Site Overlay

رسانه های اجتماعی برای کسب و کار: چرا بازاریابی رسانه های اجتماعی محلی برای کسب و کار کوچک ؟

[ad_1]

تعجب که چرا رسانه های اجتماعی برای کسب و کار اخبار داغ در رسانه ها در حال حاضر ؟ در اینجا یک نمای متعادل از شبکه های اجتماعی و بازاریابی اجتماعی رسانه ها.

خوشبختانه که آیا شبکه های اجتماعی کار خواهد کرد برای کسب و کار خود را شروع می شود با یک تصمیم گیری است که بسیاری از کسب و کارهای کوچک ساخته شده اند در چند سال گذشته است. وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات برای کمک به شما تصمیم می گیرید که چگونه بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند کار برای کسب و کار خود و این که آیا آن را به ارزش آن است.

است که با استفاده از رسانه های اجتماعی است ؟ شما در حال حاضر راه اندازی?

شما با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی استراتژی ها و ابزار خود را به ساخت کسب و کار محلی خود را در بازار محصولات برنامه ها و خدمات برای خدمت به مشتریان خود را ؟ رقبای خود هستند.

آنها مطمئن شوید که مشتریان خود را (و مشتریان بالقوه) در حال خدمت 24/7 با:

  • جزئیات محل نقشه و لینک به وب سایتها و خدمات و یا محصول در گوگل.
  • مشتری نظرات و پیشنهادات در Yelp از.
  • اطلاعیه رویداد مسابقات و کوپن در Facebook.
  • اطلاعات ارزشمند و آموزش و پرورش در وب سایت خود را.

دوران سخت اقتصادی کوچک و کسب و کارهای محلی

این دوران سخت اقتصادی برای کسب و کارهای کوچک محلی. اگر شما صاحب کسب و کار کوچک شما ممکن است تعجب چه باید بکنید برای پیدا کردن مشتریان جدید و حفظ مشتریان آینده و هنوز هم سود بیش از سمت چپ برای کیف پول در جیب شما. آیا شما صرف پول در صفحات زرد, تبلیغات, آگهی های روزنامه و انجام بیشتر تخفیف و یا فروش رویدادهای تر از همیشه ؟

بیش از نیمی از اقتصاد ایالات متحده است که توسط سوخت های کوچک و کسب و کارهای محلی. کسب و کار شما یکی از بسیاری که صرف پول در تبلیغات – و یا شما به سادگی زنده ماندن با کلمه از دهان بازاریابی برخی از ترافیک پا و گاه به گاه مشتری که می آید راه خود را از آنجا که آنها را دیدم آگهی خود را در “مدرسه قدیمی” تبلیغات ؟

“مدرسه بازاریابی” در مقابل. رسانه های جدید استراتژی

اما در حالی که شما در حال انتظار برای شما را “مدرسه” تبلیغات برای جذب مشتریان بیشتر از صدها نفر از هزاران نفر از مشتریان بالقوه را روشن به دنبال بسیاری از اطلاعات خود را آنلاین. انگشتان خود را انجام نمی دهد و راه رفتن در صفحات زرد دیگر.

بیشتر و بیشتر مشتریان بالقوه خود را به خرید محصولات و خدمات تنها پس از آنها اطمینان داده شده است با توصیه های دیگران چیزی است که شبکه های اجتماعی آنلاین و توصیه های ارائه شده پیشنهاد آنلاین فهیم خریدار.

کسب و کارهای کوچک محلی اتخاذ استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی

با توجه به گزارش منتشر شده در این هفته از موفقیت کسب و کار کوچک شاخص (SBSI) کسب و کار کوچک خود را در حال افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی. سال گذشته بیش از تصویب رای رفته از 12 به 24 درصد است که دو برابر استفاده است.

گزارش شد اسپانسر شده از طرف راه حل های شبکه و مرکز تعالی در خدمات در دانشگاه مریلند اسمیت دانشکده کسب و کار. آن یافت می شود که کسب و کارهای کوچک را تبدیل به رسانه های اجتماعی به عنوان یک نتیجه از رکود اقتصادی و اجتماعی با استفاده از به شناسایی و جذب مشتریان جدید و ایجاد آگاهی نام تجاری و اقامت درگیر با مشتریان است.

بنابراین در حال حاضر که ما بدست این دور بعدی چیست ؟ به عنوان ابی جانسون توضیح می دهد تا به این نقطه رسانه های اجتماعی شده است بیشتر در مورد سرگرم کننده از کسب و کار. در حال حاضر که به تازگی تا حدودی حل و فصل Chris Brogan, رئیس جمهور بازاریابی جدید آزمایشگاهمعتقد است زمان آن است که رسانه های اجتماعی بیشتر جدی گرفته.

چرا شرکت در رسانه های اجتماعی است ؟ منافع چه هستند ؟

وجود دارد بسیاری از راه های کسب و کار کوچک شما می تواند از شرکت در یک یا چند سایت های شبکه های اجتماعی. به عنوان یک صاحب کسب و کار شما می توانید:

  • افزایش آگاهی
  • به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض
  • افزایش اعتبار
  • ساخت جامعه و وفاداری به برند
  • چند برابر سود
  • اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان خود را

چه اشکالاتی است ؟

مهم نیست که چگونه آن را به کرات در حال حاضر شبکه های اجتماعی است نه یک ایده آل بازاریابی یا کسب و کار ساختمان و خودرو. وجود دارد برخی از اشکالاتی قابل توجه از جمله:

می توان آن را فوق العاده وقت گیر است.

می توان آن را کاملا یک مقدار زیادی از زمان در هر روز به شرکت در شبکه های اجتماعی. کلید موفقیت این است که اغلب میزان تعامل شما با دیگر اعضای شبکه. صاحبان کسب و کار کوچک به طور کلی لازم نیست که ساعت هر روز به شرکت در شبکه های اجتماعی. به پست و اظهار نظر در مورد افراد دیگر نوشته ها را می خورد در وقت با ارزش را از یک روز کسب و کار.

می توان آن را به تولید نتایج است.

با توجه به اهداف خود در شبکه های اجتماعی مسیر ممکن است مقدار زیادی از زمان و تلاش و صبر و شکیبایی است. در آن طول می کشد زمان برای ساخت یک شبکه آنلاین. و اگر شما در زمان کوتاه مقدار کمی از زمان شما ممکن است به معنی گرفتن لاک پشت رویکرد به ساختمان زیر و تقویت کسب و کار شما.

آن را فقط به یکی دیگر از تاکتیک های بازاریابی برای یادگیری و استاد.

هر تاکتیک های بازاریابی شما اضافه کردن به برنامه های بازاریابی خود را این است که روش دیگری شما را مجبور به یادگیری و تمرین. یادگیری این طول می کشد زمان و انرژی و گاهی اوقات برخی از پول است. فرایند یادگیری می تواند طاقت فرسا به خصوص اگر شما کوتاه در زمان و انرژی و پول است.

وجود دارد بسیاری از گزینه های.

با به معنای واقعی کلمه صدها نفر از سایت های شبکه های اجتماعی جذب انواع مختلف از شرکت کنندگان شما می خواهید به تمرکز بر روی شبکه های که در آن تلاش های خود را خواهد پرداخت کردن با تماس با مخاطبان هدف خود را برای محصولات یا خدمات خود را.

خبر خوب وجود دارد.

با برنامه ریزی درست و رویکرد بسیاری از این اشکالات می تواند بر طرف شود و یا حذف شود.

با قدیمی با جدید

شما باید تمرکز خود را زمان بر بودن یک صاحب کسب و کار یا یک متخصص در زمینه خود را از عمل. کسب و کار کوچک شکست آمار نشان می دهد که ممکن است شما یک دسته در بازاریابی خود را. حتی در این اقتصاد 60 درصد از کسب و کارهای کوچک صرف همان مقدار در, تبلیغات در درجه اول “مدرسه” بازاریابی (مانند رسانه های چاپی, کسب و کار بروشور و کارت) و 26 درصد می خواهید به صرف. شصت و نه درصد از کسب و کار می خواهید به صرف پول خود را در بازاریابی آنلاین است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *