Site Overlay

فن آوری الهام بخش تغییر اجتماعی: قرن 21 چشم انداز

[ad_1]

برجسته از تکنولوژی در هزاره زندگی فرد باقی می ماند و قابل توجه است. با مقدمه ای از رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, Tumblr به نام چند وجود دارد بی شماری سیستم عامل برای تعامل جهانی. از فراملی کمپین های بازاریابی اجتماعی, حوادث, رسانه های اجتماعی مجموعه ای است از یک معیار به موجب آن اطلاعات سفر در سراسر شبکه جهانی وب است. ایمن می گویند این تریبون شده است موضوع را به زندگی تغییر حوادث در طول چند سال گذشته است. دولت ها و سازمان های غیر دولتی را به طور یکسان رو داشته مبارزات و ایده ها در سراسر رسانه های اجتماعی برای ایجاد آگاهی و لغو واکنش. شیوه ای که در رسانه های اجتماعی موثر گرفته generic populaces توسط طوفان است که واقعا انقلابی است. تکنولوژی مجهز است بی سابقه اکثریت با یک فرصت به صدای نگرانی های خود را در مورد مسائلی که بر سلامت و شیوه زندگی و محیط زیست است.

همه ما یا شنیده یا نه ویروسی کمپین های رسانه های اجتماعی است که برای چندمین بار به عنوان نیروهای محرک برای ایجاد یک دنیای بهتر. رسانه های اجتماعی به هدف اصلاحات مثبت در ریشه های جامعه با ایجاد خاطره انگیز پاسخ از مردم است. در حال حاضر ما قادر به تجمعی تغییر نسبت به بیست سال پیش. این که آیا آن است که برای بالا بردن یک تصویر نام تجاری و یا جمع آوری پول برای یک علت اجتماعی, رسانه های اجتماعی انجام داده است آن را تمام. این تلاش ها نهفته اند میلیاردها دلار در سراسر جهان.

سپیده دم قرن 21 نمی تواند بیشتر خوش برای کسانی که به ایجاد یک تفاوت در جهان است. در اینجا داستان های موفقیت از موارد که در آن تکنولوژی با الهام از تغییر اجتماعی. در اینجا این است که چگونه علل اجتماعی رفت و ویروسی در رسانه پاپ الهام بخش موفق, تاثیر, تغییر زندگی با تولید یک تکینگی در آگاهی در میان تنوع.

ALS چالش سطل یخ:

بیماری لو گرینگ نامیده ALS بیماری است که سلولهای عصبی مغز و علل جدی به کسانی که تحت تاثیر قرار است. در ماه اوت 2014, ALS چالش سطل یخ رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی برای آگاهی, برای ALS تحقیقات یک بیماری است که درمان ندارد. چالش های مورد نیاز مردم به فیلم و ارسال تصویری از ریختن آب سرد بر سر خود و معرفی دیگران را به این چالش در عرض 24 ساعت قاب. با مشاهیر و قابل توجه مقامات شرکت در این چالش آن را تنها یک ماده از زمان قبل از نزدیک به 20 میلیون ویدئوها رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی کمک به این علت است. بیل گیتس و Geroge دبلیو بوش در میان کسانی که در زمان ALS چالش سطل یخ به رسانه های اجتماعی. پاسخ به این کمپین favourably افزایش بیش از 115 میلیون دلار برای ALS پژوهش برگزاری نمایشگاه شفقت است که بشریت می تواند به دنبال برای کمک به کسانی که به شدت تحت تاثیر قرار. علاوه بر ایجاد آگاهی از ALS, رسانه های اجتماعی به عنوان عسلی برای کمک به تحقیقات در حالی که ایجاد یک حس وحدت.

#WaterIsLife ارائه #FirstWorldProblems کمپین آب تمیز:

آب زندگی است, یک سازمان غیر انتفاعی با هدف را به آب پاک برای کمتر توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه. آغاز شده در سال 2007 امروز آنها کمک کرده اند را آب تمیز به افرادی که زندگی در روستاهای دور افتاده در سراسر جهان است. با تاکید بر رویکردهای متفاوت مردم نسبت به داشتن آب تمیز با #FirstWorldProblems برچسب آب زندگی است موفق به تسخیر قلب میلیون ها نفر. رسانه های اجتماعی بازی نقش حیاتی در حمل انگیزه های خود را از طریق پلت فرم جهانی, در نهایت ایجاد آگاهی در مورد آب پاک و تحریک عمل نسبت به بهبود بحران آب در جهان مواجه است. با #FirstWorldProblems برچسب زمانی که مردم ابراز نگرانی ناراحتی های جزئی در آن retorted با تهدید کننده زندگی واقعیت است که در بسیاری از دیگر نقاط جهان صورت می شود. با بالا بردن میلیون ها دلار آب زندگی است برجسته از فن آوری که آن را به مثبت تغییر دهید.

مانکن چالش:

در اوج 2016 اینترنت رفت دیوانه ای بیش مانکن چالش ویدئوها که ویروسی رفت. این مطالب در Facebook, Twitter و Instagram ویژه اینترنتی تصویری روند که در آن مردم به نظر می رسد حرکت معمولا با سیاه و سفید “بیتلز” توسط Rae Sremmurd بازی در پس زمینه. چالش دریافت در سراسر جهان تحسین به عنوان قابل توجه افراد ورزشی و مشاهیر گرفت با ایجاد ارتباط با محبوب ترین ها #MannequinChallenge. اخیرا به عنوان بخشی از ویژگی های فیلم “سیاه و سفید به رنگ آبی” توالی چنین حرکت ویدئوها ثبت شد, روشن ‘Black Lives Matter’ کمپین با هدف قرار دادن تبعیض نژادی. این قدرتمند کمپین مطمئنا همچنان به عنوان یکی از خلاق ترین ویروسی در رسانه های اجتماعی چالش ها تا تاریخ.

#LoveWins کمپین:

بسیاری از مردم با چالش مواجه با گرایش جنسی و معمولا وقتی که می آید به عشق. دفاع از حقوق همجنسگرایان شده است موضوعات مورد بحث برای قرن ها اغلب منجر به تفسیر نتایج. عشق برنده مبارزات انتخاباتی که رفت و ویروسی در وب سایت ویترین از پذیرش جشن مصوبات تصویب به اذعان حقوق بشر در کشورهای مختلف است. به عنوان در حال تظاهرات هموار کردن راه برای حقوق برابر در برخی از کشورهای دیگر این کمپین این است که یک سنگ پله تاکید بر عشق و آزادی. با آغوش رایگان-فکر #LoveWins بیان آزادی انتخاب. با بسیاری از جذاب فیلتر و ترفند در رسانه های اجتماعی کمپین برداشت تا سرعت در جشن پیروزی عشق بیش از بوروکراسی.

#MeToo کمپین:

کلمات “من بیش از حد” تازه در حافظه ما به عنوان ما فقط وارد 2018. به عنوان یک سکوت شکن در برابر آزار و اذیت جنسی این #MeToo مبارزات انتخاباتی گرفته است رسانه های اجتماعی توسط طوفان. مشاهیر باید پیوست اجتماعی باعث به ترویج آگاهی و ایستادگی در برابر آزار و اذیت جنسی و تعصب در سطح جهان است. با میلیون ها نفر از مردم در حال افزایش است به این مناسبت و ابراز خود داستان در مورد آسیب های نابرابری جنسیتی کمپین آتش به رسانه های جهان است. انتقال قدر از تعصب های اجتماعی باعث شده است روند در هر سایت های رسانه های اجتماعی. شروع کردن به عنوان یک هشتگ به کمپین تکامل یافته به حمایت از گریه کردن در برابر آزار و اذیت جنسی, افشای مجرم و القا نوظهور اعتماد به نفس برای قربانیان. چهره های عمومی در سراسر جهان به افتخار نجیب نیت از این بحث کمپین ابراز نگرانی. اخیرا با اپرا وینفری سخنرانی در 75 جوایز گلدن گلوب او جهان را تکان داد و با کلمات سخت در برابر سوءاستفاده تعصب در برابر پرداخت ارج نهادن به قدرت یک زن است. این کمپین به عنوان یک می گویند برای میلیون ها نفر و کمک به تبدیل سخت ایدئولوژی در صنایع که به نوبه خود چشم خود نسبت جنسی و تعصب است.

رسانه های اجتماعی بار دیگر نفوذ ذهن populaces تشویق تغییر و ابراز نگرانی واقعی. جهل دیگر نمی تواند توجیه ادعای “من آگاه بود.” ایران با آرمان های مشترک از عشق و انسانیت, تکنولوژی همچنان الهام بخش اجتماعی تغییر دهید. حتی اگر واقعیت می شود شدیدتر خواهد بود وجود دارد یک بارقه امید است که نشان می دهد قوی تلاش بشر است که بازسازی امید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *