Site Overlay

صاحبان کسب و کار کوچک: بلوک های ساختمان برای افزایش سود

[ad_1]

بلوک های ساختمان بنیادی از هر کسب و کار فرآیندهای (روش/سیاست) مردم (کارکنان) و مشتریان و منابع (ایده ها/سرمایه). رهبران که تقویت و درک هر یک از این بلوک ساخت کسب و کار خود را. کسانی که تضعیف و یا غفلت از این بلوک های ساختمان خود را با کاهش در هر دو بالا و پایین خط.

باور کنید یا نه سازمان می تواند گاهی اوقات فراموش کرد که ایجاد و ارائه محصولات با کیفیت بالا و ارائه خدمات عالی است که هدف اصلی خود را. سازمان حفظ بی اثر فرآیندهای در اثر به دلیل آن است که راحت و امن و آشنا. رهبران باید به طور منظم در کنار هم به تعریف و بازتعریف فرآیندهای خود را پیگیری نقص و خدمات ضعیف و پیشرفت برای تحکیم این (5) بلوک های ساختمان اصلی.

صاحب طرز فکر

شما رو به روانی تغییر از در حال اجرا کسب و کار خود را به عنوان یک شغل و کار/کارمند خوب برای ایجاد یک کسب و کار شما می توانید یک روز فروش در مقیاس و یا خود را منفعلانه به صندوق بازنشستگی خود را.

این به این معنی همواره به خودتان یادآوری است که شما فقط به طور موقت تولید و کسب و کار خود و در نهایت باید به جای شما از آن عملیات روز به روز.

روشن شود در ماموریت خود را

وجود دارد یک دلیل شما برای شروع یک کسب و کار و ترک شغل خود را (و یا نمی سعی کنید برای پیدا کردن یکی از جدید). چرا شما انجام این کار ؟ نگه داشتن در ذهن است که ماموریت شخصی شما و شرکت شما ماموریت های مختلف را می توان به عنوان طولانی به عنوان آنها در تراز وسط قرار دارد و می توانید شرکت وجود دارد. شما بیانیه ماموریت در طرح کسب و کار و آن را در قفسه کتاب جمع آوری گرد و غبار.

شبکه و یک مربی

یک کسب و کار مشاور یا مربی. آن را ندارد به کسی که حرفه ای تنها کسی که می تواند به اشتراک گذاری تجربیات به گزاف گویی ایده و به شما بگویم زمانی که شما در حال از دست دادن تیم پول و طرز فکر.

کسب و کار خود را در خارج از جاده به هیچ جا

زمانی که پول تنگ می شود و حرکت محو شما با چپ کار روز به روز کسب و کار این است که شما یاد بگیرند که چگونه به کسب و کار خود را اجرا کنید. آن می تواند تبدیل به سنگ چرا که خرید و فروش می کند و شما در حال یادگیری چگونه به کسب و کار در واقع در عمل برای به دست آوردن مشتریان بازار محصولات را در درک چگونه تغییر فرآیندها و محصولات خود را تحت تاثیر قرار, مالی, و هر ایده شما به طور خودکار کار می کنند که شما تصور آن برای افزایش سود.

در برخی از نقطه در حالی که در حال اجرا یک کسب و کار خود را به احتمال زیاد به تجربه ای که سوخته یا uninspired احساس. تعادل کار و زندگی مهم است وجود یک حقیقت در کار سخت و سخت بازی به باز کردن از پیچ. خواندن روزانه خود گذشتگی و مصرف روزانه 30 دقیقه پیاده روی می تواند کمک به آرامش ذهن ،

مشتری

کسب مشتری گران است به منظور به دست آوردن مشتریان جدید شرکت ها باید به طور موثر هدف بازار و متقاعد کردن مشتریان خود را امتحان کنید محصول یا خدمات است.

بسیاری از صاحبان کسب و کار نیست نگاهی به زمان برای کشف کردن است که هدف خود مشتری می باشد. آیا هدف خود را مشتریان دوست دارد دوست نیاز دارد و می خواهد ؟ که انواع رسانه ها را مصرف می کنند? چه ارزان ترین راه برای رسیدن به آنها را? چقدر است هدف مشتری حاضر به پرداخت برای محصولات خود و یا خدمات ؟ کجا و چگونه باید ما به فروش محصولات ما ؟

به یاد داشته باشید آن است که ارزان تر برای نگه داشتن یک مشتری از آن است که برای به دست آوردن امکانات جدید.

استاد هنر نامزدی

در حال درگیر شدن مهم است که در هر بخش از کسب و کار خود را که آیا آن برقراری ارتباط از طریق ایمیل, بازاریابی رسانه های اجتماعی, وبلاگ ها, ویدئوها و دیگر فرمت های تجاری

گرفتن رسانه های اجتماعی توجه

رسانه های اجتماعی طرح بازاریابی باید شامل Instagram, Facebook, Twitter و وب سایت شرکت به برقراری ارتباط با مشتری خود را. با استفاده از همین موضوع تصاویر (بنر صفحات) و محصولات مشابه.

درک اهمیت کسب و کار آرم

این اولین چیزی که مشتریان بالقوه را متوجه خواهد شد در مورد نام تجاری خود را, مطمئن شوید که آن است که قابل ارائه حرفه ای و جلا. مطمئن شوید که لوگو متصل با مشتری خود نیاز دارد و می خواهد.

ایجاد یک تجربه برای نام تجاری خود را

ایجاد سرگرم کننده و آموزنده محیط زیست برای حل مشکلات مشتری

حق مشتریان مهم تر از اکثر مشتریان

اکثر کسب و کار استراتژی است که دریافت پول در درب توسط هر معنی لازم به اکثر مشتریان در درب. مشکل این است که شما رسیدن به همه این هزینه از کیفیت سود و سلامت عقل. حق مشتریان اجازه خواهد داد که شرکت خود را برای انجام بهتر کار ساخت یک شهرت بهتر تولید سود بیشتر و حفظ بهتر کارکنان.

تمرکز بر روی هدف, اهداف, تم, اما بیشتر از همه سود

سعی نکنید همه چیز را به همه مشتریان. در حل تخصص خود مخاطبان’ مشکلات و انجام آن لذت ببرید. حتی بزرگترین شرکت انجام بهترین خود را هنگامی که آنها در تمرکز بر حفظ ‘اصلی ترین چیزی که نکته اصلی’.

عملیات

فرآیندهای

در حال اقدامات و برنامه های کاربردی است که مدیران و تیم در محل قرار داده برای رسیدن به نتایج مورد نظر.

رهبران نیاز به یک گام به عقب به بررسی فرآیندهای خود را-به صورت جداگانه و یا در یک cross-کاربردی گروه بندی— برای از بین بردن ناکارآمدی و بهینه سازی عملکرد سالانه و یا به عنوان تغییرات بازار ،

سیستم

سیستم های قابل اعتماد فرآیندها و روش های است که توانمند سازی کسب و کار خود را به طور مداوم تولید یک نتیجه عالی برای خود مشتری و سودآوری برای شما.

مستندسازی فرآیندهای خودکار می تواند شرکت خود را افزایش بهره وری و کاهش هزینه اشتباهات; چک لیست کارکنان خود را به دنبال اطمینان حاصل شود که تمام سفارشات به درستی; جهت روند برای همه مشتریان جدید هنگامی که شما شروع به کار با هم و استاندارد قرارداد شما با استفاده از تمام استخدام های جدید و فروشندگان.

کنترل/استانداردهای

کنترل فرآیندهای روش ها و راهکارهایی است که از خود شرکت صورت ناآگاهانه و یا نامناسب تصمیمات یا اقدامات توسط هر عضو تیم. آنها همچنین در حال کسب و کار خود و راه های مطمئن شوید که کلید کار است در زمان انجام می شود و به راه راست.

وجود دارد (4) نوع اصلی از کسب و کار کنترل:

  1. چک لیست/بصری کسب و کار فرایند کنترل

  2. تغ/ عملکرد کسب و کار اندازه گیری با معیارهای عملکرد (KPI)

  3. تعبیه شده داخلی کنترل کیفیت— محصول/فرایند کنترل کیفیت

  4. سیاست ها و روش های— نوشته شده/اندازه گیری

راه حل های مقیاس پذیر

سیستم(با استفاده از اکسل و پرشین) فرآیندها و روش های که کار می کرد برای $1میلیون دلار در سال, کسب و کار, کافی برای $10 میلیون دلار کسب و کار و یا $25 میلیون دلار کسب و کار.

پوسته پوسته شدن کسب و کار شما نیاز به ساخت آن را در چنین راهی است که مدل کسب و کار خود و سیستم را می توان نورد و تکرار در یک مقدار بزرگتر از زمین بازی بر اساس افزایش محصول سفارش/پردازش حجم فروش.

به عنوان مثال انتخاب یک پایگاه داده راه حل یا یک 3rd party تحقق باید بر اساس نرخ رشد واقعی و نه بالقوه و یا پیش بینی فروش پیش بینی شده.

Financials

جریان نقدی و صورتهای مالی خود را ‘خط زندگی’.

  • یاد بگیرند که چگونه شما در حال ساخت و از دست دادن پول. درک سود و زیان و اظهارات و چه فرآیندها و لینک به بهبود ‘سود’ کسب و کار شما.

منابع

مالی شرکت توانائی علاوه بر اندازه گیری ابزار لازم برای مدیریت و پیگیری امور مالی و دارایی. آیا شما دانش و شایستگی ها و مهارت های لازم برای استفاده از این ابزار برای افزایش سود خود را?

کوچک و اواسط اندازه کسب و کار باید توانایی خود را برای مدیریت سرمایه در گردش و جریان نقدی. هر شرکت با دسترسی به حساب سود و زیان ترازنامه و صورت جریان وجوه نقد. مدیریت یا با استفاده از نرم افزار حسابداری و یا کسی که در حال آماده سازی گزارش برای مدیریت.

که چگونه به خوبی مدیریت ارشد درک شرکت مالی و این همبستگی به استراتژی خود را? آیا این مدیران درک است که بخش هایی از این شرکت نیاز به سرمایه گذاری که در آن کاهش می شود چرا ؟

مدیران باید نگاهی به زمان برای یادگیری روابط و interdependencies بین ابزار و گزارش آنها با استفاده از به حداکثر رساندن منابع خود را.

کار تیمی باعث می شود دریم

شما نمی توانید آن را توسط خودتان. این مهم است برای اطمینان حاصل شود که کسب و کار خود را تکیه می کند حضور هر فرد است.

حتی استیو جابز و بیل گیتس نیاز به یک تیم بزرگ برای کمک به آنها در اجرای, ارائه و انجام همه چیز را در پشت صحنه به ارائه چشم انداز خود را به مشتریان.

صدای خود را با بهترین افراد شما می توانید پیدا کنید. استخدام افرادی که باهوشتر از شما و سپس گام به عقب و اجازه دهید آنها را انجام دهد شغل خود را. به یاد داشته باشید قهرمانی موفق به کسب شده توسط تیم های نه ورزشکاران. کارکنان استخدام یا به افزایش درآمد یا کاهش هزینه ها به منظور بهبود سود بدون هیچ دلیل دیگر.

مردم

مردم هستند نه خود را بزرگترین دارایی; حق مردم هستند. اشتباه مردم را بزرگترین فاجعه است. متوسط مردم خود را بزرگترین تخلیه منابع است.

رهبران باید در تلاش برای ایجاد سازمان یادگیرنده که در آن سازمان است که همیشه فشار به بهبود است. یک سازمان که در آن کارکنان احساس ارزش و در حال مشارکت با توجه به توانایی های خود است.

مدیریت موثر خواهد ایجاد یک سازمان که در آن رشد شخصی است که انتظار می رود و پاداش و کارکنان هر دو به چالش کشیده و راضی است.

کارکنان که با انگیزه های شرکت چشم انداز و ماموریت تولید خواهد شد, سود, اما سرخوردگی کارکنان منجر به ضرر و زیان است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *