Site Overlay

در حال اجرا موثر تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی

[ad_1]

در حال اجرا تبلیغات خود را از طریق کانال های رسانه های اجتماعی یک راه موثر را به منظور جلب و مشارکت بیشتر مردم از شما تا به حال قبل از. وجود دارد راه های بسیاری برای انجام این کار است و باید آن را بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی خود.

وقتی که می آید به تبلیغات خود را از طریق کانال های رسانه های اجتماعی مهم است که شما در مورد آن را در مناسب ترین شیوه ممکن است به طوری که شما قادر به رسیدن به هر آنچه شما می خواهید. وجود دارد چند چیز است که شما باید در ذهن نگه دارید قبل از اینکه شما حتی شروع و اگر شما به دنبال این مشاوره تبلیغات خود را ثابت خواهد کرد موفق است.

آنچه مورد نیاز است برای اجرای یک ارتقاء در Facebook?

Facebook ایجاد کرده است دستورالعمل در مورد چگونه شما باید در مورد در حال اجرا خود را ارتقاء. در میان بسیاری از قوانین که در Facebook به نوشته یکی از قوانین مهم این است که همه تبلیغات از طریق Facebook باید از طریق یک برنامه (app). اگر شما به اندازه کافی دانش فنی شما ممکن است قادر به ایجاد برنامه های خود را; با این حال, اگر شما از لحاظ فنی زرنگ و دانا به اندازه کافی شما می توانید استخدام کسی دیگری این کار را برای شما. آن را لزوما به پیشنهاد گران است. این فقط بستگی دارد که چگونه پیچیده شما می خواهید آن را به. اگر شما اتفاق می افتد به استخدام شخص دیگری برای انجام این کار را برای شما, شما باید مطمئن شوید که شخص شما استخدام است که آگاه در مورد Facebook. شما باید به دنبال آیکون است که می گوید: “ترجیح بازاریابی توسعه” هنگامی که شما در حال جستجو برای یک توسعه دهنده. که تضمین می کند که شما آنچه شما نیاز دارید.

آنچه مورد نیاز است برای اجرای یک ارتقاء در توییتر ؟

هنگامی که در حال اجرا یک ارتقاء از طریق توییتر مطمئن شوید که شما را به شرکت کنندگان و شرایط ورود به مسابقه. توییتر خواهد شد بیشتر به چالش کشیدن از سایر کانال های رسانه های اجتماعی به دلیل 140 کاراکتر حداکثر هر صدای جیر جیر. شما می توانید در اطراف آن توسط قوانین موجود در یک صفحه وب مختلف. شما شامل یک لینک به این صفحه در توییت های خود را در مورد مسابقه. یکی دیگر از گزینه است که با داشتن یک صفحه فرود است که همه از این مسابقه قوانین و مقررات. شما می مستقیم ترافیک وب سایت شما به آن صفحه. این یک راه بسیار موثر برای رفتن. اگر مسابقه خود را پیچیده تر است, شما ممکن است را انتخاب کنید به استخدام شخص دیگری برای انجام این کار برای شما. در آن صورت فرد (یا شرکت) خواهد مطمئن شوید که همه پایبند به قوانین است. هر آنچه که شما انجام دهید به یاد داشته باشید به گوش دادن بیش از شما صحبت می کنند. پیروان خود را خواهد بود خوشحالم که به شما بگویم که آنها چه می خواهند.

قرعه کشی

استفاده از احتیاط هنگامی که در حال اجرا یک قرعه کشی: اگر شما در حال اجرا هر نوع قرعه کشی, شما باید مطمئن شوید که آن را غیر قانونی تلقی. اگر شما مسابقه شامل جایزه تصادفی برنده انتخاب و پول درگیر در این مسابقه در نظر گرفته شده است یک قرعه کشی. اگر شما حذف هر یک از این سه عنصر است که تنها به ذکر مسابقه خود را نمی تواند به عنوان یک قرعه کشی. یکی است که شما احتمالا نمی خواهید به از بین بردن این جایزه است. پس از همه, چرا دیگر هر کسی مایل به شرکت در مسابقه اگر نه به برنده جایزه نوعی ؟

ایجاد وزوز خود را برای مسابقه

مسابقات می تواند بسیار ارزشمند و موثر برای کسب و کار شما. آن است که بسیار مهم است به درک که اگر مردم آگاه هستند از خود و ارتقاء آنها نمی توانند با آن درگیر و آنها نمی توانند افراد دیگر بگویید در مورد آن. ترویج, ارتقاء, برای موفقیت شما حیاتی است. بیشتر مردم به اشتراک گذاری اطلاعات بیشتر وزوز ایجاد خواهد شد و بیشتر بالقوه خود را ارتقاء دهکدهای از رفتن ویروسی. البته شما همچنین باید مراقب باشید به عبور از خط از محبوبیت به دادن. مطمئن شوید که شما لازم نیست ارائه پاداش به کسانی که مایل به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد ارتقاء خود را (حداقل به طور مستقیم). ضمن تشکر از آنها و البته کاملا مناسب است.

ترویج مسابقه خود را به صورت منظم

شما باید مطمئن شوید که به بحث در مورد مسابقه خود را به اعضای مخاطبان خود را به طور منظم (اگر چه نه بیش از حد). شما می خواهید به مردم به عنوان اطلاعات آنجا که شما احساس می کنید لازم است اما در همان زمان شما نمی خواهید به خودرا برای امتحان اماده در آن پایین گلو خود را. های مسابقه نقاط عطف یک ایده عالی است و یکی است که قطعا مورد علاقه مخاطبان خود را. اگر مناسب شما همچنین می توانید به اشتراک گذاری محتوا.

افزایش ارتقاء مسابقه

هر زمان که ممکن است دریافت برخی از آنلاین همکاران به صحبت در مورد مسابقه خود را بیش از حد. بیشتر افرادی که بحث در مورد آن بیشتر توجه این مسابقه را دریافت خواهد کرد. شما می توانید با دعوت از برخی از خود را آنلاین همکاران (که او نیز اتفاق می افتد به influencers) به قضات در مسابقه. با استفاده از نام خود را تشویق دیگر مردم می خواهید برای شرکت در مسابقه.

نتيجه گيری

مسابقات و دیگر تبلیغات بسیار موثر در افزایش تعداد پیروان است که شما باید برای کسب و کار شما. شما باید در نظر گرفتن آن به عنوان یکی از بسیاری از ابزارهای موثر در بازاریابی رسانه های اجتماعی استراتژی امکانات. علاوه بر این که مسابقات سرگرم کننده هستند و هر کس دوست دارد به آن لذت ببرید حداقل یک بار در در حالی که. مطمئن شوید که شما برنامه خود را ارتقاء بسیار خوبی قبل از شما اجرا از هر چیزی. کار سخت خود را و برنامه ریزی استراتژیک قطعا پرداخت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *