Site Overlay

خود را رسانه های اجتماعی بازاریابی اجتماعی و یا فقط بازاریابی است ؟

[ad_1]

بازاریابی رسانه های اجتماعی است به یک موضوع داغ این روزها و در عین حال اکثر بازاریابان آنلاین و به خصوص آفلاین شرکت ها و فروشندگان مشکل به دست آوردن هر کشش از خود را در رسانه های اجتماعی فعالیت های بازاریابی است. یکی از بزرگترین مسائل است فراموش کردن که SMM تعاملی شکل از تبلیغات …

این می تواند مشکل به خصوص برای شرکت های آفلاین و خرده فروشان به عنوان تبلیغات تعاملی نبوده است و بخشی از تبلیغات و یا بازاریابی مخلوط کنید تا چند سال گذشته است. قبل از آن که آنها خود را در رادیو و تلویزیون آگهی های بازرگانی قرار می گیرد خود را چاپ آگهی در روزنامه ها و مجلات چاپ آگهی خود را و ارسال آنها را. تماس مستقیم با مشتریان و چشم انداز باقی مانده بود به خط مقدم کارکنان فروش در حالی که بخش بازاریابی ماند دست دور از مردم است. اما که's همه تغییر در حال حاضر آن را به عنوان's بسیار امن تر به سر کار تیم بازاریابی رسیدگی به بازاریابی رسانه های اجتماعی به جای تکه تکه حضور بخش های مختلف و یا مکان های خرده فروشی.

تجربه بازاریابان آنلاین ممکن است یک مزیت به عنوان آنها've شده است با استفاده از e-mail, e-zines و وبلاگ ها برای بسیاری از فعالیت های تبلیغاتی که در حال حاضر تعاملی جنبه به آن است. در عین حال در عمل بسیاری از در حال ساخت همان اشتباهات neophytes هستند – در حالی که این گروه چه آنها're هنوز نه قرار دادن در تلاش های متمرکز به استاد SMM.

کلید موفقیت در وب تعاملی خواص مانند Google+, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest و FriendFeed جنبه های اجتماعی. بپرسید هر فرد هل دادن یک محصول و یا هر کسی که ترویج یک کسب و کار آفلاین آنلاین و آنها'خواهید به شما بگویم که آنها با استفاده از رسانه های اجتماعی – اما حقیقت این است که آنها فقط پست وجود دارد. بعد از آنها بپرسید که چگونه اغلب آنها رسید +1 در گوگل و یا 'مثل' را فشار دهید بر روی Facebook و به خصوص چگونه اغلب آنها در نظر افراد دیگر پست و شما'll be ملاقات با یک نگاه خالی و یا هزاران بهانه ترین زمان.

برای موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی خود شما نیاز به تعامل با مخاطبان خود و ارتباط برقرار کردن با هر دو چشم انداز و رهبران صنعت در تو رفتگی در دیوار شما. هر دو را در خود صفحات و مناسب گروه در Google+ Facebook و LinkedIn بود دوستانه بود حمایت و واقعا مفید است. به عنوان یک بازاریاب شما در حال حاضر متوجه مردم همیشه ترجیح می دهند برای مقابله با مردم می دانند بنابراین استفاده از رسانه های اجتماعی خود را تلاش برای ایجاد ارتباطات واقعی و برای حفظ نام خود و نام تجاری خود را بالای ذهن چشم انداز خود را. همین کار را در توییتر با استفاده از پاسخ و دوست دارد و همین't فراموش نکنید که برای تشکر از کسانی که پاسخ خود را توییتهایی. با استفاده از 'نظر' و 'گذاری' امکانات در LinkedIn, Pinterest و FriendFeed همان راه است.

مراقب باشید خود را با زمان هر چند – سایت های رسانه های اجتماعی به راحتی می توانید تبدیل شدن به یک 'زمان اسفنج' متوقف می شود که شما از گرفتن هر چیز دیگری انجام می شود. متوقف کردن آنها را در شروع روز کاری خود را و صرف 15 یا 20 دقیقه میشه در چه رفت در حالی که شما وجود ندارد و سپس آنها تعطیل است. یکی دیگر از 10 دقیقه در موقع ناهار و 10 دقیقه در پایان روز & you're پوشش داده شده است. مگر اینکه شما're با استفاده از سایت های رسانه های اجتماعی برای خدمات به مشتریان وجود دارد's هیچ دلیلی برای ترک سایت های باز در تمام طول روز در زبانه های مرورگر های مختلف – آنها'll فقط شما منحرف کردن اذهان.

فکر می کنم از سایت های مانند خود را ', باشگاه,' یا گلف – you're وجود دارد به آن لذت ببرید معاشرت و امیدوارم با هم قرار داده برخی از معاملات بزرگ. شما don't کسب و کار در باشگاه و یا در این دوره از مردم شما را نادیده بگیرد و آن را's مشابه با بازاریابی اجتماعی رسانه ها.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *