Site Overlay

راهنمای Instagram آنالیز با معیارهای و بینش

[ad_1]

Instagram به عنوان یک پلت فرم رسانه های اجتماعی است وزوز بزرگ. عکس های, ویدئو, های, زندگی, داستان, جغرافیایی برچسب, خوراک, چند تصویر پست پیشرفت در DM ویژگی های پوستر و نظر سنجی برای Instagram داستان و یک دسته کاملا جدید از ویژگی های پیشرفته برای پلت فرم اضافه میشود و اغلب در نرم افزار.

تنها به محدود بودن گوشی های هوشمند و کاربرد و ساده وب سایت Instagram پدید آمده است به عنوان یکی از پر استفاده ترین و دوست داشتنی برنامه های اجتماعی امروز است.

گفت: پس از این همه آنچه's به همان اندازه در مورد صحبت Instagram API به روز رسانی و Instagram تغییرات API. غضب گسترش در میان برندها و بازاریابان در همه جا پس از انتشار Instagram تغییرات API. مارک ها و برنامه های شخص ثالث شدند, در معرض دقیق قوانین و مقررات و ملزم به رعایت API به روز رسانی.

قبل و بعد از Instagram دسترسی API به روز رسانی

قبل از انتشار Instagram, API, کسب و کار تا به حال به نظر معیارهای طریق بینش در نرم افزار. اما معیارهای بینش در حال حاضر می توان در API جدید پلت فرم است که's مجهز در راه بهتر است.

ردیابی عملکرد محتوای آلی در ابزار های شخص ثالث در حال حاضر خواهد شد راحت تر با این API آن را به عنوان's در حال حاضر ساخته شده است در همان رویکرد به عنوان Facebook's نمودار API است.

جدید متریک و بینش را توانمند سازی کسب و کار به ماندن بگیرید پیش در مسابقه برای عملکرد خود را در محتوای آلی بیش از آنچه که قبلا دریافت می کردند با ابزار های شخص ثالث.

چرا Instagram معیارهای ارزیابی و تجزیه و تحلیل مورد نیاز است ؟

Instagram تجزیه و تحلیل بخشی بسیار مهم از Instagram استراتژی های بازاریابی. تلاش های بازاریابی خود قرار داده در توسط مارک مقدار می تواند به عنوان یک اتلاف پول و منابع مناسب بدون گزارش تجزیه و تحلیل ترافیک. تجزیه و تحلیل ترافیک برای کمک در تعیین چگونه بزرگ هستند و استراتژی های بازاریابی. چه نتایج به دست آمده پس از استفاده از این استراتژی بازاریابی و غیره. می توان ردیابی به راحتی برای بهبود عملکرد و رویکرد نسبت به بازاریابی و تبلیغات محتوا.

نام تجاری عملکرد در Instagram را می توان به راحتی رمزگشایی با Instagram تجزیه و تحلیل جدید Instagram API به روز رسانی.

محتوای ویژگی نظارت

Instagram API به روز رسانی است که شامل قابلیت های جدید است که اجازه می دهد تا کسب و کار برای محدود کردن و میانگین محتوا. کسب و کار کارآمد می تواند با استفاده از این ویژگی برای پنهان کردن نظرات در نور از محتوای آلی. به عنوان گزینه های انعطاف پذیر برای نمایش یا عدم نمایش نظرات و ضامن میان آنها این تضمین سالم پلت فرم است نگهداری می شود برای بیان افکار.

علاوه بر این از ویژگی های یک سیستم خودکار نیز تشخیص توهین آمیز و تحریک نظرات و کمک می کند تا کسب و کار در محتوای خود را اعتدال شیوه های.

مشخصات کسب و کار سازگاری با Instagram به روز رسانی API

یک کسب و کار profile on Instagram خواهد بود در حال حاضر مورد نیاز برای دسترسی به Instagram API به روز رسانی. یک Facebook ورود مورد نیاز است برای استفاده از ابزار های شخص ثالث با تازگی منتشر شده API.

موجود API ابزار می تواند مورد استفاده قرار گیرد و دیده, کسب و کار, اما, این, آمده با استفاده از دسترسی به ویژگی های جدید است. علاوه بر این Facebook login خواهد شد مورد نیاز برای این کار است.

Instagram API به عنوان Facebook Graph API

Facebook شامل متعدد مفید تغييرات خود را نمودار API است که شامل-

  • اطلاعات را می توان از 140 میلیون مکان های جهانی.
  • بیشتر تعامل معیارهای برای هر URL.
  • بخوانید-پس از ارسال تماس های API را پشتیبانی می کند.
  • به روز رسانی صفحه بینش پایانی.
  • جدید نقطه پایانی API ایجاد شده را به راحتی با اتصال به یک Facebook مشتری از نام تجاری's نرم افزار خود را به رسول ربات.
  • ویژگی های متعدد برای اعمال نفوذ قدرت بازاریابی API.
  • تصویری API با نقطه انتهایی برای عبور ارسال شده ویدئوها.
  • به روز رسانی به وب قلاب, Facebook's مبتنی بر اشتراک فشار سرویس برای برنامه های.

Instagram API به روز رسانی معیارهای و بینش شما باید بدانید

Instagram اتحاد فراوان طیف وسیعی از معیارها و بینش برای برندها و کسب و کار به اندازه گیری عملکرد خود را مقایسه و تجزیه و تحلیل اهداف و نتایج درک مخاطب میل و رفتار و سپس به تغییر در استراتژی های بازاریابی خود را بر این اساس.

برای فردی نوشته های مارک می تواند مسیر رسیدن به برداشت موجب صرفه جویی در و تصویری و مشخصات views.

در داستان های مارک می تواند مسیر خروج نرخ برداشت های, وب سایت, کلیک, رسیدن, پاسخ مردم و بینش. داستان در Instagram یک روش جدید است که's کمک به تبلیغ و اجرای آهنگ.

برای مخاطبان برندها می توانید پیگیری سن بالا مکان. سن و جنس به طور کلی اطلاعاتی که's درخواست برای هر پلت فرم اجتماعی است.

با Instagram داشتن خود را اصلاح API برای وب سایت ها و دسترسی به آن در حال تبدیل شدن بسیار مهم با گذشت هر روز برای برندها به انطباق با آن را برای یک کسب و کار موفق.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *