Site Overlay

رشد کسب و کار خود را با استراتژی بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

این که آیا شما دوباره راه اندازی یک محصول شروع یک کسب و کار یا استراتژیسازی جدید دیجیتال, بازاریابی, برنامه ریزی برای سال آینده, آشنایی با اصول بازاریابی دیجیتال ضروری برای موفقیت شما.

برای بازاریابان در کسب و کارهای کوچک, از خود راضی-بازاریابان و یا کسانی که مشغول به کار برای یک شرکت بزرگ تیم دیجیتال تاکتیک های بازاریابی کمک خواهد کرد که خود را از سازمان دریافت آنلاین در بر داشت حق مردم را به خود جلب تبدیل و لذت خود را با محصولات و خدمات است.

بنابراین آنچه که دقیقا بازاریابی دیجیتال?

بازاریابی دیجیتال یک مدت چتر خود را تلاش های بازاریابی آنلاین. کسب و کار اهرم کانال های دیجیتال مانند گوگل جستجو و رسانه های اجتماعی و ایمیل و وب سایت خود را برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده نگر.

از وب سایت خود را خود به خود آنلاین نام تجاری دارایی های دیجیتال, تبلیغات ایمیل, بازاریابی, بازاریابی آنلاین, جزوات و فراتر از آن – وجود دارد یک طیف از تاکتیک ها و دارایی است که سقوط در زیر چتر بازاریابی دیجیتال است.

در اینجا مختصر و مفید و سریع از برخی از رایج ترین دارایی ها و تاکتیک:

دارایی

پست های وبلاگ

کانال های رسانه های اجتماعی (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram و…)

آنلاین به دست آورده پوشش (روابط عمومی رسانه های اجتماعی و بررسی)

بروشور آنلاین و lookbooks

نام تجاری دارایی های (آرم, فونت, و غیره.)دارایی های مشترک و تاکتیک:

کتابها و whitepapers

ابزارهای تعاملی

بودن یک مبتدی بازاریاب بدیهی است که ترسناک را برای شما به تکیه بر روی یک تکنولوژی جدید شما غریبه است. اما ما در حال گفتن در اینجا چهار دلیل قانع کننده که چرا شما باید انصراف بخشی از بودجه بازاریابی خود را برای بازاریابی دیجیتال است.

1. این کمک می کند تا به زمین و کسانی که علاقه مند هستند

آن را منتشر روشها و راه حل های که برای کمک به هدف قرار دادن مشتریان خود را بر اساس مصرف کننده جمعیت رفتارهای تعاملات و چند تن دیگر تقسیم بندی. با استفاده از جستجو پرداخت, شما می توانید ایجاد تبلیغات است که هدف آن دسته از مخاطبان که ثروتمند هستند به اندازه کافی برای خرید محصول خود را. هر چند من نمی خواهد پیش بینی 100% درصد میزان موفقیت برای جستجو پرداخت و یا PPC نتیجه آن ارائه خواهد شد بهتر از روش سنتی شما تا کنون استفاده کرده اید. در صورتی که منافع شما را انتخاب کنید هر یک از سیستم عامل های محبوب مانند Facebook, تبلیغات, تبلیغات گوگل و تبلیغات توییتر برای دیدن رشد کسب و کار شما.

2. این کمک می کند تا برای پیدا کردن و تست و ارزیابی

این کمک می کند تا شما آمده تا با یک استراتژی بازاریابی موثر برای نام تجاری خود را. حتی پس از اجرای کمپین شما می توانید اندازه گیری عملکرد خود را مانند که ترافیک آن کردم و مکالمه اتفاق افتاد با استفاده از تجزیه و تحلیل ترافیک ابزار مانند Google Analytics و Facebook insights. از برنامه ریزی برای گزارش عملکرد این ابزار به شما اجازه اندازه گیری نتایج دقیق.

3. ایجاد تغییر ایجاد تغییر… و غیره

شما می توانید تغییر یک روزنامه و یا رادیو آگهی اگر شما متوجه ابهام در وهله اول و یا احساس آن را به اندازه کافی ضعیف به خدمت این هدف است ؟ مطلقا نه. با بازاریابی دیجیتال شما می توانید آن را انجام دهید. شما می توانید ویرایش یا بازنویسی یک وبلاگ/ مقاله و یا نقد و بررسی نوشته شده است برای ترویج یک کمپین و حتی پس از آن منتشر شده است. به طور مشابه, آنلاین کمپین های تبلیغاتی ساخته شده برای Facebook و تبلیغات دیگر سیستم عامل ها اجرا می شود, متوقف شد, و یا تغییر در هر نقطه در زمان. از مزاياي قابل مشاهده هستند. آزمون مبارزات انتخاباتی خود را و نگه داشتن آزمایش تا زمانی که شما را تا پایان با موثر ترین کمپین های بازاریابی.

4. این تعاملی است. درخواست بازخورد و بهبود

یکی دیگر از مزایای داشتن دیجیتال روش های بازاریابی در هیئت مدیره است که شما می توانید شروع و متوسط ارتباط دو طرفه با خریداران است. بازاریابی دیجیتال را قادر می سازد دو راه ارتباطی با جهان بیرونی و کمک می کند تا برای به دست آوردن بینش چگونه مخاطبان در پاسخ به مبارزات انتخاباتی خود را. مثلا بازاریابان می توانید با شرکت در بحث های گروهی در حال اجرا در سراسر شبکه های اجتماعی گروهها و جوامع و می تواند به بحث در جزئیات در مورد محصولات و خدمات ارائه می دهند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *