Site Overlay

سام – سه-بخشی از فرایند بازاریابی رسانه های اجتماعی

[ad_1]

آنلاین شبکه های اجتماعی و بازاریابی اجتماعی رسانه ها داغ ترین ابزارهای جدید در کسب و کار ارتقاء امکانات. این ابزار نه تنها بسیار موثر برای رشد “با نام تجاری” اما برای پیشبرد شهرت و مشاغل از مدیران به طور یکسان. مشتریان عاشق توانایی ارتباط برقرار کردن به طور مستقیم و شخصا با این مدیران. تناقض منحصر به فرد شایع ترین شکایت از مدیران این است که شبکه های اجتماعی آنلاین و رسانه های اجتماعی بازاریابی مکان های قابل توجهی به خواسته های خود را در زمان.

پس چگونه یک مدیر اجرایی یا کارآفرین درو مزایای آنلاین شبکه های اجتماعی و بازاریابی اجتماعی رسانه ها برای سرمایه گذاری حداقل از زمان ؟

هوشمند مدیران به نوبه خود به سام سه بخش فرایند برای بهینه سازی بهره وری از شبکه های اجتماعی آنلاین و رسانه های اجتماعی بازاریابی روند.

دیدار با سام

کلید موفقیت دلیل بیم و مزایای شبکه های اجتماعی آنلاین و رسانه های اجتماعی بازاریابی است که به ارائه اصل تعامل برای مشتریان. این به این معنی است که اجرایی باید واقعی نویسنده از تمام ارتباطات; اما این تنها یک گام در روند انجام موفق آنلاین شبکه های اجتماعی / کمپین بازاریابی اجتماعی رسانه ها. آن است که کسب و کار اساسی اقتصاد تفویض وظایف به رایگان از افراد کلیدی در سازمان تولید بزرگتر از بازگشت در زمان سرمایه گذاری. سام شامل برنامه ریزی استراتژیک تالیف و مکانیک.

برنامه ریزی استراتژیک

آنلاین شبکه های اجتماعی / کمپین بازاریابی اجتماعی رسانه ها باید بخشی از کل روابط عمومی و بازاریابی و تبلیغات طرح کسب و کار. در بهترین شرایط حاضر شبکه های اجتماعی / بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند جایگزین بخشی و یا حتی تمام متعارف بازاریابی و تبلیغات. کارآفرینان و مدیران اغلب بررسی و نظارت از روابط عمومی بازاریابی و تبلیغات, برنامه, اما به ندرت اگر هرگز micromanage توسعه و استقرار این طرح.

تعیین که در آن به بهترین رفتار اجتماعی آنلاین, شبکه های رسانه های اجتماعی و تلاش های بازاریابی نیاز به بیست تا سی درصد از زمان صرف شده در هر هفته در یک مطلوب برنامه. واگذاری این جنبه از فرایند به یک مشاور و یا دیگر بسیار آموزش دیده از اعضای تیم موجب صرفه جویی در اجرایی قابل توجهی زمان.

نویسندگی

این بخشی از فرایند است که باید به طور کامل کار اصلی و واژه های اجرایی. مشتریان انتخاب به شرکت در شبکه های اجتماعی آنلاین با مدیریت و صاحبان کسب و کار انتظار می رود – حتی تقاضا – که تعاملات خود را در واقع با اجرایی. هر کس در این شبکه های اجتماعی آنلاین و رسانه های اجتماعی بازاریابی صنعت اطلاع از زمان واکنش در برابر بریتنی اسپیرز هنگامی که آن را کشف شد که تواند ghostwriters نوشت: او در شبکه های اجتماعی تعامل. از سوی دیگر چندین مشاهیر آموخته اند که کمک به وبلاگ خود ، Twitters و شبکه های اجتماعی تلاش ایجاد فن وفاداری و افزایش فرصت های.

مدیران که نویسنده خود را در مقالات و نوشته های وبلاگ و سخنرانی پیدا کنید که زمان مورد نیاز است نسبت به پاسخ مطلوب دریافت شده از مخاطبان و مشتریان است. حتی زمان بیشتری را می توان ذخیره شده توسط دیکته پیش نویس و شخص دیگری اجازه انجام تایپ کنید. در اغلب موارد, نویسندگی, نیاز به کمتر از ده درصد از زمان صرف شده در شبکه های اجتماعی آنلاین و رسانه های اجتماعی بازاریابی در هر هفته.

مکانیک

بخشی از این فرایند است که بیشتر هم طول می کشد و باعث می شود ترس برای مدیران با توجه به برنامه های آنلاین شبکه های اجتماعی / بازاریابی رسانه های اجتماعی کمپین بخشی بیشتر به راحتی واگذار شده به یک کارمند. مکانیک از ارسال نوشته های وبلاگ Twitters و شبکه های اجتماعی نظرات نیاز به تنها یک بانک از اصیل نویسنده محتوا که از آن به منظور جلب و آگاهی از نحوه ارسال آن محتوا به سایت های مناسب.

روند ارسال مطالب در ترکیب با فرآیند محل جدید رسانه های اجتماعی مخاطبین حساب به طور کامل نیمی از زمان صرف شده در شبکه های اجتماعی آنلاین و رسانه های اجتماعی تلاش های بازاریابی. زمانی که این وظایف محول شده به یک کارمند عامل مطابق با یک خوبی تعریف شده برنامه ریزی استراتژیک و روشن اخلاقی دستورالعمل اجرایی آزاد است برای اطلاعات بیشتر با منفعت تلاش در حالی که رضایت مشتری's تمایل به صورت آنلاین, شبکه اجتماعی, تعاملات.

قرار دادن سام به کار

در عمل, سام فرایند آغاز می شود با برنامه ریزی استراتژیک برای تعیین آنچه در بازار نشان دهنده مناسب ترین برای یک کسب و کار خاص و خاص اجرایی است. هنگامی که این بازار و سایت های شبکه های آنلاین در حال شناسایی یک برنامه ریزی دقیق برای شرکت های مختلف شبکه های فرموله شده است. این طرح دوباره ارزیابی ماهانه و متمرکز برای به حداکثر رساندن جذب مخاطبین جدید و همچنین مشخصات و بازدید کنندگان وب سایت.

هنگامی که یک برنامه در محل اجرایی باید نویسنده مقالات و مطالب دیگر موارد برای توزیع از طریق برنامه ریزی شده رسانه های اجتماعی. این است که جمع کل اجرایی's زمان تعهد جز به پاسخ خاص پاسخ از شبکه های اجتماعی عضو است. با این حداقل زمان تعهد اجرایی ایجاد رابطه دوستانه با مشتری و روابط با کل بازار است.

با این برنامه در محل و محتوای نوشته های روزانه مکانیک از ارسال مواد به شبکه و تجزیه ترکیب به microblogs انجام شده است تحت نظارت یک مشاور برنامه ریز استراتژیک. به این دلیل که محتوا است که نه تنها در صدای اجرایی اما واقعی ایجاد که اجرایی روابط ایجاد شده در حال پرورش و حتی بیشتر بدون سرمایه گذاری از زمان و تلاش.

آنلاین شبکه های اجتماعی و بازاریابی اجتماعی رسانه ها هستند شگفت آور هزینه اثر استفاده از پخش پیام برند و ساختمان دو مشتری تفاهم و وفاداری. استفاده از سام روند افزایش بازگشت سرمایه گذاری برای این فرم جدید اطلاعات و ارتباطات.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *