Site Overlay

رسانه های اجتماعی بازاریابی 101

[ad_1]

چند سال گذشته دیده می شود رسانه های اجتماعی را به جهان توسط طوفان. از Facebook جامعه بزرگتر از جمعیت بسیاری از ملل و رو به رشد نمایی. بازاریابی ویدئو همراه با رسانه های اجتماعی بسیار قدرتمند بازاریابی ارگان و روند کسب و کار در حال تبدیل شدن به شبکه های رسانه های اجتماعی برای رسیدن به مشتریان خود را. کسانی که تصادفا این رسانه بزرگ متوجه شده اند که آنها می توانند به هدف خود تصویری از کمپین بازاریابی در این سیستم عامل به درایو ترافیک بیشتر به وب سایت خود را افزایش درآمد و ایجاد هویت نام تجاری.

تصویری بازاریابی در رسانه های اجتماعی سیستم عامل اهرم قدرت بازاریابی ویروسی به بالا جدید. جهان ارتباط گرفتن بیشتر و بیشتر و ارتباطات باز و شفاف است. هنگامی که شما تصویری راه اندازی شده است در سایت های رسانه های اجتماعی مانند Facebook, twitter و LinkedIn می تواند سفر در سراسر جوامع و گسترش مانند آتش سوزی. به منظور ایجاد این موثر محتوای ویدئو باید درایو قدرتمند پیام فروش و وعده ارزش به مشتریان بالقوه است. در غیر این صورت مانند هر دیگر ضعیف کمپین حتی تصویری بازاریابی می تواند به سقوط تخت در چهره خود را.

شما باید گچ کامل رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی است که باید اهداف خود را از نام تجاری شبکه و ترافیک نسل به لینک به وب سایت ها و وبلاگ ها و به ایجاد وزوز در مورد محصولات ارائه شده. خودتان را در کفش از مخاطبان خود را فکر می کنم افکار همان احساس همان احساسات و همان خواسته ها و خیاط ویدئو های خود را بازاریابی با توجه به این هدف است. این ویدیو باید ترکیبی از بودن قانع کننده و آموزنده و استقراء به تماس به عمل است. اگر آخرین بخش نادیده گرفته شده است و یا استفاده بیش از حتی یک بزرگ به دنبال تصویری با شکست مواجه خواهد شد و در آن هدف از تولید کسب و کار.

بود در تمام پیام های خود را و فروش نسخه در تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از جمله رسانه ها است. یک موضوع آشنا در به روز رسانی و قسمت به شما کمک در ایجاد یک به یاد ماندنی هویت و مشتری می تواند به یاد بیاورید بدون مشکل امضای خود را کمک به شما در ساخت نام تجاری خود را. نامنسجم و بی ربط فروش نسخه کشیدن در جهات مختلف می شود آن را ساده کپی فروش محتوای وب سایت و یا محتوای ویدئویی را کلافه هدف و آنها را از دست دادن علاقه.

اگر شما یک بازاریاب طاقچه و یا یک حجم بازاریاب ویدئو های خود را نمی باید بود همه پیام های فروش. سعی کنید که شامل جالب ایرانی بیت مشاوره و پیشنهادات و آخرین, اطلاعات, به طوری که مردم در لیست ایمیل خود و در غیر این صورت نگاه به جلو به آینده خود تصویری. این ایجاد یک پیوند قوی با مخاطبان هدف خود را. ویدیو نباید سخت تهاجمی و در نوع چهره خود را. اگر مطالب جالب و قانع کننده آن را توسط خود را فروش برای شما. بسیاری از مردم قرار داده و احساس گوشه و تحت فشار سخت فروش پیام در هر شکل از جمله بازاریابی.

توپ بازی در بازاریابی رسانه های اجتماعی کاملا متفاوت است. اکثریت خود را در لیست دوستان و جامعه را پنبه به آنچه که شما در حال رانندگی در, اگر شما لینک به صفحه اصلی شما. سعی کنید برای لینک به صفحات داخلی و ایجاد پیوندهای عمیق که بیننده نشان می دهد که شما بیشتر علاقه مند در حال آموزنده است. این ایجاد اعتماد و همچنین ماهرانه انجام فروش برای شما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.