Site Overlay

راهنمایی برای ایجاد موثر رسانه های اجتماعی طرح بازاریابی

[ad_1]

رسانه های اجتماعی تبدیل به یکی از مهم ترین سیستم عامل برای تعامل با مشتریان فعلی و رسیدن به مشتریان جدید است. داشتن یک حساب رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما ضروری است. ایجاد یک طرح بازاریابی برای رسیدن به اهداف کسب و کار خود می تواند چالش برانگیز. در اینجا برخی از مراحل برای ایجاد موثر رسانه های اجتماعی طرح بازاریابی.

1. تنظیم یک هدف

• آیا شما برنامه ریزی برای انجام

• تعیین هدف خود را. مثال: شرکت 15 ٪ بیشتر از یک ماه با زمان Instagram followers.

• روشن با آنچه شما می خواهید برای به انجام رساندن. بیش از 2 جملات.

• واقع بینانه باشد. نمی تعیین اهداف است که شما می دانید در حال راه به سخت برای رسیدن به.

• تنظیم بودجه از پول شما مایل به سرمایه گذاری.

2. تنظیم اهداف

• در اینجا شما در حال رفتن به مشخص تر می شود و توضیح مفصل تر به اهداف خود هستند.

• تعیین اهداف خود است. همیشه بحث اعداد. مثال: رشد 10 پیروان هر روز.

• هر هدف این است که یک جمله کوتاه. آیا نوشتن یک پاراگراف!

• استفاده از نقاط گلوله برای هر هدف.

3. مخاطبان خود را بدانید

• شما است که مخاطبان اولیه?

• شما چه کسی است ثانویه مخاطب ؟

• که بازار هدف خود را?

• چه سیستم عامل رسانه های اجتماعی انجام مخاطبان خود را درگیر با اکثر.

4. استراتژی ها و تاکتیک های

• نوشتن هر هدف

• توصیف چگونه شما می رویم به انجام هر هدف

• استفاده از نقاط گلوله به توضیح استراتژی ها و تاکتیک های است که شما مایل به استفاده از.

• جزئیات می شود.

• برآورد چقدر پول شما نیاز دارید برای به انجام رساندن این اهداف.

طرح بازاریابی شما نباید بیش از یک صفحه. پس از ایجاد یک طرح در حال حاضر شما در حال رفتن به ایجاد یک تقویم یا فهرست برای نظارت بر پست های خود را و نوشتن آمار و نتایج حاصل از پیشرفت شما را. یک وب سایت رایگان برای دریافت اطلاعات از رسانه های اجتماعی آمار است fanpagekarma.com. مفید دیگر پرداخت می شود اندازه گیری ابزار Hootsuite, جوانه, اجتماعی, بافر و به سادگی اندازه گیری شد.

آنچه باید در رسانه های اجتماعی من تقویم را داشته باشد ؟

1. ایجاد ستون های مختلف

• تاریخ

• رسانه های اجتماعی پلت فرم (Twitter, Facebook, Instagram)

• ارسال/مطالب

• تعامل (%)

2. ایجاد یک ماه تمام در پیش است.

• مجموعه ای از تصاویر شما می رویم به استفاده از.

• آنچه شما می رویم به نوشتن هر روز ؟

• استفاده از نقل قول های الهام بخش و یا حقایق سرگرم کننده.

• به انگیزه جوایز به تعامل با مخاطبان خود را.

• برنامه پست های خود را با استفاده از Hootsuite و یا مشابه دیگر ابزارهای مفید.

3. نتایج

• در پایان هر ماه ارسال نتایج.

• که در آن شما آغاز شده و که در آن شما به پایان رسید.

• صفحه رشد (%)

• تعامل (%)

خود را تجزیه و تحلیل داده ها و پست های خود را. ببینید چه کار بهترین برای شما و چه کار نمی کند. نگه داشتن انجام آنچه برای شما کار می کرد و پیدا کردن یک راه برای تغییر آنچه کار نمی کند خود را از بازاریابی رسانه های اجتماعی موثر است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *