Site Overlay

سازمان بیمه بازاریابی بیمه و آژانس منجر Checklist

[ad_1]

این روز صرفا با تکیه بر ارجاع و یا در فرد شبکه به عنوان یک سازمان بیمه, نسل سرب, استراتژی هستند که برای بسیاری از عوامل و سازمان. جدید اقتصاد مقیاس ارائه شده توسط کارآمد تر از روش های بازاریابی به طور معمول نیاز به مکمل روش های سنتی بازاریابی مانند شبکه و ارجاع نسل. تولید کنندگان به دنبال حمل خود را منحصر به فرد ارزش گزاره به هدف چشم انداز به خصوص در بیمه تجاری و مزایای بازار به طور معمول نیاز به یک بهبود بیمه, نسل سرب, استراتژی به افزایش شک و چشم انداز استخر در خطوط لوله مربوطه.

لیست از امکان بازاریابی و تولید سرب از طرح های است که به سختی بی پایان, هر چند تا حدودی جامع و می تواند دلهره آور برای بسیاری از کوچک و متوسط سازمان و کارگزاران. تعریف نوع از آژانس ما باید توصیف کوچک و متوسط در اندازه ذهنی است بنابراین در این مورد ما می خواهیم با استفاده از پارامترهای مالی از 2 میلیون دلار به 50 میلیون دلار در کمیسیون درآمد به عنوان تلاش برای قاب این گروه است. اعطا شده, اگر چه وجود دارد یک تفاوت عمده بین $2 میلیون آژانس و $22 میلیون کارگزار نیز وجود دارد شباهت وقتی که می آید به مربوطه چالش های بازاریابی. هنگامی که یک سازمان بیش از 50 میلیون دلار در درآمد آنها باید قادر به کارکنان به اندازه کافی برای بسیاری از طرح های زیر اشاره کرد. مهارت های لازم برای این نوع از بازاریابی طرح های واقعا متنوع و شامل همه موارد زیر:

  • معاونت بازاریابی (Marketing Solution/عمومی)
  • برنامه نویسان برای وب سایت (HTML, PHP و غیره.)
  • متخصص SEO
  • تجزیه و تحلیل ترافیک وب Manager
  • مدیر eMarketing
  • نویسنده/ویرایشگر
  • وبلاگ نویس Vlogger
  • رسانه های اجتماعی بازاریاب
  • هنرمند گرافیک
  • Telemarketer (انتصاب گذارنده)
  • تصویری متخصص

برخی از این مهارت ها ممکن است به یک ترکیب بازاریابی موقعیت (نویسنده و ویرایشگر بلاگر برای مثال) در حالی که دیگران متفاوت خواهد بود و نیاز به مهارت خاص مجموعه نیروی انسانی که موقعیت. حتی شرکتهای بزرگتر کسانی که با 50 میلیون دلار و بیشتر در کمیسیون درآمد برون سپاری برخی از این وظایف که وجود دارد نه یک جریان کامل زمان نیاز است که مجموعه ای از مهارت های. تصویری است که یک مثال خوب از این به عنوان گرافیک هنرمندان و متخصصان SEO.

در اینجا 20 سازمان بیمه, بازاریابی و بیمه, نسل سرب, طرح های هر سازمان می تواند اهرم. برخی از این تلاش های نسبتا کم دیگران به مراتب جامع تر. چگونه بسیاری از این بیمه بازاریابی طرح های خود را می تواند آژانس را چک کنید ؟

  1. سازمان بیمه طرح بازاریابی
  2. به روز شده در سازمان بیمه سایت
  3. وب سایت تجزیه و تحلیل ترافیک
  4. بازدید کنندگان وب سایت سیستم شناسایی
  5. آلی بیمه SEO و تبلیغات PPC
  6. بیمه موتور جستجو بازاریابی
  7. بیمه بازاریابی رسانه های اجتماعی
  8. آژانس ePublishing
  9. آژانس, وبلاگ نویسی و Vlogging
  10. سازمان بیمه eMarketing
  11. بیمه وب سایت سمینار بازاریابی
  12. لیست تماس نسل و ایمیل لیست نسل
  13. عامل خریدار افراد با بازار هدف
  14. چشم انداز ID یا دیگر چشم انداز صلاحیت روش
  15. سایت تصویری ایجاد و توصیفات مشتری
  16. eBrochures & Client مطالعات موردی
  17. ایجاد خبرنامه و توزیع
  18. اخبار منتشر شده
  19. بیمه آژانس تلفنی سرب و دست زدن به
  20. برجسته و موثر و اندازه گیری تماس با اقدامات برای وب سایت شما و تمام مواد بازاریابی

وجود دارد دیگر طرح های بازاریابی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد از جمله پست الکترونیکی حلزون بازاریابی سنتی و سمینارها و حمایت های مالی سنتی تبلیغات ، بسیاری از این اهرم مجموعه مهارت های مورد بحث در اوایل و همه از این می تواند در نظر گرفته شود هر چند تمرکز بر دیجیتال و قابل تکرار است که معمولا بهتر است. تولید کنندگان و مدیران و صاحبان همه به دنبال رشد کتاب خود را از کسب و کار. بازاریابی است که زمان و بودجه رانده می شود و اگر درست انجام شود باید با ارائه ROI رانده فرمول به هزینه توجیه سرمایه گذاری.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *