Site Overlay

رسانه های اجتماعی جمع آوری و استفاده از آن

[ad_1]

یک رسانه اجتماعی جمع آوری شده است ظریف ابزار که براش دور خود را بازاریابی و تبلیغات anguishes و موجب صرفه جویی در زمان و پول و حرفه ای انرژی تا حد زیادی.

رسانه های اجتماعی aggregators به عنوان نام خود را نشان می دهد را با هم و یا می کشد عمومی محتوا مانند عکس و فیلم و داستان از چندین سیستم عامل های اجتماعی مانند Facebook, Twitter, YouTube, Instagram Pinterest and more. این جمع محتوا به یک گالری و نمایش با هم و به نمایش گذاشته در زنده تم ها و سبک های.

چه خبرخوان انجام دهید ؟

رسانه های اجتماعی خبرخوان ابزار اجازه می دهد تا کاربر را به جلو خود ایجاد محتوا با مشتری-تولید محتوا (همچنین به عنوان شناخته شده UGC) با هم و نمایش آن را همه در یک صفحه نمایش/علامت های دیجیتال و یا قراردادن در وب سایت.

که در آن شما می توانید از آن استفاده کنید ؟

مارک ها و کسب و کار می تواند انتخاب کنید برای نمایش این جمع خوراک های اجتماعی در اشکال مختلف. این خوراک را می توان اضافه شده به Facebook صفحه و یا نام تجاری وب سایت و یا در یک microsite. آن را به آسانی می توان بر روی یک دیوار اجتماعی در حوادث به همان اندازه.

اجتماعی و دیوار در رسانه های اجتماعی خبرخوان ابزار کار خوبی هست. این ابزار می کشد یک cumulated خوراک از یک هشتگ خاص و ساده خوردها اجتماعی بر روی صفحه نمایش از دیوار اجتماعی. چنین اجتماعی دیوارها را می توان با استفاده از انواع مختلف از نام تجاری و کسب و کار است و می تواند نصب شده در چندین مراسم – همایش ها و جلسات راه اندازی محصول, مراسم عروسی, نام تجاری فعالانه و غیره.

اجتماعی و دیوار بهترین و پر از محتوای تولید شده توسط کاربر و هیچ چیز را فراهم می کند محتوای بهتر از اجتماعی مخاطبان خود را دارند. مخاطبان تعریف می کند روند خود و ایجاد برخی از جذاب ترین پست ها برای نام تجاری به استفاده از برای بازاریابی است. استفاده از UGC با نام تجاری نیز تقویت نام تجاری-کاربر در ارتباط است.

نه فقط UGC اما بیشتر

اجتماعی aggregators ابزار است که کمک به یک نام تجاری برای رسیدن به بیش از محتوای تولید شده توسط کاربر. در زمان امروز که در آن علامت های تجاری و کسب و کار صورت رقابت برش گلو در رسانه های اجتماعی و خرده فروشی برای ‘جذب’ مشتری یک نام تجاری به ایستادگی کردن در برخی از راه.

امروز مخاطبان بسیار تعاملی در سیستم عامل های اجتماعی و همان نیز صادق است برای مخاطبان-نام تجاری تعامل است. برندها در اینجا باید سرمایه گذاری در اجتماعی با استفاده از مجموعه برای راه اندازی هیجان انگیز مبارزات Q&به, مسابقات, نظر سنجی و غیره. در سیستم عامل های اجتماعی برای تعامل با مخاطبان خود impeccably.

همه برندها باید به استراتژی در ایجاد معنی دار و هیجان انگیز مبارزات انتخاباتی و یا مسابقه را برای مخاطبان خود که در آن پاداش/کوپن را می توان وعده داده شده و یا جوایز دیگر طبیعت به عنوان مثال دیدار با یک هنرمند مشهور و یا یک معروف MUA ، چنین مسابقات باید با معرفی یک هشتگ خاص و مخاطبان باید درخواست برای ارسال مطالب و یا شرکت با ارسال اجتماعی ارسالی با استفاده از هشتگ.

به این ترتیب یک نام تجاری دوقلو مزایای. برای اولین بار آن را راه اندازی خود را در مبارزات انتخاباتی به تعامل با مخاطبان و دوم نام تجاری موظف است برای دریافت یک مقدار فراوان از معتبر محتوای کاربر از مشتریان خود (UGC).

آلیس Lankester, CMO از friend2friend قرار می دهد ترکیبی از محتوای تولید شده توسط کاربر و تصویب آن توسط علامت های تجاری در بهترین راه ما می توانیم تصویر – “با استفاده از “معتبر” فن-ایجاد محتوای پویا است و تازه راه مکالمه بیشتر و جالب تر فقط با تکیه بر نام تجاری-ایجاد محتوا”.

این مبالغ چگونه رسانه های اجتماعی aggregators در حال تغییر بازار استراتژیسازی و رسانه های اجتماعی نام تجاری است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *