Site Overlay

رسانه های اجتماعی راه اندازی و مدیریت – آنچه شما باید بدانید

[ad_1]

به عنوان یک کسب و کار در اینترنت شما را به استفاده از تمام ابزار است که به شما در دسترس هستند. بازاریابی کسب و کار شما موثر است و چیزی نیست که یک شبه اتفاق می افتد و نه آن چیزی که شما می توانید انجام دهید بدون ابزار مناسب و برنامه ریزی در محل است. برخی از با ارزش ترین ابزار است که شما می توانید در فرم های رسانه های اجتماعی. این شامل سایت های شبکه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter و دیگران کمک خواهد کرد که کسب و کار خود و رسیدن به مخاطبان خود را در یک شخصی تر و نزدیک سطح.

هر کسی می تواند ساخت یک وب سایت و ایجاد کمپین های بازاریابی است که معمولی هستند. در آن طول می کشد یک نوع خاص از کسب و کار به درک اهمیت شبکه های اجتماعی و اصول Web 2.0 در طرح بازاریابی کسب و کار. وب 2.0 است که اساسا یک راه برای استفاده از برنامه های کاربردی وب برای به اشتراک گذاری اطلاعات در یک کاربر محور محیط زیست که در آن همکاری محبوب است. این نوع بازاریابی به یک معنا از جامعه و استفاده از مشارکت فعال به جای منفعل مشاهده و جذب اطلاعات است. با این نوع استفاده از سایتهای شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها ویروسی ویدئوها و دیگر رسانه های تعاملی است که کلیدی برای موفقیت است.

Facebook

Facebook است که تا بحال بهترین و پر استفاده ترین نرم افزار شبکه های اجتماعی که کسب و کار شما را پیدا خواهد کرد. فقط در مورد هر کس با استفاده از Facebook این روزها و این قطعا به نفع کسب و کار خود و برای دریافت بر روی ارابه موسیقی. راه اندازی یک حساب کسب و کار ساده است و طول می کشد زمان بسیار کمی به عنوان زمانی که شما می دانید آنچه شما انجام می دهند. با بازاریابی حرفه ای, خدمات, شما می توانید اعتماد به کارشناسان. آنها ایجاد خواهد شد بهترین پروفایل ایجاد شبکه ها و دوستان برای مشخصات و کمک های خود را مدیریت Facebook حساب در یک راه است که آن را می شود لازم است ابزار بازاریابی برای کسب و کار شما.

شما می توانید با استفاده از Facebook برای برقراری ارتباط با مشتریان مورد نظر خود را در فضا است. این اجازه می دهد تا شما را به ارائه محصول فوق العاده مشوق ها و به روز رسانی در مورد کسب و کار خود را در زمان واقعی است. شما دیگر لازم نیست برای ارسال ایمیل و یا مطبوعات برای اطلاع رسانی به مردم به دلیل کوتاه ساده به روز رسانی در Facebook می توانید مراقبت از آن را برای شما. وجود دارد بسیاری از ترفندها و ابزار برای حفظ در ذهن در حالی که ایجاد یک Facebook حساب برای کسب و کار خود و البته به همین دلیل است که حرفه ای ها اغلب بهترین انتخاب برای راه اندازی و مدیریت این حساب.

توییتر

توییتر در مورد شما آشنا نیست, یک سایت شبکه اجتماعی است که بر اساس اطراف کوتاه توییت ‘ یا اطلاعاتی به روز رسانی. حد در اینجا این است که 160 کاراکتر به عنوان سایت طراحی شده است برای نگه داشتن چیزهای کوتاه و به نقطه. فکر می کنم از آن را مانند آنچه که در ذهن شما از Facebook, اما بدون, پروفایل, تصاویر, برنامه ها و مطالب دیگر که Facebook را فراهم می کند. وجود دارد میلیون ها نفر از افرادی که استفاده از توییتر به صورت روزانه و با برنامه های تلفن همراه بسیار است. آن است که آسان و در دسترس برای همه به ماندن آگاهانه در مورد آنچه در جریان است در جهان توییتهایی.

توییتر در حال رفتن به کسب و کار خود را در فضا به کاوش تاریخ آن و بحث در مورد چرا از آن است که یک کسب و کار بزرگ. این شبکه های اجتماعی فضایی است که در آن شما می توانید یک لیست از پیروان آنها شما می توانید به روز رسانی در کسب و کار خود را با پیام های کوتاه در مورد فروش ویژه, حوادث, تغییرات به وب سایت و دیگر عناصر است که آنها باید آگاه باشند از. یک بار دیگر شما لازم نیست که برای یادگیری تمام مهارت جدید را برای استفاده از این ابزار با موفقیت. خدمات حرفه ای است که می تواند نظارت و مدیریت حساب توییتر خود را در دسترس هستند و اغلب ارائه خدمات در یک بسته با شبکه های اجتماعی دیگر خدمات است. اگر شما می توانید پیدا کردن یک شرکت به مراقبت از تمام رسانه های اجتماعی خود را در مبارزات انتخاباتی از آن خواهد شد آسان تر برای شما در نهایت.

LinkedIn

LinkedIn یک شبکه حرفه ای سایت با راه اندازی شبیه به یک صفحه شبکه های اجتماعی. این است که در آن حرفه ای می توانید شبکه بدون دخالت عموم مردم است. شما نیاز به یک پروفایل LinkedIn برای شرکت خود را به عنوان به خوبی به عنوان خود را که هر دو به شما کمک شبکه با دیگر متخصصان صنعت و همکاران حرفه ای مشتریان و افراد دیگر که شما می دانید و یا ملاقات در سطح حرفه ای.

فکر می کنم از لینک مانند یک غول شبکه اما به جای تبادل کارت های کسب و کار در فرد شما در حال تبادل پروفایل از طریق اینترنت برای برقراری ارتباط و ایجاد روابط. لینک پروفایل را ندارد و یا کسب و کار شما شکستن, اما آنها می تواند کمک به شما در تماس با افراد مناسب در مکان مناسب هنگامی که شما در حال انجام کسب و کار آنلاین.

YouTube

حرفه ای ترین دیدن یوتیوب به عنوان یک محل عالی برای تماشای فیلم برای سرگرمی. در حالی که این شایع ترین استفاده از YouTube, نرم افزار همچنین می تواند یک ابزار کسب و کار قوی. آگهی های بازرگانی و تبلیغات کسب و کار توسط میلیون ها نفر را می توان در سایت. وجود قوانین بسیار سخت که چگونه یک کسب و کار مشتری می تواند با استفاده از ویروسی به ترویج کسب و کار خود را, اما اگر شما به دنبال قوانین شما می توانید تعداد زیادی از علاقه در کسب و کار خود را از طریق یوتیوب به تنهایی.

فرض اساسی این است که مردم به جای تماشای یک ویدیو از خواندن یک صفحه از محتوا است. اگر شما می توانید ارائه مفید و جذاب فیلم مخاطبان خود را به خوبی پاسخ خواهد داد. البته این یک نرم افزار است که شما نیاز به استخدام بازاریابی حرفه ای برای. مگر اینکه شما ساعت را صرف یادگیری قواعد و چگونه به درستی استفاده از یوتیوب در کسب و کار خود و اجازه دهید کارشناسان مراقبت از آن. آنها می توانند ایجاد حساب کاربری تولید مفاهیم و انتشار ویدئوها که نتایج را دریافت کنید.

مدیریت رسانه های اجتماعی است نه برای کار

راه اندازی و مدیریت کمپین های رسانه های اجتماعی و حساب های شبکه های اجتماعی ممکن است به نظر می رسد به اندازه کافی ساده است. به عنوان یک صاحب کسب و کار شما بسیاری از چیزهای دیگر به مراقبت از و لازم نیست که زمان برای یادگیری تمام جزئیات. هنگامی که شما طلب کردن از کمک های حرفه ای بازاریابی خدمات, از آن خواهد شد آسان تر برای شما را به موفقیت با رسانه های اجتماعی و شبکه های. این به کسب و کار شما یک فرصت واقعی برای رشد در جهان کسب و کار آنلاین, بنابراین مطمئن شوید که شما اجازه دهید کارشناسان انجام آنچه آنها بهترین می دانم.

بیل نورتون PostingMuscle.com مهار قدرت بازاریابی ورودی

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *