Site Overlay

فروش در رسانه های اجتماعی بدون رانندگی مردم دور

[ad_1]

5 رسانه های اجتماعی فروش نکات و هشدارها

رسانه های اجتماعی یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی وجود دارد: شما می توانید رشد و رسیدن به مخاطبان بزرگ با محتوا و تبلیغات و افرادی که دوست دارید و یا به دنبال شما هستند و طرفداران خود را به طوری که آنها در حال حاضر گروه هدف خود را.

اما مردم می تواند مقاوم در برابر به فروش در این سیستم عامل است. آنها را مشاهده کنید سایت هایی مانند Facebook, Instagram and Twitter به عنوان مکان های به اشتراک گذاری محتوا و ارتباط برقرار کردن با دوستان و خانواده ها-و امروزه علامت های تجاری.

شما واقعا باید به این روش راه حق یا شما می توانید خود بیگانه مخاطبان باعث آنها را به دنبال کردن و یا بر خلاف شما چرا که آنها انتظار یک مکالمه دو طرفه و مطالب جذاب نمی شود به بازار عرضه شده.

این نیز مهم است برای روشن است که فروش اجتماعی معنا نیست که تبلیغات محصول یا خدمات خود را آنلاین برای مردم را به خرید.

اجتماعی فروش بدان معنی است که شما با استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با چشم انداز فروش و پرورش روابط امیدوارم آنها را تبدیل به مشتریان.

برای مثال من به تازگی یک زمان چای نکته در مورد چیزهایی که شما نیاز به در نظر گرفتن قبل از اینکه شما شروع به ساخت وب سایت خود را. مردم می توانند نظر و سوال در زمان واقعی و Facebook Live تا به حال مقدار زیادی از اطلاعات در مورد استخدام یک حرفه ای وب سایت شرکت توسعه.

بنابراین من به سادگی صحبت کردن به اینکه مردم ما استخدام برای وب سایت خود را-ساختمان نیاز; من به اشتراک گذاری اطلاعات مربوط و پرورش آن منجر که ممکن است به دنبال برای یک شرکت به آنها کمک کند.

حالا که ما تعریف شده اجتماعی فروش, اجازه دهید بحث در مورد آنچه شما می توانید انجام دهید برای افزایش شانس خود را از موفقیت:

1. فکر می کنم روابط نه نشانه.

مطمئن شوید که شما در حال ارسال, مربوطه, غیر-فروش محتوا. شما می خواهید برای تبدیل شدن به یک متخصص منابع در صنعت خود را, بنابراین تمرکز بر ارزش افزوده به کاربران خود را تغذیه.

با توجه به مطالعه انجام شده توسط LinkedIn خریداران که در حال فعال در رسانه های اجتماعی خوش آمدید ورودی از کارشناسان صنعت. علاوه بر 76 درصد از خریداران در حال آماده گفتگو با پتانسیل ارائه دهندگان.

دریافت به دانستن مشتریان بالقوه خود را با درخواست آنها را درگیر سوالات, پاسخ سوالات خود را به موقع و پاسخ به نظرات. بیشتر اعتماد و وفاداری شما ساخت بهتر شانس خود را از تبدیل یک پیرو به مشتری پرداخت.

جزئیات: قدرت رسانه های اجتماعی داستان سرایی

Once upon a time استراتژی خود را احتمالا تا حد زیادی متمرکز بر روی لینک های به اشتراک گذاری را به شخص ثالث محتوا با مخاطبان خود را. خوب آن روز بیش از, و اگر شما می خواهید را به ایستادگی کردن در شلوغ و پر سر و صدا محیط آنلاین شما نیاز به تمرکز بر روی بازاریابی محتوا داستان سرایی.

2. نگاهی به زمان برای ساخت حساب های خود را.

مطمئن شوید که شما زیستی و مشخصات پر شده بر روی تمام سیستم عامل شما می خواهید به استفاده از برای فروش اجتماعی. شما باید شامل آدرس وب سایت خود را, درباره ما شماره تلفن و سایر اطلاعات تماس مربوطه.

آن را نیز می تواند کمک به پین پست مربوطه مطمئن شوید که نام تجاری خود را خارج از غرفه و تصاویر با کیفیت بالا برای جذب پیروان’ توجه است. این ایجاد اعتماد و وفاداری مردم احساس راحت تر و امن انجام کسب و کار با شما.

ببینید که چگونه یکی از مشتریان یک شرکت قانون خانواده زمان صرف شده برای نه تنها با پر کردن اطلاعات تماس خود را, اما همچنین “داستان ما” بخش on Facebook.

3. را انتخاب کنید و پیام خود را عاقلانه.

آنچه با این نسخهها کار بر روی یک پلت فرم ممکن است کار بر روی یکی دیگر از. جایی که مشتریان بالقوه خود را اویختن ؟ که در آن آنها بحث کسب و کار و یا رفتن به رستوران توصیه ؟ به طور کلی:

* LinkedIn است که بیشتر کسب و کار متمرکز شده تا مردم راحت تر با بازاریابی پیام وجود دارد.

* * * * توییتر دارای یک تابع جستجو بنابراین شما به راحتی می توانید اتصال با چشم انداز و پیدا کردن موضوعات مربوطه.

* Facebook بسیاری از جوامع است که شما می توانید پیوستن به شبکه (به یاد داشته باشید نمی توان بازور!)

* Instagram و پینترست برای تصاویری چندی محتوای قطعات.

توسط خیاطی پیام های خود را برای هر پلت فرم شما بیشتر احتمال دارد برای جذب این نوع حق مشتری است.

4. اجازه دهید کاربر تولید محتوا فروش برای شما.

شما لازم نیست برای انجام تمام کار های اجتماعی فروش به تنهایی! وجود دارد راه های بسیاری برای استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) به نفع خود از جمله:

* مسابقات و جالب است که تشویق به دنبال برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود را هشتگهای و/یا پیام.

* رتبه بندی و یا نظرات برای محصول یا خدمات شما

* مشتریان

برای مثال J. Crew پست های کاربر رتبه بندی و بررسی بر روی وب سایت خود را به طوری که آنها تنها یک لباس و یا پیراهن خود به حساب رسانه های اجتماعی و فردی از طریق کلیک بر روی آنها ببینید افراد دیگر رای اعتماد.

نه تنها محتوای تولید شده توسط کاربر به شما کمک کند اما این کمک می کند تا مشتریان خود را. تقریبا 80 درصد از مردم می گویند که UGC درایوهای خود را در تصمیم گیری خرید. این یک وضعیت برنده-برنده است!

5. سعی کنید تست کنید و دوباره سعی کنید.

هر صاحب کسب و کار باید ردیابی و اندازه گیری تلاش های خود را که آیا آن را یک دیجیتال خبرنامه فشار یا گوگل AdWords کمپین. نگاهی به داده های خود را و آمار برای تعیین چه کار می کند و چه چیزی نیست.

شاید مردم با مراجعه به یک صفحه در وب سایت خود را از Facebook post, اما آنها تنها با صرف چند ثانیه بر روی آن.

شما نیاز به نگاهی به همین دلیل است که: خود را پیام معلوم نیست? خسته کننده است ؟ است وجود دارد یک لینک خراب? با ردیابی بازدید کنندگان خود را راه شما می توانید ببینید که در آن شما نیاز به نگاهی نزدیک تر است.

Google Analytics یک ابزار رایگان است شما می توانید با استفاده از اندازه گیری آمار وب سایت شما و همچنین پرداخت ابزار خارج وجود دارد که می تواند کمک به شما شکستن و درک داده های خود را.

بیشتر شما در آزمون و سفت رسانه های اجتماعی خود را به فروش تلاش خود را بهتر ROI خواهد بود (و شادتر پیروان خود را خواهد بود).

در حالی که فروش اجتماعی متفاوت است از روش های سنتی هنوز هم در مورد روابط و اعتبار. تمرکز بر فرد پشت پلت فرم و نه در تبدیل آنها به فروش و یا هدایت آنها را پایین قیف بازاریابی. نگاهی به زمان برای ایجاد ارتباط و به شما امکان ایجاد یک جامعه از چشم انداز است که به استقبال شنیدن از شما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *