Site Overlay

شگفت آور, Instagram توسعه تاکتیک های شما می توانید استفاده کنید برای دریافت نتایج واقعی

[ad_1]

در سال های اخیر Instagram آمده است یک راه طولانی از اینکه صرفا یک عکس-های اجتماعی کانال به توسعه را به یک نفوذ سلاح با نام تجاری بازاریابی و تبلیغات.

آیا می دانید که بیش از 600 میلیون کاربر اینترنت در حال گشت و گذار Instagram پلت فرم به دنبال محصولات جدید ؟

Instagram وارد میدان بازی امروز's گردن-گلو دنیای رقابتی و متنوع در بخش های صنعت و اما رانندگی نتایج واقعی است نه یک پیاده روی در پارک; آن ما نیاز به قرعه کشی یک اقدام استراتژیک برنامه ریزی برای ترویج کسب و کار شما' Instagram صفحه.

به خوبی از بسیاری از, اینجا, در این پست, ما've گرد تا پنج ثابت Instagram نام تجاری تاکتیک به نوبه خود جزر و مد را به نفع خود. بنابراین پایین حرکت کرده و در یک نگاه: –

مخاطبان خود را بدانید

آن است که جدایی ناپذیر جنبه از یک نتیجه-محور Instagram استراتژی بازاریابی است. شما ممکن است چاپ و نشر ایجاد فریبنده تصاویر با کیفیت بالا محتوا هستند اما't گرفتن نتایج رود.

تا کنون فکر که چرا ؟

چون شما با در نظر گرفتن مخاطبان هدف خود را هنگامی که ترتیب یک Instagram برنامه عمل.

سرمایه گذاری در وقت و منابع خود را به شناسایی آینده نگر مخاطبان – و کشف کردن آنچه آنها نیاز ها و انتظارات هستند.

سعی کنید Instagram بینش به دست آوردن اطلاعات ارزشمند-

• برداشت

• رسیدن به

• سایت کلیک

• پیرو فعالیت

• تصویری Views

• موجب صرفه جویی در

Instagram نیز فراهم می کند جامع اطلاعات دموگرافيک. شما زحمت می تواند تعیین کند که در آن از پیروان در حال آمدن سن و جنسيت داده است.

پیشرو آژانس بازاریابی دیجیتال ایالات متحده آمریکا, ما تضمین پایین ترین قیمت نقل قول!

استفاده از هشتگهای مربوطه

درست مانند Twitter, Instagram, یک برچسب شده پلت فرم اجتماعی است. در اینجا هشتگهای به شما اجازه طبقه بندی تصاویر و محتوای ویدئویی.

نه تنها شما می توانید کشف موضوعات روند بلکه بهتر رسیدن به پتانسیل خود را دنبال.

در یک کلام اگر شما می خواهید بیشتر و بیشتر مردم برای پیدا کردن مطالب خود را, سپس شما باید در پیدا کردن حق هشتگهای.

در اینجا بهترین هشتگهای شیوه شما باید به اجرا در 2019: –

• Don't بیش از حد استفاده از هشتگهای

• اجتناب از استفاده مفرط برچسب ها

• روشن ماندن از دادن هیچ بی ربط هشتگهای

استفاده از تمام Instagram ابزار

پس از راه اندازی آن در سال 2010, Instagram به عنوان یک پلت فرم تکامل یافته است به طور قابل توجهی. وجود دارد's بسیاری ما می توانیم بیش از این کانال اجتماعی از زیباسازی عکس, ردیابی عملکرد به ماندن در بالای تغییرات.

دریافت به دانستن Instagram فیلتر ابزار ویرایش و افکت

Instagram آمده با مجموعه ای از کسب و کار موثر ابزار برای کمک به شما را در درک بهتر عملکرد

استفاده از Insta-هوشمند

اجازه دهید's بسته بندی

ما خیلی دوست دارم به شنیدن از شما به اشتراک گذاشتن تجربه عملی ترویج نام تجاری خود را بیش از Instagram.

ما're برتر بازاریابی دیجیتال شرکت کرده اند دلاوری در ارائه نتیجه محور راه حل برای بهبود ROI. ما وعده افزایش آگاهی نام تجاری, افزایش, اجتماعی, موارد زیر, و افزایش enquires و فروش.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *