Site Overlay

ده بود را به افزایش رسانه های اجتماعی خود را پیروان

به عنوان یک صاحب کسب و کار یا بازاریابی استراتژیست رسانه های اجتماعی یک ابزار مهم برای افزایش آگاهی نام تجاری ما می توانید ببینید رسانه های اجتماعی مثل یک مهمانی که در آن شما می توانید شبکه و سرگرم کننده است. من توضیح 10 Must-Haves در مبارزات انتخاباتی خود را به سنگ استراتژی رسانه های اجتماعی خود.

1. جالب باشد.

با توجه به اخبار بی بی سی, متوسط توجه span کمتر از 12 ثانیه به لطف دستگاه های متعدد و بسیاری از حواس او را پرت است که واقعا سخت به ماندن متمرکز و حفظ مخاطبان را سرگرم. تنها راه این است که تولید مطالب جالب در رابطه با محصول یا خدمات شما وجود دارد بسیاری از فرمت ها با توجه به هر یک از کانال مانند ویدئوها, تعاملی تصاویر, تصاویر و اطلاعات مفید قابل استفاده برای نیازهای خود.

بهترین مثال این است که مذاکرات TED محتوای خود را در مورد تولید محتوا از طریق سخنرانان مهمان از مهمترین و مرسوم و موضوعات جالب در صنایع مختلف.

2. یک متخصص در مخاطبان خود ،

قانون شماره 1. بیشتر شما در مورد هدف خود استراتژی خود را در انجام بهتر خواهد شد. که شما صحبت کردن ؟ آنها چه می کنند ؟ چرا آنها به خرید محصول/خدمات خود را? چه کار می کنند ؟ از کجا آمده ؟ کدام نوع از محتوای آنها علاقه مند است ؟

Netflix بکشد می داند که ما به خوبی اگر شما در حال تماشای فیلم های کمدی, آنها توصیه خواهد شد آنهایی که دیگر از همان نوع توصیه ها رانده شده توسط الگوریتم های یادگیری ماشین خود را تجزیه و تحلیل منافع و رفتارهای.

3. بخشی از تاثیر گذار ترند.

این داستان سرایی از تاثیر گذار در بازاریابی واقعی تر است و پیروان می تواند احساس متصل شده و با شناسایی زندگی روزانه خود را. بازاریابان در حال افزایش بودجه خود را در اثرگذارندهها با تشکر از تاثیر بر مخاطبان خود است.

آب فیجی آیا همکاری با گذار دانیل برنشتاین که یک وبلاگ نویس مد ارائه فیلم تمرین با مربی شخصی او. هدف این بود که به اهمیت آبرسان اگر شما می خواهید به احساس و نگاه خوب, کمپین نام #weworewhat با #bodyworewhat.

4. احساسی باشد.

ما انسان هستند و حتی ما در یک جهان متصل, ما می خواهیم به احساس احساسات مختلف بر روی تبلیغات و مبارزات انتخاباتی را به تجربه به سطح بعدی. این مبارزات که ارتباط با مخاطبان خود هستند که در گذشته برای مدت زمان طولانی در ذهن خود.

کبوتر نام تجاری در نظر گرفتن زیبایی ادراک خود را به عنوان استراتژی اصلی آنها نیست, فروش صابون, فروش آنها به زیبایی زنان توانمند سازی آنها برای به دست آوردن اعتماد به نفس است.

5. سرگرم کننده خواهد بود.

به تعامل با مخاطبان خود را, شما نیاز به منحصر به فرد و لذت بردن از این کار. را انتخاب کنید یک بازی خنده دار, نقل قول یک الگوی رفتاری بسته به محصول یا خدمات شما به مخاطبان خود توجه.

آزمون اندازه گیری و تکرار شما هرگز نمی دانید که چگونه مبارزات انتخاباتی خود را است که در مقایسه با دیگر مبارزات فقط را آزمایش و آنها را اجرا کنید برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد.

6. آگاهی از داده های خود را.

تصور کنید اگر شما فقط انجام مبارزات و نمی اندازه گیری عملکرد خود را شاید شما خواهد دست آوردن نتایج شما می خواهید, اما شما نمی دانید که دقیقا چه چیزی است که باعث تبدیل و یا کار خود را با مخاطبان است. با داده های خود را, شما می توانید بهینه سازی مبارزات انتخاباتی خود را و مناقصه است.

به عنوان مثال بزرگ آمازون, آیا شما تصور کنید که این انقلاب کسب و کار بدون دیتا ؟ داده ها به اطلاعات و اطلاعات به قدرت است.

7. توان ورودی.

بازاریابی ورودی است که یک استراتژی برای افزایش ترافیک به وب سایت شما و ایجاد تبدیل به مشتریان جدید است. بازاریابی محتوا است که یک بخشی از این استراتژی گام اول شناسایی نقاط درد از نام تجاری و رقیب تجزیه و تحلیل. و سپس ایجاد یک شخصیت (با اطلاعات شما را در نقطه 2) ایجاد محتوای ارائه ارزش به مخاطبان خود را و آن را با فرهنگ و هنر (فراخوان) که در آن شما می توانید آنها را تغییر مسیر به یک صفحه فرود و شما می توانید با یک استراتژی فروش.

Chipotle اسیر بازی طرفداران chipotle طرفداران با یک ورودی موفق استراتژی در مورد “Chipotle طعم مهاجمان” با لیزر تگ تیر اندازی burrito مبارزه علیه مواد افزودنی و آموزش مشتری در مورد burrito مواد تشکیل دهنده.

8. خلاق باشید.

به یاد داشته باشید شما نیاز به در بندان مخاطبان خود را با مبارزات انتخاباتی خود را و آن را لازم نیست فقط توضیح محصولات و خدمات. یکی از بهترین کمپین های مترو قطار با “Dumb ways to die” با موسیقی جاذب و شخصیت های کارتونی در بالا 10 در iTunes در 24 ساعت.

9. صادق باشد.

و این است که کمی مرتبط با چرا تاثیر گذار در بازاریابی بسیار موفق در حال حاضر حقیقت این است که شما به دست آوردن مشتریان خود وفاداری و حفظ آنها را با صداقت و شفافیت; اگر آنها به شما اعتماد شما یک برنده. خودتان را در یک سناریو که در آن شما واقعا گرسنه است و یک رستوران جدید که کسی به شما گفته در مورد آن, اما شما نمی 100% مطمئن از سالم چگونه است, سپس شما متوجه آنها طبخ وعده های غذایی خود را در مقابل شما است که به شما احساس اعتماد به نفس در مورد آنها چگونه تهیه مواد غذایی, چه نوع از مواد تشکیل دهنده و اگر آن را تازه. همان اتفاق می افتد با خود شرکت شفاف تر محصول یا خدمات شما بهتر است مخاطبان خود را خواهد آن را قبول کند.

یک شرکت با بسیاری از نظرات منفی در مورد کیفیت مواد غذایی مک دونالد. برای حمله به این شرکت ایجاد یک شفاف کمپین بازاریابی به نام “مواد غذایی ما است. سوالات شما” که در آن مک دونالد پاسخ به تمام نگرانی های خود را در مورد مواد غذایی خود را.

10. یک دوست.

این بخش مورد علاقه من برای دیدن اهمیت این کانال. در روز ما نمی فکر می کنم در مورد Facebook به یک راه ارتباطی از حل و فصل سوالات و یا مسائل را با نام تجاری. امروز شما می توانید خدمات به مشتریان به کل تجربه ساخت آن را بسیار شخصی مثل شما در این فروشگاه ارائه شده است که شما صرفه جویی در وقت و انرژی و تلاش به مشتری داشتن یک مشتری راضی و یا فقط تغییر ادراک خود را اگر آنها به حال یک مشکل است.

بهترین مثال دوست داشتنی است پاسخ از لگو که فقط می تواند با پاسخ “پیام استاندارد” اما پس از آن بود شخصی و غیر منتظره که رفت ویروسی برای تمام کانال های.

بررسي فايلهاي خود را در زمان مبارزات انتخاباتی استراتژی و فکر می کنم در مورد اطلاعات فوق و سعی کنید برای پیاده سازی آن را به کسب و کار خود را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *