Site Overlay

رسانه های اجتماعی بازاریابی راهنمایی برای نا امید صاحبان کسب و کار کوچک

[ad_1]

آیا رسانه های اجتماعی خود را تلاش های بازاریابی شما آوردن نتایج شما می خواهید ؟

آیا شما حتی می دانم آنچه شما می خواهید?

که's نه مهم اولین قدم من've آموخته است. زمانی که من در زمان فشرده یک روزه آموزش مداوم البته در رسانه های اجتماعی برای کسب و کار کوچک از یک سال پیش من باید اعتراف به داشتن شده است به طور کامل غرق چندین بار در طول روز است. من تنها بود.

برای بسیاری از ما, رسانه های اجتماعی دلهره آور است. آن's یک چیز را به ارسال یک عکس از من و سگ من در Facebook. آن's کاملا دیگری به یاد بگیرند که چگونه به استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک موثر ابزار بازاریابی است که منجر به نتایج – اما که نیاز به مقدار زیادی از وقت و انرژی و پول است.

هنگامی که من تعیین نتایج من به دنبال – خوانندگان جدید و در نهایت بیشتر فروش کتاب – من تا به حال به خودم بپرسید بعدی واضح سوال: ارسال شد من سگ's عکس در Facebook خواهید برای رسیدن به آن ؟

Er … هیچ. حداقل نه به طور مستقیم.

پس چگونه در مورد تمایل من به نوشتن و پست وبلاگ که تنها تعداد انگشت شماری از مردم – اکثریت قریب به اتفاق آنها در حال حاضر من کتاب را خوانده است: که رفتن به عملکرد بیشتر کتاب فروش ؟

شما رانش من.

که's که چرا من در زمان کلاس. و رک و پوست کنده نشسته در یک آزمایشگاه کامپیوتر برای 8 ساعت آموزش در مورد SEO و هشتگهای قبایل و تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل بود't فقط قریب به اتفاق آن طاقت فرسا است.

یکی دیگر از ahem, middle-aged نویسنده در این کلاس قرار داده و آن را کاملا هنگامی که او گفت: به ما 20-چیزی مربی: “شما رسانه های اجتماعی بومی . ما در رسانه های اجتماعی مهاجران . ما're هنوز هم یادگیری زبان و فرهنگ غیر روحانی از زمین … و به صداقت آن's نه تنها خسته کننده و گیج کننده است – بسیاری از ما don't حتی می خواهم به اینجا! ما're اینجا چون ما باید به بود. ما می دانیم که ما باید به یاد بگیرند که از این پس کسب و کار ما می تواند زنده ماندن. ”

در اینجا, در اینجا!

و حتی اگر من را درک نمی کنند نیمی از آنچه استاد میگفت – در حالی که با صبر و حوصله نمایش ما در سربار صفحه نمایش – من وحی در زمان یادداشت ها و عبور از انگشتان من آنها را ممکن است بیشتر حس بعد از آن.

و مطمئن شوید به اندازه کافی چیزی جالب اتفاق افتاده در خانه درایو. همه که استاد گفته بود شروع به کلیک کنید به جای … به عنوان آن مربوط به به شرکت من .

آن زمان من'd متوقف درک شبکه های رسانه های اجتماعی به عنوان یکی دیگر از 'بازاریابی چیزی که' من تا به حال به شکل و تسخیر چون من نیاز فروش – و به جای آن شروع به مشاهده و آن را به عنوان فوق العاده مفید ابزار که هنگامی که به درستی استفاده می شود که کمک به من در رسیدن به افراد جدید که می خواستم به شنیدن از من.

به عبارت دیگر داخلی موانع من تا به حال نسبت به رسانه های اجتماعی شروع به پراکنده.

وقتی که من به خانه من به عنوان خوانده شده از طریق همه یادداشت ها و برجسته نکات کلیدی است. پس من مجموعه ای روشن و ملموس هدف از آنچه که من می خواستم به رسیدن به از طریق شبکه های اجتماعی تلاش (تعداد بازدید کنندگان وب سایت که در واقع وقت خود را صرف خواندن وبلاگ من). سپس من تعیین دقیقا همان است که سیستم عامل رسانه های اجتماعی من می خواهم به استفاده از و چگونه. پس از آن من ساخته شده یک لیست کوتاه از وظایف من نیاز به انجام و وقتی که من رفتن به انجام آنها بیش از شش هفته است.

و از آنجا که بهترین راه برای یادگیری چیزی جدید است که به تدریس آن را به شخص دیگری من jotted یک اشاره گر چند از این دوره برای دیگر صاحبان کسب و کار کوچک وجود دارد که ممکن است همچنین سکندری – نا امید و سردرگم – از طریق سایبر-بیابان به نام رسانه های اجتماعی.

10 social media marketing tips for not-so-تکنو-زرنگ و دانا صاحب کسب و کار کوچک:

1. شما باید برای تعیین چه نتایج شما می خواهید برای رسیدن به از شبکه های اجتماعی خود را تلاش. افزایش بازدید کنندگان به وب سایت خود را ؟ افزایش محصول و یا خدمات فروش ؟ افزایش تعداد مشترکان خود را به e-zine?

2. شما نیاز به کشف کردن که بازار خود را / s است. سپس شما نیاز به پیدا کردن بازار خود را … peeps در خود خود قبایل.

3. شما نیاز به انجام یک کمی از آزمون و خطا برای تعیین پلت فرم رسانه های اجتماعی / s است بهترین را برای شما به اتصال خود را با قبایل: Facebook, Twitter, LinkedIn Tumblr, Pinterest, Instagram, و غیره. شما don't نیاز به انجام همه آنها را – و من پیشنهاد می کنم شما don't حتی امتحان کنید.

4. Facebook بسیار عالی برای ارتباط با دوستان و حفظ روابط است. در مورد من به عنوان یک نویسنده این است یک راه عالی برای به اشتراک گذاری عکس های فوری از من زندگی – اما نه لزوما نوشتن من.

5. توییتر برای ارتباط با افراد همفکر شما don't می دانم. توییتر یک راه فوق العاده برای ایجاد وزوز در مورد کسب و کار خود و یا محصول است. توییتر است که در آن من شروع به دیدن برخی از اقدام حداقل در شرایط افزایش تعداد بازدید کنندگان به وب سایت من. اما این تنها شروع به اتفاق می افتد هنگامی که من شروع به استفاده از هشتگهای.

6. هشتگهای هستند واقعا مهم است به استفاده از در توییت های خود را زیرا آنها کمک به هدف خواهد شد که دیدن پست های خود را. هشتگهای همه چیز در مورد استفاده از کلمات کلیدی که خود را با دقت اشاره کردن موضوع است.

برای مثال پس از کتاب من است که در مورد غم و اندوه من اغلب استفاده از #غم و اندوه که به tweeting در مورد کتاب. و کم و ببین کاربران توییتر که به دنبال مطالب در مورد غم و اندوه می توانید صدای جیر جیر من. بنابراین مطمئن شوید که برای انجام یک جستجو هشتگ برای اولین بار به اطمینان حاصل شود شما با استفاده از کلمه صحیح / مدت برای رسیدن به مردم شما می خواهید برای رسیدن به.

7. پاسخ دیگر مردم توییتهایی! و همین't ترس به مورد علاقه شخص دیگری's صدای جیر جیر در حال حاضر و پس از آن هر دو. رسانه های اجتماعی است اجتماعی – it's نه فقط در مورد شما.

8. LinkedIn نه فروش پلت فرم (اوه). LinkedIn در مورد اتصال به همفکر حرفه ای. آن's یک محل عالی برای یادگیری در مورد آنچه که مردم در صنعت شما هستند تا و به اشتراک گذاشتن ایده های, کار, پست, و غیره. من همچنین پیدا کردن که در آن's یک راه عالی برای دریافت خوانندگان را به بازدید از وب سایت من به عنوان خوانده شده وبلاگ من – اما تنها اگر من را هم به نوشتن مختصری جاذب blurb در مورد وبلاگ (استفاده از کلمات کلیدی) که در واقع توجه خود را گرفتن.

9. SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است که اساسا فقط کلمات کلیدی شما نیاز به استفاده در پست های وبلاگ خود, عنوان مقاله, صفحات وب, توییت و غیره به طوری که موتورهای جستجو می توانید آنها را پیدا کنید. در اینجا's یک ترفند سریع برای دیدن چگونه بهینه سازی موتور جستجو شما: Google کلمات کلیدی که مربوط به کسب و کار خود را و ببینید اگر شما و یا کسب و کار شما می آید در هر نقطه در نزدیکی صفحه اول رتبه بندی (که در آن شما می خواهید می شود).

10. تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل آهنگ اجتماعی خود را تلاش های بازاریابی. شما این راه اندازی در وب سایت خود را و سپس شما می توانید ببینید که بازدید سایت شما چه مدت اقامت آنها که صفحات آنها از دیدن جایی که آنها've آمده ، این بسیار مهم است زیرا اگر شما don't می دانم که چه کار می کند و آنچه که't, شما برنده't قادر به نیشگون گرفتن و کشیدن تلاش خود را بر این اساس.

در تجربه من با استفاده از رسانه های اجتماعی به طور موثر در بازار یک's کوچک کسب و کار و محصولات و خدمات را در زمان و تلاش برای کشف کردن.

اما یک بار به من منتقل نگرش من از احساس که من تا به حال برای یادگیری در مورد آن به نگرش آغوش فرصت های باور نکردنی است که رسانه های اجتماعی ارائه می دهند من شروع به درک که به عنوان یک نویسنده, رسانه های اجتماعی یعنی من می تواند رسیدن به مراتب بیشتر خوانندگان از من می تواند بیست سال پیش. و من شاهد به طور قابل توجهی بیشتر بازدید کنندگان به وب سایت من … و بله آنها حتی در نظر گرفتن زمان به بخوانید وبلاگ من.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *