Site Overlay

خود را بهبود مشخصات رسانه های اجتماعی به سرعت و به آسانی

[ad_1]

شما باید یک رسانه های اجتماعی پروفایل برای هر یک از کانال های رسانه های اجتماعی است که به شما ملحق شده اند. شما احتمالا آگاه از این واقعیت است که شما باید به ماندن در بالای پروفایل رسانه های اجتماعی هنگامی که شما آنها را ایجاد کنید. این کافی نیست که به سادگی به ایجاد پروفایل و سپس ترک آنها را به تنهایی. اگر شما انجام این کار, آنها نمی خواهد هر چیزی را به شما.

سریع و بدون درد تغییرات خود را به پروفایل های رسانه های اجتماعی

وجود دارد بسیاری از ترفند های مختلف است که شما می توانید به پروفایل خود و آنها لزوما باید به یک مقدار زیادی از زمان و یا تلاش برای به انجام رساندن. اما اگر شما را به تغییرات (حداقل آنهایی که به نظر می رسد برای ایجاد حس برای کسب و کار خاص خود) شما یک تفاوت قابل توجهی در راه است که افراد دیگر به شما پاسخ دهند.

بهبود پروفایل رسانه های اجتماعی را به شما بسیار کمی از زمان و تلاش بسیار کمی است.

  • بررسی اندازه تصاویر خود را در پروفایل: هنگام برخورد با این تصاویر شما می خواهید را به مطمئن شوید که آنها در حال بهینه سازی (که به معنی هر یک از آنها). بهینه سازی آنها بدان معنی است که شما بررسی مشخصات خاص کانال های رسانه های اجتماعی و به شما اطمینان حاصل شود که ابعاد عکس های خود را مطابقت با کسانی که مشخصات. آن را نمی خواهد شما را هر زمان و در همه به منظور بررسی ابعاد و مطمئن شوید که عکس های خود را درون این دستورالعمل ها.

    شما لزوما نباید فرض کنیم که عکس های خود را باید مربع کامل است. که لزوما مورد. یکی از دلایل خوبی که چرا شما می خواهید مطمئن شوید که عکس های خود را تا پر این است که آنها ممکن است مورد استفاده قرار گیرد (توسط شما یا شخص دیگری) در مکان های دیگر در اینترنت.

  • مطمئن شوید که مشخصات خود را عکس های سازگار در سراسر همه از کانال های رسانه های اجتماعی: عکس خود را باید تمیز و حرفه ای headshot و شما باید استفاده از آن را در تمام کانال های خود را. اگر که بدان معنی است که شما نیاز به گرفتن عکس خود را گرفته شده توسط یک حرفه ای آن است که احتمالا به ارزش سرمایه گذاری. پس از همه, که در عکس دیده می شود توسط بسیاری از مردم و خود را, عکس, قوی, نمایندگی که شما هستند. شما می خواهید مردم را به دیدن استفاده می شود که عکس و ارتباط آن را با نام تجاری خود را.

  • Untag خودتان: اگر شما می بینید که شما برچسب در عکس های مختلف از کانال های رسانه های اجتماعی و کسانی که در عکس هستند یا نه چاپلوس و یا فقط ساده نامناسب (یا هر چیزی در میان است وجود دارد هیچ کار اشتباهی با untagging خودتان (یا disassociating خودتان) از آن عکس. چرا شما می خواهید برای ارتباط با عکس هایی که به طور بالقوه می تواند آسیب شهرت خود را?

    شما باید آگاه باشید که برخی از محبوب تر کانال های رسانه های اجتماعی اجازه می دهد تا شما را به جدا کردن به راحتی. شما می خواهید برای چک کردن برچسب ها به طور منظم. اگر شما نمی نگه داشتن زبانه ها در دسته آنها ممکن است انجام کسب و کار خود و برخی از آسیب.

  • مطمئن شوید که پروفایل خود را کلمات کلیدی برای بهینه سازی: مهم نیست که کسب و کار شما, شما هنوز هم نیاز به مطمئن شوید که تمام محتوای خود را (بدون توجه به جایی که شما آن را قرار داده) بهینه سازی شده است. به این دلیل است که شما می خواهید برای انجام این کار است به طوری که مردم می تواند به شما در پیدا کردن زمانی که آنها در حال جستجو برای آنچه شما اتفاق می افتد به ارائه. این واقعیت است که شما آنها را می خواهید به شما در پیدا کردن قبل از پیدا کردن هر کس دیگری ،

  • مطمئن شوید که پروفایل خود را کامل هستند: شما نمی خواهید مردم را به نگاه در پروفایل خود و نه قادر به دیدن کل تصویر. که نه تنها موثر است. شما به راحتی می توانید اجتناب از آن و تنها با توجه به پروفایل خود و پر کردن شکاف. آن را نمی خواهد شما بسیار طولانی است. به عنوان شما در حال پر کردن گمشده, محتوا, مطمئن شوید که شما را به آن محتوا به عنوان جذاب که ممکن است.

  • اتصال یکی از رسانه های اجتماعی پروفایل برای دیگران: که واقعا چیز خوبی به انجام و آن را به تولید نتایج بزرگ. شما می خواهید برای تست این لینک کلیک کنید در میان پروفایل های رسانه های اجتماعی. وجود دارد هیچ چیز آزار دهنده تر از کلیک کردن بر روی یک لینک فقط برای دیدن است که هیچ چیز اتفاق می افتد.

نتيجه گيری

پروفایل رسانه های اجتماعی بخش مهمی از کسب و کار شما و شما نمی توانیم به آنها اجازه دچار رکود. با استفاده از دکمه های اشتراک گذاری به شما کمک خواهد کرد به نگه داشتن آن جالب است. نه تنها باید شما را پر کنید در تمام زمینه ها در پروفایل خود را, اما شما همچنین باید مطمئن شوید که برای به روز رسانی آنها به طور منظم (اما نه بیش از حد اغلب). شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن تمام انواع اطلاعات جالب (هر دو کلمات و تصاویر) به طوری که شما نگه داشتن علاقه مخاطبان خود را. شما همیشه می خواهید مطالب خود را به تازه زمان و درگیر شدن در تمام زمانها.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *