Site Overlay

عملیاتی ملاحظات: چگونه برای اجرای کسب و کار پذیرایی را

[ad_1]

فکر قرار دادن یک کسب و کار کیترینگ است که ممکن است در سراسر آمده است ذهن خود را اگر شما همیشه اولین رفت و آمد مکرر از خانواده و دوستان خود را در نیاز به یک آشپز یا نانوا برای سرنوشت خود را جشن. در خدمت مواد غذایی برای گروه های بزرگ نشان می دهد که شما را به شور و شوق و مهارت و دانش مورد نیاز است. که یک شروع خوب تا نقطه برای هر کسی که می خواهد به سرمایه گذاری در این صنعت است.

در حال حاضر همه شما نیاز به یک استراتژی بازاریابی است که جذب این نوع حق مشتریان است. اما در ابتدا, اجازه دهید از طریق این راهنمای بنابراین شما باید درک خوبی در مورد این کسب و کار در عملیاتی سمت.

که در آن به منبع تجهیزات و کارد و چنگال

گذشته از این غذا یکی دیگر از عوامل عمده ای است که متمایز یک وراج از دیگری است از کارد و چنگال و تجهیزات. از کارد و چنگال برای مثال ویژگی های زیست تخریب پذیر و لیوان یکبار مصرف پلاستیکی و بشقاب و کاسه. مشتریان امروز بیشتر علاقه مند با شرکت های نشان دادن مراقبت از محیط زیست است. آنها را حفظ خواهد کرد شما توصیه نه تنها به دلیل مواد غذایی خوشمزه در خدمت بلکه با کیفیت و زیست محیطی ارتباط از کارد و چنگال خود را.

در خرید بزرگ کارد و چنگال شما نیاز به مقابله با پیشرو و خبره و مورد اعتماد تولید کنندگان محصولات غذا و بسته بندی مواد غذایی. به طور قابل توجهی بزرگ ترین خدمات مواد غذایی را سفارش عمده برای تامین از تولید کنندگان چینی و صادرکنندگان به طوری که آنها می تواند به کاهش هزینه ها. این تولید کنندگان به شما توصیه می کنیم در بهترین کارد و چنگال مانند لیوان و بشقاب و سینی که با توجه به کسب و کار خود را بدون ترک یک سوراخ در جیب شما. آنها همچنین نگه داشتن شما به روز در آخرین روند در بازار به طوری که شما لازم نیست پشت تاخیر در ارائه بهترین ها برای مشتریان.

اما در نهایت, شما باید مقدار زیادی از گزینه های که آن را می آید به نوع کارد و چنگال به منبع. برخی از مواد غذایی با استفاده از زیست تخریب پذیر و یکبار مصرف لیوان و بشقاب از آنها آسان به دور بلکه دیگران نیز با استفاده از سرامیک و شیشه و انواع نخبگان پیچیده احساس. این واقعا بستگی دارد در رویداد یا مناسبت جشن گرفته و مهمانان که در حال آمدن است.

چگونه برای پیدا کردن حق کارکنان

بسته به اینکه چگونه شما عمل به عنوان یک وراج که آیا بر اساس قرارداد و یا خود عمل شما نیاز به استخدام برنامه ریزان رویداد, سرپرستان, سرآشپزها, سرور, bartenders, busboys و ماشین ظرفشویی. ممکن است لازم باشد برای اضافه کردن بیشتر کارکنان برای کمک به دبستان محل برگزاری و پذیرایی از مهمانان است.

چگونه به بازار خود را کسب و کار

به منظور رسیدن به مشتریان بالقوه در محل شما و یا در سراسر جهان و در همان زمان فعلی خود را حفظ مشتریان وفادار بود کمی بیشتر فعال در رسانه های اجتماعی. هدف قرار دادن جوانان حرفه ای نیاز به قوی حضور رسانه های اجتماعی به خصوص در Facebook و Instagram. برای مشتریان فروشگاه های فیزیکی و بازدید رایگان سلیقه خوب استراتژی که در آن دهان به دهان می شود کلید نهایی.

بنابراین چه چیزی شما را با جدید یادگیری ؟ اعمال می شود. بخشی از پررونق صنعت غذا در حال حاضر. ایجاد نام تجاری خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *