Site Overlay

ساختمان Facebook صفحه کسب و کار آسان است

[ad_1]

اگر شما می خواهید جذاب Facebook صفحه کسب و کار در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن:

1: اشتباه نکنید صفحات کسب و کار با پروفایل شخصی.

اگر شما ایجاد یک پروفایل شخصی برای نام تجاری شما به جای یک Facebook صفحه کسب و کار شما در حال رفتن به از دست بر ایجاد محتوا و ابزار تجزیه و تحلیل ترافیک و پرداخت می شود فرصت های تبلیغاتی.

بدتر هنوز, مردم را باید به شما درخواست دوستی ارسال قبل از آنها می تواند در تعامل با شما.

2: ایجاد نمی کند ‘مشخصات حرفه ای’ در ارتباط با کسب و کار شما.

بیایید می گویند شما باید یک پروفایل شخصی در Facebook و شما می خواهید یک پروفایل به دلایل حرفه ای. این می رود در برابر Facebook در شرایط و ضوابط خدمات می تواند شما را در دردسر.

3: را انتخاب کنید یک بازی دوستانه و جذاب cover photo.

این عکس روی جلد طول می کشد تا بسیاری از اتاق های بالا برابر در صفحه خود را, بنابراین شما می خواهید یک تصویر با کیفیت بالا است که جذب و نگه می دارد توجه بازدید کنندگان خود را.

شما ممکن است نظر به استخدام حرفه ای برای ایجاد این تصویر برای شما.

حفظ کلمات در تصویر کوتاه و به نقطه.

چهره خوبی در نگه داشتن توجه و رنگ های روشن خوب است بیش از حد.

4: استفاده از یک تصویر پروفایل است که آسان به رسمیت شناختن.

آن می تواند آرم خود را و یا خود را headshot اگر شما در صورت از شرکت شما.

بودن قابل تشخیص مهم است که برای گرفتن پیدا کردم و دوست داشتم پس از انتخاب عکس خود را با دقت و پس از آن استفاده از آن را به طور مداوم.

5: پر کردن خود را ‘در مورد’ بخش.

این قابل رویت نیست دیگر هنگامی که بازدید کننده وارد در صفحه خود در عین حال هنوز هم یکی از مهمترین و کلیک بر روی آیتم های که آنها می خواهند اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار شما.

قرار داده و خود را به طور کلی شرح, شرکت, اطلاعات, داستان خود را و یا هر آنچه که متناسب با کسب و کار شما.

6: اضافه کردن یک تماس به عمل دکمه.

این است یک راه عالی برای رانندگی ترافیک به وب سایت شما و ساخت لیست خود را. شما تماس به عمل دکمه ممکن است به بازدید کنندگان سازمان دیده بان ویدئو, ثبت نام برای لیست خود را و غیره.

7: پست اغلب اما نه بیش از حد اغلب.

اگر شما لازم نیست پست برای ماه ها در یک زمان و سپس کسب و کار خود را نگاه حرفه ای است. هک, شما حتی نمی به نظر می رسد در کسب و کار دیگر.

اما اگر شما پست non-stop, شما به احتمال زیاد آزار مردم.

آن را یک ماده از پیدا کردن که محیط شاد و است که می تواند متفاوت از یک کسب و کار را به دیگری.

8: اگر شما هم به پاسخ و سپس اجازه دهید طرفداران پیام شما خصوصی است.

این یک ایده عالی به اجازه دهید مشتریان شما و طرفداران شما ارسال پیام خصوصی – این می تواند در نتیجه بهتر خدمات به مشتریان کمتر شکایات عموم و حتی فروش بیشتر.

اگر شما لازم نیست که زمان برای پاسخ به این پیام های خصوصی و سپس آن را ممکن است بهترین نیست برای فعال کردن پیام های خصوصی.

9: نظارت بر صفحه خود و پاسخ به نظرات بی درنگ.

شما می توانید نظارت و پاسخ به نظرات با استفاده از ‘اطلاعیه’ تب در بالای صفحه.

10: پین کردن پست های مهم به بالای صفحه.

به عنوان شما در پست پست های قدیمی تر تحت فشار قرار دادند دریافت و به خاک سپرده شد. اما مواقعی وجود دارد که شما می خواهید یک پست باقی می ماند در بالا حتی پس از شما منتشر شده پست های جدید.

شما می توانید پین یک پست در یک زمان و با استفاده از این حوادث ترویج پیشنهادات و اطلاعیه ها.

11: ارسال محتوای بصری در جدول زمانی خود را.

عکس ها و فیلم ها تا 40 برابر بیشتر احتمال دارد به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی بنابراین امکان استفاده از این واقعیت و به اشتراک گذاری مقدار زیادی از محتوای بصری.

12: نظر با استفاده از ویدئو زندگی می کنند.

مردم به طور معمول صرف بیش از سه برابر بیشتر زمان تماشای یک Facebook Live تصویری از آنها در یک ویدئو ضبط شده.

13: استفاده از Facebook را با هدف قرار دادن ابزار.

شما می توانید هدف برخی مخاطبان با خیاط ساخته شده به روز رسانی. بخش با سن رابطه محل سکونت و غیره و سپس ارسال بسیار هدفمند پیام به این گروه برای پاسخ بیشتر.

14: ترویج صفحه خود را. زیادی است.

ایجاد یک تبلیغ برای ترویج خود را انتخاب کنید مخاطبان خود را انتخاب کنید و بودجه خود را. مطمئن شوید که آگهی خود را به طور مستقیم هدف قرار داده به مشتری خود را ایده آل و تست.

15: اندازه گیری موفقیت خود را.

حفاری به صفحه خود را بینش برای پیگیری Facebook خاص نامزدی معیارهای. تجزیه و تحلیل و تنظیم به عنوان مورد نیاز است.

آن ممکن است صدای پیچیده اما شما به سرعت قطع از همه چیز در اینجا.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *