Site Overlay

فروش اقساطی پژو پارس Tu5 با تحویل فوری-سپند خودرو

منیفولد چدنی ، استاندارد پیشرانه معمولا به طرز ریخته گری ایجاد می شود و به همین دلیل از سطح درونی ناصاف و زبری برخوردار می باشد که در پروسه خروج گاز های آلاینده از فضای احتراق اخلال ایجاد می نمایند ، ولی هدرز به طریق خم کاری دقیق لوله ها شکل می گیرد و اصلی ساختار یک نواخت و صیقلی خویش ، موجب خروج آسان خیس گاز های آلاینده ، تنفس خوبتر پیشرانه ، ارتقاء قدرت و کاهش مصرف سوخت می شود ، ولی میزان کمتر مصرف سوخت در ازای افزایش قدرت موتور چندان دیده گیر نمی باشد و از همین رو از هدرز به طور معمول به عنوان یک قطعه کارایی و تیونینگ یاد خواهد شد . به ادله تسهیل در خروجی دود و تنفس بهتر موتور سپس از کارگزاری هدرز شما به راحتی شاهد این خواهید بود که موتور خودرو جاری خیس شده و اعصاب تر دور بر می دارد و شتاب ان بالا خیس رفته و در دورهای بالا خودرو مانند قبل افت راندمان به هم نمیزند و علاوه بر اینکه شتاب خودرو بخش اعظم شده به برهان اعصاب فعالیت کردن موتور خودرو هم استهلاک موتور کاهش شده و هم مصرف خودرو زیر خیس می آید. منیفولد چدنی، استاندارد پیشرانه معمولا به طریق ریخته گری ساخت می شود و به همین ادله از سطح درونی ناصاف و زبری برخوردار می باشد که در روند خروج گاز های آلاینده از فضای احتراق اخلال تولید می کنند، ولی هدرز به طریق خم کاری دقیق لوله ها شکل می گیرد و حیاتی ساختار یک نواخت و صیقلی خود، موجب خروج آسان خیس گاز های آلاینده، تنفس خوبتر پیشرانه، ارتقا توان و کاهش مصرف سوخت می شود، البته میزان کمتر مصرف سوخت در ازای افزایش قدرت موتور چندان چشم گیر نمی باشد و از همین رو از هدرز معمولا به تیتر یک قطعه عملکرد و تیونینگ یاد خواهد شد. یکی از قطعات که قسمتی از سیستم اگزوز محسوب میشود، هدرز نام داراست و در واقعیت جایگزین منیفولد چدنی فابریک پیشرانه خواهد شد. هدرز قطعه ای فنی برای تیونینگ و تقویت موتور می باشد که قسمتی از سیستم اگروز ماشین محسوب می شود. علاوهبر ایراداتی که برای نمای ظاهری همین ماشین ابلاغ کردیم، مشخصات فنی پژو پارس tu5 نیز از ایراداتی زیرا عدم هماهنگی گیربکس حیاتی سیستمهای انتقال قدرت و همچنین کششپایین پیشرانه در دور موتورهای بالا یا در دندههای سه و چهار رنج میبرد. یکی از موتور های شناخته شده در در بین اتومبیل های اهل ایران که طرفداران زیاد زیادی هم دارد موتور TU5 است.این موتور توسط شرکت پژو سیتروئن طراحی و ایجاد شد.در سال 1986 او‌لین موتور از سری TU اختراع گردید.از نمونه های موتور های TU می توان به TUX,TUD,TU5,TU3,TU2 اشاره کرد البته هیچ کدام از آنان به میزان موتور تی یو فایو شناخته نشدند.این موتور بر بر روی اتومبیل هایی مانند 206،پژو 405SLX،پژو پارس تی یو فایو،پژو ۱۰۶ ، پژو ۲۰۵ ، پژو ۲۰۶ ، پژو ۲۰۷ ، پژو ۳۰۱ ، پژو ۳۰۶ و حتی دانگ فنگ h۳۰ کراس نصب شد.البته در اوخر دهه هشتاد بر روی ماشینهای 405GLX و سمند هم شاهد به کار گیری از همین موتور بودیم. همانگونه که در بالا اشاره کردیم این موتور TU5 یکی از از دوست داستنی تریم موتور هاست که هم ایرانخودرو نیز پژو سیتروئن از ان در بخش اعظمی از محصولات تولیدی خود به کار گیری کرده اند.ایرانخودرو اولین بار از این موتور بر بر روی ماشین 206 به کارگیری کرد و بعد ها تصمیم به استعمال از موتور تی یو فایو بر بر روی بقیه محصولات خویش گرفت به طوری که همین موتور را امروزه به جهت خودروهای رانا،پژو پارس تی یو فایو، 405 اس ال ایکس (405SLX)،پژو 206،پژو 207 و H30 کراس به کار میبرد. اساساً باتریهای سلولی لیفتراک های برقی و اتومات اشاره کرد که باطری لیفتراک چیست. قابلیت ساخت خلل روغن ریزی از درب قالپاق روغن و شلنگ های بخاری که بر بر روی کویل و شمع ها میریزند. ترمز دستی ضعیف حلقه فولادی یا همون قالپاق دار. هدرز یا این که Headers موضوعی شناخته شده در در میان علاقمندان به تیونینگ موتور هست که ولی عموم مردم هم برخی آن را هم شنیده اند. Aa : رانا بهتره یا این که پارس؟ درود وقتتون بخیر، برای پارس تیوفایو نیز تابستان 20w50 و پارس تیوفایو 93 زمستان 10w40 بریزیم؟ امیرحسین : درود بنده اطلاعاتی که در مورد پارس کلاس ۲۰ دارم اینکه اتومبیل مونتاژ کرمانشاه و لقب غرب استیل رو داره که نسبتا موتور عالی یعنی موتور زیمنس . به گفته ای با جزییات بیشتر به جهت هر مدل ماشین (اگر اغراق نکرده باشیم برای هرپیشرانه) باید هدرز مخصوصی طراحی شود ، به همین ادله همه ساله تعداد بیشماری هدرز توسط شرکت های متفاوت طراحی و ساخت می شود. مصرف سوخت کم.مصرف سوخت این موتور بر بر روی بدنه های متعدد و گونه های ECU ها متفاوت میباشد که برای مثال در اتومبیل 206 و در بهینه ترین موقعیت مصرف سوخات همین موتور در صد km برابر 6.5 لیتر است. هدرز خودرو 405 کارگزاری شده و تا حدودی جلب کند، ولی تقویت آن می تواند شما. چگونه هدرز نصب کنیم؟ ظواهر هدرز چگونه است؟ هدرز مهم طراحی خاصی می باشد و بایستی تراز آن در داخل کاملا صاف و صیقلی باشد چرا که وجود زبری در تراز منجر ممانعت در خروج گازها میشود. سیستم توزیع سوخت موتور تیو فایو (tu5) یکی از از کارداران مهمی هست که منجر کارایی ناپایدار موتور تیو فایو (tu5) میشود، مهم اینکه تلاشهای دوچندان زیادی صورت گرفت که سیستم توزیع سوخت موتور تیو فایو بهبود پیدا کند، حیاتی این وجود هنوز هم این موتور در همین حوزه مهم ضعفهایی می باشد که سبب کارایی ضعیف موتور tu5 شده است. آیتم دوم مربوط به خودروهای توربوشارژر میشود.نیروی محرک پره های توربو در خودروهایی که از این تکنولوژی استعمال می نمایند به وسیله دود خروجی از سیلندر تامین می شود.این ارتقا ناگهانی فشار و دانسیته گاز خروجی، باعث اعمال نیروی به پرههای توربین شده و می تواند به قسمت های روغنکاری و شفت توربو صدمه بزند . ورودیهای هوا بر روی پوشش چرخ جلو و همچنین پوشش کربنی چرخ عقب، کمی جذابیت آن را ارتقا دادهاند. هدرز واژه و کلمه ای که در میان اتومبیل باز ها شنیده می‌شود ولی اطلاعات و دقیقی درباره آن دربین عموم وجود ندارد. به جهت اشخاصی که هر گونه نگرانی در گزینه دقیقا کجا و همینطور هدایت در مورد چگونگی استفاده از تیوفایو در کلاچ ، شما ممکن است می توانید اهمیت ما در کاغذ وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *