Site Overlay

دقیقا همان چیزی است که رسانه های اجتماعی بازاریابی است ؟

[ad_1]

“SMM ترکیبی از اهداف بازاریابی اینترنتی با سایت های رسانه های اجتماعی مانند Digg, Flickr, MySpace, YouTube و بسیاری دیگر. SMM اهداف متفاوت خواهد بود برای هر کسب و کار و یا سازمان با این حال بسیاری را شامل نوعی از بازاریابی ویروسی برای ساخت ایده و یا آگاهی نام تجاری افزایش دید و احتمالا فروش یک محصول و یا خدمات است. SMM همچنین ممکن است شامل مدیریت اعتبار آنلاین. اکثر جوامع آنلاین don't خوش آمدید سنتی مستقیم و یا فروش سخت تکنیک های خیلی موثر SMM مبارزات انتخاباتی بیشتر خواهد شد نیاز به ظرافت به اجرا به درستی. SMM مبارزات باید هدفمند به جامعه شما می خواهید برای رسیدن به با یک پیام است که تجدید نظر به آنها را. برخی از روش های معمول برای دستیابی به این هستند با اطلاعات معتبر, سرگرمی, طنز و یا اختلاف است. ”

– ویکیپدیا 2007

بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند از فکر یک روش غیر مستقیم بازاریابی کسب و کار شما. آن است که یک روند قدرتمند که با بهره گیری از اصول بازاریابی سنتی به برنامه های اجتماعی به پایان می رسد که در نهایت به ترویج کسب و کار خود و از طریق کانال های رسانه های اجتماعی. بازاریابی رسانه های اجتماعی است که موج جدیدی از بازاریابی آنلاین و ممکن است به عنوان یک روش غیر مستقیم بازاریابی است. بازاریابی سنتی بر فروش فوری و مناسب به نقطه است. این است که ما ما این است که آنچه ما انجام می دهیم این است که چرا شما باید خرید محصول یا خدمات در حال حاضر آن را خرید. طول سنتی چرخه فروش متفاوت در صنایع اما هدف این است که همیشه همان – نزدیک است که فروش.

بازاریابی رسانه های اجتماعی به همان هدف اما این به معنی پایان بسیار متفاوت هستند. آن است که به طور کلی دیده می شود پس سعی کنید به انجام فروش محصول یا خدمات خود را در صنعت فروم سایت, برای مثال. این انجمن در محل برای تبادل ایده و دانش و شبکه. ترین مرجع تخصصی جداگانه بخش تبلیغات که در آن کسب و کار می تواند برای تبلیغات پرداخت. ایده پشت شرکت در انجمن این است که برای ایجاد خود را به عنوان متخصص صنعت. به اشتراک گذاری دانش خود و یادگیری از کسانی که در همان صنعت یا بازار هدف خود را در نتیجه قرار گرفتن در معرض برای شما و کسب و کار.

اگر شما با ارائه اطلاعات مفید را از نظرات سازنده و مناسب بپرسید سوالات شما خواهد بود ارائه ارزش به مشتریان بالقوه و آنها را در نهایت به دنبال ارزش بیشتر از شما. به طور طبیعی خود را نهایی ارزش در محصول یا خدمات شما در حال تلاش برای فروش. این مشکل ذاتی با بازاریابی رسانه های اجتماعی است که در آن طول می کشد بسیاری از زمان و تلاش برای رسیدن به نهایی نتیجه مورد نظر – که در حال فروش می باشد. بسیاری از صاحبان کسب و کار یا don't زمان برای اختصاص به چیزی می کند که ارائه فوری نتایج مورد نظر (با تاخیر ارضاء تئوری) و یا آنها در حال مقاومت در برابر استفاده از قدرتمند بازاریابی رسانه های اجتماعی گزینه های در دسترس به طور خاص به دلیل رویکرد غیر مستقیم به فروش و زمان آن طول می کشد برای دیدن نتایج.

بازاریابی رسانه های اجتماعی است که واقعا هیچ تفاوتی از شبکه های اجتماعی در اینترنت. هنگامی که شما در یک نمایشگاه تجاری یا یک رویداد شرکت شما شبکه در یک محیط اجتماعی با به نتیجه مورد نظر که به افزایش پایه مشتری خود را. شرکت هایی که حامی گلف گردش شرکت پیکنیک و دیگر رویدادهای اجتماعی اغلب دعوت از کارکنان و مشتریان و مشتریان بالقوه است. چه این سه گروه از مردم را در این حوادث ؟ آنها معاشرت و شبکه. اگر چه ممکن است برخی از توسعه دوستی در چنین رویدادهایی دلیل اصلی و هدف نهایی از چنین رویدادی است که برای افزایش خط پایین – به این معنی که سود شرکت.

اینترنت ارائه می دهد منابع عظیم برای شبکه از طریق وبلاگ ها و انجمن ها و جوامع و البته تعداد بسیار زیاد از شبکه های اجتماعی مانند Facebook, Bebo, Hornady, Gather, Ryze, Squidoo برچسب زینگ و بسیاری از بسیاری دیگر. شبکه مفهوم همان است; این سیستم عامل به صورت تصاعدی بیشتر و متفاوت است. تعداد زیادی از سایت ها می تواند طاقت فرسا ( http://traffikd.com/social-media-websites/ ) پس از آن یک ایده خوب برای تمرکز بر شبکه های اجتماعی خود را در سایت های خاص برای صنعت خود را به عنوان به خوبی به عنوان برخی از بزرگتر به طور گسترده ای مورد استفاده در سایت های عمومی مانند Facebook, Plaxo, لینک, و غیره. من ترجیح می دهم به استفاده از سایت های است که بیشتر کسب و کار گرا مانند LinkedIn و Plaxo – اما این یک ترجیح شخصی است. من Facebook profile اطلاعات و عکس هایی که بیشتر مناسب برای دوستان و خانواده از همکاران کسب و کار, اما هستند کسانی که به't به توافق برسند. دوباره که یک موضوع از اولویت های شخصی.

برای بحث در مورد اهداف let's در نظر بگیرید سنتی (یا مستقیم) بازاریابی به یکی از راه کانال ارتباطی و بازاریابی رسانه های اجتماعی به یک ارتباط دو طرفه کانال. در بازاریابی سنتی کسب و کار ممکن است به شما ارسال مستقیم میلر یک ایمیل و یا شما ممکن است دیدن یک آگهی در یک مجله. این نوع کمپین های بازاریابی کسب و کار هزینه زیادی از پول و don't همیشه در نتیجه حجم زیادی از فروش. در حال حاضر در نظر گرفتن شرکت در دو طرفه مکالمات در انجمن وبلاگ ها و دیگر سایت های شبکه های اجتماعی. شما به عنوان یک نماینده از کسب و کار شما در حال درگیر شدن در “گفتگو” را با مشتریان آینده نگر و امیدوارم با ارائه مطالب ارزشمند (محتوا پادشاه است در بازاریابی رسانه های اجتماعی). در طول زمان شما و کسب و کار شما تبدیل خواهد شد بیشتر قابل مشاهده (به عنوان شما را افزایش می دهد حضور خود را آنلاین) خود اعتبار و ارزش افزایش خواهد یافت و در زمان مشتریان آینده نگر خود را می دانم که شما ارزش در آنچه شما فروش و که در آن به شما در پیدا کردن.

من همیشه دوست دارم برای خودم قرار داده و در شخص دیگر's کفش به درک که در آن آنها می آیند از. I don't خرید هر چیزی قبل از رفتن در اینترنت برای پیدا کردن همه چیز را من می توانم در مورد محصول و یا خدمات من با توجه به خرید. من به عنوان خوانده شده بررسی و همچنین به عنوان آنچه که می شود گفت در مورد رقابتی محصول و یا خدمات است. این حال گفت: چرا من انتظار هر کس دیگری همین کار را انجام? اگر شما فکر می کنم در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی در این شرایط ارزش خود را البته یک وقت ممکن است بیشتر آشکار برای شما.

این مهم است که به نگه داشتن در ذهن است که شبکه های اجتماعی تشکیل شده وفادار و تعامل با مخاطبان بزرگ. بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند تا حد زیادی به نفع هر کسب و کار آن را به عنوان تعارف خود را با نام تجاری (فوق العاده مهم است موضوع در حق خود) کسب و کار آنلاین و مشخصات. اما بازاریابی اجتماعی رسانه ها طول می کشد زمان و تعهد جدی اما نهایی بازگشت شما دریافت خواهد شد به خوبی به ارزش زمان صرف شده است.

اینکه آیا یا نه یک صاحب کسب و کار پذیرای ارزش بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد و نه فرار از این واقعیت است که اینترنت مرز جدید برای بازاریابی است. رسانه های اجتماعی گرفته شده در زندگی خود را و اگر شما شروع به پریدن در ارابه موسیقی شما از دست رفته قایق. بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند تا حد زیادی به نفع هر کسب و کار آن را به عنوان تعارف خود را با نام تجاری, کسب و کار و مشخصات آنلاین.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *