Site Overlay

داستان شما چیست؟? چگونه اثرگذارندهها می توانید برش از طریق Instagram

[ad_1]

به یاد داشته باشید دفترچه تلفن ؟ پس از آن بود مدتها پیش زمانی که ما نیاز به یک سرویس یا محصول ما را انتخاب کنید تا دفترچه تلفن و جستجو برای یک کسب و کار است که می تواند به ما کمک کند.

در آن روز کسب و کار است که موفق شد آنهایی که تا به حال یک نام شروع با “یک”. چرا که آنها خواهد بود در بالای A-Z لیست. مردم خواهد بود به احتمال زیاد به تماس به علاوه یک لوله کش به جای W&W خدمات لوله کشی ،

اما این همه تغییر کرده است. کتاب تلفن هستند چیزی از گذشته است. فراموش نکنید A-Z کتب – کسب و کار است که موفقیت امروز آنهایی که بالای رسانه های اجتماعی خوردها.

یافت می شود شما باید در رسانه های اجتماعی. و یکی از قدرتمند ترین سیستم عامل رسانه های اجتماعی Instagram. این تنها پلت فرم رسانه های اجتماعی است که تقریبا تضمین مشخصات خود را از یک نقطه در بالای خوراک. که به دلیل Instagram تا به معرفی یک ویژگی به نام داستان.

داستان به ارمغان می آورد با نام تجاری خود را به زندگی است. این اجازه می دهد تا شما برای به اشتراک گذاشتن و مقایسه و تطبیق چندین عکس و فیلم; تمام لحظات روز خود را که در ترکیب برای ایجاد خود را منحصر به فرد “داستان”.

ویدئوها ارزشمند هستند وقتی که می آید به ساختمان با نام تجاری شخصی شما. گری Vaynerchuk کارآفرین و استاد از رسانه های اجتماعی می گوید: خود به خودی ویدئوها در حال شکل موثر از اسناد و مدارک. آنها ضبط افکار خود را به عنوان آنها رخ می دهد و به شما کمک کند مقایسه و تطبیق خود را منحصر به فرد محتوا حیاتی برای هر گذار.

بنابراین هیچ جای تعجب است که داستان است به اثبات می شود بسیار مهم تجاری-ساختمان ابزار برای تاثیرگذاران. داده های اخیر نشان می دهد که در حالی که Facebook دارای بالاترین تعداد کاربران در استرالیا, Instagram سریع ترین رشد شبکه های اجتماعی است. پس از داستان راه اندازی شد در سال 2016 وجود دارد نیز یک کاهش در اسنپ چت استفاده – قبلا تنها رسانه های اجتماعی پلت فرم است که اجازه به کاربران برای ارسال ویدئوها “در اجرا”.

بیشتر چه, Instagram رانده است هشتگهای. این به معنی آن عمل می کند مانند یک موتور جستجو بنابراین شما بیشتر احتمال دارد به نوبه خود در نتایج جستجو زمانی که به کسی است که به دنبال آنلاین برای کسب و کار مثل مال شما. همچنین با استفاده از داده های مکان که خبر خوبی است اگر شما در حال هدف قرار دادن مخاطبان در یک منطقه خاص – برای مثال, اگر شما یک مربی شخصی در بریزبن.

دو راه وجود دارد شما می توانید با استفاده از Instagram را به نفع خود:

1. به عنوان جلا نام تجاری ابزار.

تلطیف تصاویر و ویدئوها می توانید نام تجاری خود را یک تصفیه لبه.

2. به عنوان یک خود به خودی ابزار ضبط.

ویدئوها به شما اجازه می دهد برای به اشتراک گذاشتن لحظات خود را روز به عنوان آنها رخ می دهد. آنها به مخاطبان خود یک بینش منحصر به فرد به چه کسی شما هستند و آنچه شما انجام دهد و چگونه شما می توانید آنها را کمک کند. همچنین آنها را نشان می دهد که شما یک “واقعی” شخص نه تنها یک پیام است.

مذاکره متخصص تونی Perzow یک مثال فوق العاده از کسی که با استفاده از Instagram ویدئوها در یک راه قدرتمند. فیلم های خود را نه تنها خود را در بازار برنامه های آنها اطلاع سرگرم و آموزش مخاطبان خود را. محکم استودیو هیلی Jenkin یکی دیگر از کارآفرین است که با استفاده از Instagram فوق العاده هست. او تصاویر و ویدئوها بیشتر تلطیف و آگاهانه گردد مناسب برای ساختمان خود, عکاسی, کسب و کار پیچیده تجاری است.

با احتیاط با این حال از تلاش برای رسیدن به کمال. کارآفرینان اغلب ترس از ظاهر اصیل و یا “زرق و برق”. رسانه های اجتماعی می تواند یک مبارزه واقعی برای آنها به طوری که آنها آن را بازی امن و انجام هیچ چیز نیست. در نتیجه رقبای خود ظاهر می شود در بالای مخاطبان خود را ” رسانه های اجتماعی خوردها. آنها کسانی هستند که تاثیر و آگهی.

بی باک باشید. به یک تاثیر گذار شما باید در آغوش رسانه های اجتماعی. نمی آویزان کنید تا در مورد ظاهر شدن کامل – مردم می خواهید برای دیدن واقعی شما. ویدئوها را می دهد شما عظیم برش از طریق با مخاطبان خود را. بهتر است شما لازم نیست به صرف مقدار بسیار عظیمی از پول و یا یک استودیوی ضبط حرفه ای. در این راستا Instagram ارائه کامل متحد.

عشق به دانستن افکار خود را…

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *