Site Overlay

راهنمایی برای پیدا کردن خود را در یوتیوب و تاثیر گذار

تاثیر گذار در بازاریابی فرایند شناسایی درگیر شدن و حمایت از مردمی که ایجاد ارتقاء است که بیشترین تاثیر خود را با نام تجاری محصولات و خدمات. اثرگذارندهها به احتمال زیاد به مشتریان چرا که آنها نیز شهادت آنچه شما در حال ترویج و یا ما نیز می تواند آنها را به عنوان توصیه کنندگان از محصولات و خدمات خود را به دلیل معرفی و توصیه محصول خود را به جمعیت و یا مخاطبان خود را. بنابراین حق انتخاب تاثیر گذار ضروری است.

رشد رسانه های اجتماعی تاثیر بسیار زیادی در رشد تاثیر گذار در بازاریابی است. من می توانم بگویم یوتیوب یکی از این رسانه های اجتماعی در مکان های که در آن ما می توانید مناسب و موثر و تاثیر گذار خود را با نام تجاری یوتیوب اثرگذارندهها خود را متفاوت ترویج محصولات از مارک های مختلف در مختلف و با توجه به این تو رفتگی در دیوار است که آنها در هستند. این رسانه های اجتماعی دارای 100 ساعت ویدئو آپلود شده در هر دقیقه و شش میلیارد ساعت از نمایش هر ماه این رسانه های اجتماعی است که واقعا یک محل بزرگ است که حق را برای کسب و کار شما. این به این معنی است که یوتیوب است که به شدت در نظر گرفته شود وقتی که می آید به بازاریابی محصول خود را.

یوتیوب اثرگذارندهها نسبت از جریان اصلی مشاهیر و بیشتر محبوب در میان نوجوانان تا حد زیادی در ایالات متحده شرکت های در حال حاضر شناخت جوانب مثبت از سرمایه گذاری در یوتیوب اثرگذارندهها و بازاریابی خود قدرت. وجود دارد برخی از راه های شما می توانید شناسایی و ارتباط با یوتیوب اثرگذارندهها به معاشرت خود را با نام تجاری کمپین:

چند کانال شبکه. بسیاری از استعداد مدیریت سازمان است که می تواند جذب یوتیوب اثرگذارندهها است که می تواند کمک به راه اندازی نام تجاری خود را در مبارزات انتخاباتی. برخی از این شرکت ها دسترسی به شبکه ای از کانال های یوتیوب می یابد در دسترس استعداد کمک به هدف قرار دادن بهترین اثرگذارندهها که خود را متناسب با نام تجاری و معاملات خود را با نام تجاری.

گاهی کانال صاحبان نمی خواهد به عقب بر گردیم به شما به طور مستقیم به خصوص برای کسانی که کانال های بزرگتر, بنابراین گاهی اوقات شما فکر می کنم که سازمان در حال راه برای اتصال با مطلوب استعدادهای اما وجود دارد یک نقطه ضعف در آن و اغلب ادارات نیست و شدت درک طبیعت و نیازهای خاص از مارک های خود را که به پایان می رسد تا به شما پیشنهاد همکاری با کانال های محبوب است که مناسب برای نام تجاری شما و یا نیست شرط بندی خود را.

تاثیر گذار سیستم عامل است. با استفاده از سیستم عامل است که عمل به عنوان یک بازار مجازی برای اتصال علامت های تجاری و تاثیر گذار است یکی دیگر از راه حل عالی است. درست مانند برون سپاری پلت فرم UpWork آنها بسیار شبیه به یکدیگر تفاوت این است که UpWork می دهد مردم یک فرصت برای ارسال و دریافت پیشنهادات از مترجمان آزاد تاثیر گذار این سیستم عامل اجازه می دهد علامت های تجاری به drop-down انتظارات خود را برای مبارزات و دریافت پیشنهادات به طور مستقیم از تاثیرگذاران.

رسیدن استعدادها به طور مستقیم. مارک احتمالا می تواند اتصال به اثرگذارندهها به طور مستقیم بر روی یوتیوب. بسیاری از یوتیوب اثرگذارندهها انتشار کسب و کار خود را, ایمیل خود را در کانال “درباره” صفحه نیز وجود دارد “ارسال پیام” جعبه موجود است. اگر شما را نمی شنوند و از کانال صاحب, شما می توانید پیگیری از طریق منابع دیگر مانند Facebook, Twitter و Instagram. یوتیوب استعدادهای در حال دریافت صدها یا حتی هزاران نفر از ایمیل های روزانه خود را ایمیل نمی تواند به راحتی متوجه شده و یا ممکن است قرار داده شده در پوشه اسپم.

اندازه گیری نتایج. اگر شما پیدا کرده اند حق یوتیوب تاثیر گذار, طرح, عملکرد, ارزیابی, قرار, ردیابی در محل. پیگیری مبارزات انتخاباتی CPA و ک با اندازه گیری کلیک و تبدیل, اما شما نیاز به ایجاد ردیابی لینک کلیک کنید. بپرسید تاثیر گذار خود را به استفاده از ردیابی لینک در توضیحات ویدئو و تصویری حاشیه نویسی. شما ممکن است می خواهید لینک به نگاه پاک, پس از آن است که توصیه می شود به استفاده از URL Shorteners.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *