند انکار کند که تأثیرات منفی است که می توانید آن را همراهی که به نظر می رسد یک distracter برای بسیاری از دانش آموزان امروز است.

دانشجویان اغلب خود را آشنا با کامپیوتر به عنوان آنها حرکت این شبکه های اجتماعی. آنها به دست آوردن مهارت های با ارزش در یک ابزار تبدیل شده است که ضروری است در این جهان زندگی می کنند به عنوان دانش آموزان و, یکی, که آنها را وارد کنید و پس از تکمیل مطالعات خود را. همچنین, آن را تشویق می کند تا شبکه با انواع مختلفی از مردم است که می تواند به عنوان یک مهارت لازم در محیط کسب و کار. همچنین این مورد برای معلمان و مدیران. با وجود اجتماعی, وبلاگ ها, Twitter و Facebook معلمان قادر به اشتراک گذاری و ضبط از طریق رسانه های مختلف روش از آموزش و همچنین آموزش نظریه ها و شیوه ها در زمان واقعی است. بعلاوه بسیاری از آنها قادر به گسترش تکنیک برای یادگیری و همچنین ارتباط برقرار کردن با دانش آموزان بر یک پایه منسجم خارج از کلاس.

بر خلاف ظهور در رسانه های اجتماعی و پیشرفت در دیگر تعاملی ارتباطی فن آوری تولید اثرات منفی در داخل و خارج از کلاس درس. در حالی که رسانه های اجتماعی می تواند به عنوان یک مثبت ابزار برای آموزش و پرورش این ابزار پتانسیل را دارد که مانع از عملکرد دانش آموز, رشد اجتماعی و مهارت های ارتباطی. به طور مشابه, آن می تواند یک معلم بهره وری به طور کلی در چند راه. برای چه ما مدیون یک کاهش در عملکرد تحصیلی به عنوان یک نتیجه از تاثیر آن? چه اجتماعی پیامدهای رسانه های اجتماعی است ؟ چه عواملی به طور مستقیم مسئول عدم توانایی در آموزش دانش آموزان موثر است ؟ چگونه معلمان تحت تاثیر رسانه های اجتماعی هر دو در داخل و خارج از کلاس درس?

برای بسیاری از دسترسی به اینترنت برای مقاصد آموزشی می تواند به عنوان یک منبع بزرگ برای اطلاعات; اما برای دانش آموزان به اینترنت به شمار بسیاری از عوامل مشکل ساز در عملکرد تحصیلی. به طور کلی کودکانی که زمان بیشتری را صرف آنلاین پیدا کردن آن سخت تر به تمرکز و در نتیجه دهانه توجه کوتاه تر. دانش آموزانی که تنها تکیه بر رسانه های اجتماعی برای کسب اطلاعات به جای تحقیق در منابع دیگر به احتمال زیاد به تجربه مشکل با تمرکز بر یادگیری و نگهداری اطلاعات. آن را به طور قابل توجهی تحت تاثیر عادات مطالعه به دانش آموزان در حال تلاش به چند کاره هستند و در نهایت تبدیل شدن به راحتی پریشان چرا که آنها بیش از حد شلوغ به tweeting و/یا ارسال پیام به Facebook در ازای تکمیل تکالیف.

پیشرفت و بیش از حد به تکنولوژی دسترسی مستقیم عوامل در رسانه های اجتماعی چگونه است و تحت تاثیر دانشجویی در داخل و خارج از کلاس درس. امروز دانش آموزان بیشتر وقت خود را صرف این شبکه ها از طریق دستگاه های تلفن همراه. برخی از مدارس منع استفاده از این دستگاه با این حال بسیاری از آنها را دزدکی حرکت کردن آنها به مدرسه است. آنها با استفاده از این دستگاه برای ضبط ویدئوها; گرفتن عکس از خود و دیگران جستجو در اینترنت جیر و ورود به Facebook, بنابراین ساخت آن را دشوار است به کنسانتره در طول زمان آموزش. این فعالیت ها نیز به دنبال مهار موثر آموزش. علاوه بر این بسیاری از این فعالیت ها منجر به بسیاری از مشکلات در مدرسه و جامعه به عنوان مثال دعوا و آزار و قانون مناسب و غیره. بیش از حد بی فایده زمان صرف شده در شبکه های اجتماعی می تواند بسیار ناسالم در نتیجه داشتن یک اثر منفی در نوجوانان و کودکان. ما پس از آن می تواند استدلال می کنند که تدریس/یادگیری است که در رقابت مستقیم با رسانه های اجتماعی زمانی که آنها باید همکاران در آموزش دانش آموزان است.

استفاده از شبکه های اجتماعی نیز به طور قابل توجهی کاهش استفاده از دستور زبان مناسب و نحو در نوشتن. دانش آموزان باید آن را دشوار است برای تمایز بین استفاده مناسب از زبان به عنوان یک نتیجه از خلاصه نوشتن و کوتاه اشکال کلمه فرمول. بسیاری از اصطلاحات عامیانه تبدیل شده اند مشترک نوشته شده در کلاس و تکالیف است. این شرایط IDK (من نمی دانم), SMH (تکان دادن سر من) مشاهده فرم خرید (راه) ، YW (خواهش), TNX (با تشکر) IMO/IMHO (به نظر من/به نظر من فروتن) فقط به نام چند رخنه کرد تا در نوشتن دانش آموزان به طوری که آنها قادر به درک تفاوت بین درست و غلط راه املای صحیح می باشد. معلمان دیدن این کاهش در صحیح نوشتن در سرمایه گذاری و نقطه گذاری و فعل موضوع توافق نامه, به نام چند. دانش آموزان پس از غوطه ور در فقیر گرامر استفاده شده در حالی که آنلاین است که آنها با تکیه به شدت در کامپیوتر و دستگاه های, رقم اشتباهات خود و در نتیجه کاهش از فرمان خود بر استفاده از زبان انگلیسی است. پس از آن ایجاد یک درگیری در استفاده از دستور زبان.

یکی دیگر از نکته کلیدی را نادیده گرفته است تاثیر رسانه های اجتماعی در چهره به چهره در ارتباط است. واضح است که اگر دانش آموزان به صرف زمان بیشتری در شبکه های اجتماعی پس از آن ما می توانید موافقت کنید که آنها صرف زمان کمتر اجتماعی در فرد است. فقدان چهره به چهره فردی و تعاملات می تواند به طور مستقیم مربوط به عدم مهارت های اجتماعی و قوانین و مقررات. ما یاد بگیرند که مهم رفتارها و نشانه عاطفی از نزدیک تماس شخصی است که می تواند آموخته آنلاین. به عنوان یک نتیجه از برخی از دانش آموزان هرگز یاد بگیرند به عنوان خوانده شده سیگنال های بدن و سایر نشانه های غیرکلامی مانند تن و خمیدگی. سایت های شبکه های اجتماعی نباید به عنوان جایگزینی برای تماس شخصی اما علاوه بر این با ارزش است که می تواند ایجاد گرد اجتماعی تنظیم شود فرد است.

امروز بسیاری از دانش آموزان تبدیل شده اند کمتر اجتماعی با یک دیگر ترجیح می دهند برای تعامل آنلاین و زنده دنیای مجازی بر اساس نادرست افراد ساخته شده به راحتی قابل دسترس از طریق سایت های شبکه های اجتماعی. البته این می تواند یک اثر ماندگار در واحد خانواده که در آن موثر چهره به چهره ارتباط ضروری است در حفظ روابط سالم است. می تواند ما را در آن ریخته برخی از سرزنش امروز مشکلات اجتماعی و شکستن در ساختار خانواده در رسانه های اجتماعی است ؟ اغلب اوقات ما رفتن به رستوران و یا دیگر فضاهای عمومی است و هر کس مشغول در دستگاه نتیجه بسیار کمی چهره به چهره و ارتباطات در جریان است. سوال این است که چگونه می تواند ما را در ایجاد یک تعادل ؟ چگونه ما در رقابت با این ابزار ارزشمند ما تماس اینترنت در حالی که هنوز حفظ روابط سالم?

رسانه های اجتماعی/شبکه تاثیر می گذارد هر دو دانش آموزان و معلمان به طور یکسان. مثلا سایبر قلدری می تواند به عنوان پیشرو منفی طرفدار رسانه های اجتماعی. بسیاری از بار خشونت در مدارس آغاز شده است و از طریق سایت های شبکه های اجتماعی. معلمان نیز تحت تاثیر سایبر قلدری. عاملان گاهی اوقات دانش آموزان و یا پدر و مادر. این سوء استفاده می تواند بسیار مخرب برای یک معلم که باعث کاهش بازده کلی و اعتماد به نفس در کلاس درس. معلمان با تجربه بالا رفتن سطح از احساسات ناشی از غم به عصبانی شدن بیش از اذیت و آزار آنلاین. این تجربه می تواند تحقیر آمیز و شرم آور است. بدنامی و رسوایی شخصیت بسیار رایج در جهان سایبر و همچنان به تحت تاثیر قرار هر دو معلمان و دانش آموزان به طور یکسان.

رسانه های اجتماعی به وضوح تحت تاثیر قرار همه ما در برخی از راه و یا دیگر آیا مثبت یا منفی. تکنولوژی ادامه خواهد داد به تکامل لذا ضروری است که پدر و مادر معلم و مدیران و دانش آموزان و همه دست در دست هم در تشویق مثبت و سازنده و موثر و امن و مسئول استفاده از این ابزار ارزشمند. در دراز مدت اثرات سوء استفاده می تواند بسیار خطرناک برای پیشرفت در آموزش و پرورش و توسعه اجتماعی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *