Site Overlay

سنتی در مقابل, مدرن, دیجیتال, روش تحقیق

[ad_1]

رسانه های دیجیتال شده است که به بسیاری از اشکال جدیدی از تحقیقات مشتری. بسیاری از کسب و کار در حال حاضر استقبال از بسیاری از روش های جدید و ما را دیده اند که چگونه بازاریابان اقتباس دیجیتال روش بیش از روش های سنتی. آنها این کار را به دلیل دیجیتال جدید روش های تحقیق هستند دیده می شود بسیار ارزان تر و سریعتر و رانندگی نتایج بیشتر. اما آن است که واقعا ارزش موارد فوق از روش های سنتی برای بیشتر کرات تا دیجیتال روش تحقیق? اجازه دهید به بررسی جوانب مثبت و منفی برای هر یک.

سنتی روش تحقیق

سنتی روش تحقیق نیاز به پاسخ دهندگان به صورت چهره به چهره و یا درگیر در کلامی مکالمات. نمونه هایی از این خواهد بود کیفی گروه های تمرکز در مصاحبه عميق مردم نگاری همراه, خرید و ره.

سنتی روش تحقیق ایجاد محیط های که در آن مدیر است که قدرت را به دخالت چالش و سوال شرکت کنندگان در هر نقطه از مطالعه. این اجازه می دهد تا برای محقق می شود انعطاف پذیر می کند و این بحث ها طبیعی تر. آن را نیز اجازه می دهد تا محقق به شناسایی نشانه های غیر کلامی مانند میکرو عبارات در چهره و زبان بدن و رفتار و زیر و بمی صدا. آن ثابت شده است در گذشته که آنچه که مردم نمی’ می گویند اما آیا حساب برای بیشتر از آنچه که حقیقت است. آن این است که باعث می شود داده های جمع آوری شده در روش های سنتی به جای غنی تر و بیشتر در عمق.

آن هزینه شده است با این حال از انجام تحقیقات از طریق این روش که باعث می شود آن را آسیب پذیر است. آن است که هزینه زمان و پول مورد نیاز است که برای راه اندازی آن است که باعث می شود شرکت ها احساس می کنید که وجود دارد باید جایگزین روش های است که می تواند مورد استفاده برای جمع آوری داده های مشابه در حالی که پایین آوردن هزینه. تصور کنید در تلاش برای جمع آوری مردم بسیار خاص جمعیتی برای شرکت در یک تست محصول ، هزینه هر محصول استفاده می شود هزینه مشارکت هزینه از محققان و مدیران به علاوه بسیاری از هزینه های متفرقه ظاهر می افزاید و فرایند جمع آوری داده ها است که منسجم برای منعکس کردن عموم بالقوه بازخورد به محصول زمان زیادی طول می کشد و می تواند دهانه از چند هفته به عنوان طولانی به عنوان سال. چیزی که شرکت ها در حال حاضر به صبر کردن.

دیجیتال روش تحقیق

با رشد عظیم از کاربران گوشی های هوشمند که باید آنها را قادر می سازد به صورت بی سیم ارتباط برقرار کردن و اتصال به مردم از طریق شبکه های اجتماعی ارائه شده توسط پژوهشگران بازار و داد با قدرت به تعامل و ارتباط با اهداف خود را بیشتر به راحتی. از چت آنلاین خط sms, پیام معنی که چگونه محققان قادر به رسیدن به مردم آنها نیاز به صحبت کردن در حال تحول است و در حال تبدیل شدن به کارآمد تر در گرفتن اطلاعات است.

برخی از ابزارهای مورد استفاده در دیجیتال روش تحقیق در حال حاضر نظرسنجی آنلاین تمرکز گروه ها و جوامع آنلاین و مرجع تخصصی سایتهای شبکه های اجتماعی مانند twitter, Facebook, Instagram, و بسیاری دیگر.

آن را از طریق این دیجیتال ابزار تحقیقاتی که محققان قادر به رسیدن به یک مقدار عمیقتر از اهداف مختلف گروه های سنی و اقوام و فرهنگ ها در نظر گرفتن بسیاری از موانع است که سنتی, روش های تحقیق به طور معمول به صورت. آن را حتی اجازه می دهد تا مردم به معنی ارتباط برقرار کردن و به اشتراک گذاری افکار خود را به صورت ناشناس مفید است که در موضوعاتی که حساس هستند در طبیعت است.

داده های جمع آوری شده از دیجیتال روش تحقیق می توان به راحتی ذخیره شده و مورد تحليل قرار گرفت. آن هم نه آنی به اطلاعات بلافاصله وارد شده به عنوان پاسخ دهندگان ورودی انتقادات و پیشنهادات خود را در زمان واقعی است. مقدار داده های جمع آوری شده در هر زمان داده شده است تنها محدود به تعداد افرادی که مخلوط به پاسخ از طریق این رسانه است که اگر به درستی انجام شود می تواند رسیدن به هر نقطه بین 100 تا 100000 یا بیشتر. و آن را بسیار مقرون به صرفه به عنوان این که کاهش نیاز به سفر مشارکت و بسیاری دیگر بر سر هزینه های متفرقه که روش های سنتی را به پرداختن به همان تعداد از شرکت کنندگان است.

عمده نزولی هر چند از دیجیتال روش این واقعیت است که داده هایی که جمع آوری شده است در واقع پذیرش داده های کد گذاری شده توسط شرکت کنندگان عنوان شده است. معنی وجود دارد هیچ داده های خارجی از جمله نشانه های غیر کلامی. این می تواند سهوا ایجاد شکاف در دقت داده ها و یا ضروری بینش مورد نیاز برای برخی از محصولات که نیاز به یک بررسی عمیق از چگونه محصولات خود را بر روح و روان خود را به مخاطبان هدف. دیجیتال روش نیز محدود به کسانی که تحصیل کرده هستند و می داند که چگونه به حرکت از طریق این دستگاه ها و رسانه های اجتماعی. کسانی که نمی هنوز هم مهم و متاسفانه قابل دسترسی نیست از طریق این روش است. تفسیر کلمات و چگونه آن را درک پاسخ دهندگان نیز از سمت چپ به عنوان بسیاری از کسانی که در حال حاضر ماهر با پیام های متنی می تواند گواهی دادن به سوء تفاهم ها با توجه به پیام های متنی که خوانده شد و تفسیر در راه اشتباه است.

در نتیجه, سنتی و مدرن, دیجیتال, روش های تحقیق خود را منافع و همزمان منفی. این غیر قابل انکار است هر چند که دیجیتال روش می تواند کمک به محققان کار خیلی راحت تر و بیشتر مقرون به صرفه با این حال باید توجه داشت که روش های سنتی هنوز هم دست بالا را از نظر دقت و کیفیت اطلاعات جمع آوری شده. یکی باید پیدا کردن یک, ازدواج میان این دو مگر اینکه در غیر این صورت دیجیتال جدید ابزار ایجاد شده است برای جبران این جنبه های منفی. در نظر گرفتن تمام این به نظر غیر قابل انکار است که ترکیبی از این روش ها در حال توسعه هستند و باید فشار تحقیقات بازاریابی به سطح بعدی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *