Site Overlay

حقیقت در مورد Kylie Jenner را $800 متر لوازم آرایشی امپراتوری

کایلی Jenner لوازم آرایشی امپراتوری اخیرا برجسته بر روی جلد مجله فوربس – آمریکا پرکار ترین کسب و کار ماهانه.

در حالی که بسیار مشاجره مطرح شد در مورد این ادعا که او ثروت “خود ساخته” است (که نبود) بزرگتر سوال بود که چگونه این در واقع اتفاق افتاده است – و اعداد پشت آن است.

Jenner را “کایلی آرایشی و بهداشتی” کسب و کار شرکت به طور متوسط سالانه در حدود $660m در فروش طی 3 سال طول عمر با $330m در سال 2017 به تنهایی.

در حالی که کسب و کار خصوصی است و در نتیجه آن شماره ها در دسترس عموم نیست حتی اگر این تخمین می زند که 50% خاموش ارقام خواهد بود متناوب.

چه چیزی بیشتر – “شرکت” تنها 7 زمان کامل کارکنان. همه چیز از بسته بندی به روابط عمومی برون سپاری است و تنها راهی است که Jenner می شود مشتریان با اعمال نفوذ او 110m Instagram followers.

این مقاله به بررسی چگونگی آن انجام شد.

اجتماعی Midas

هسته Jenner موفقیت بوده است 110 followers on Instagram.

شرکت نمی کند تبلیغ خارج از پلت فرم ندارد هر مغازه یا stockists و به طور کلی فقط peddles محصولات خود را به طور مستقیم به آن جامعه است.

در حالی که این برای تلفن های موبایل مانند یک بازاریاب رویای خیس, مهم ترین عنصر بود Jenner لب.

در سال 2017, دقیقا 2 ماه پس از ثبت علامت تجاری به صورت نام تجاری شایعات در سراسر جهان آغاز شده در حال اجرا گزارش اندازه آنها را با کمک از پرکننده های او می خواهم موفق به تقریبا چهار برابر اندازه خود را.

نکته در اینجا است که بسیار در مورد آنچه که او مانند به نظر می رسد اما او چگونه با حروف بزرگ روی علاقه… او می خواهم سهوا کشف یکی از بزرگترین “روند” از مدرن غرب – زنان آرزو می کنیم بیش جوانی کامل ،

برای این منظور با قرار دادن $250k از مدلسازی پول به 15,000 لب کیت او راه اندازی یک صفحه به فروش آنها را آنلاین. تقریبا بلافاصله آنها به فروش می رسد.

در حالی که این یک گام بزرگ بعدی فرایند Jenner را قادر مطلق مادر کریس کارداشیان – در آوردن Shopify در فوریه 2016 به منظور ایجاد یک کسب و کار به طور کامل تکامل یافته تجارت الکترونیک بهره برداری است.

چند ماه بعد این شرکت شروع به فروش با شش سایه لب کیت – همه از آن به فروش می رسد به زودی پس از راه اندازی.

رشد نمایی

در حالی که فروشگاه را به خوبی بلافاصله آنچه موجب علاقه ادامه آن حفظ رشد.

به جای اینکه کوچک بر روی صفحه رادار – که در آن دختران و خرید آخرین محصول آنجا که آن را در-روند – کسب و کار نگه داشته و تولید خریداران در نرخ هشدار دهنده.

این می تواند به کار گرفته شود با تشکر از راه که در آن تعیین شده باشد. این یک ناب “dropship” عملیات; همه محصول & توسعه منابع خارج شد-منابع به یک شرکت به نام Spatz آرایشی و بهداشتی که در حال تخمین زده می ساخته اند ~$180m از سرمایه گذاری.

این رقم نشان دهنده دندان (هزینه کالاهای فروخته شده) از کسب و کار; کمی شناخته شده و شماره آنها به ما کمک خواهد کرد در واقع تعیین ارزش واقعی چه شده است.

شما ببینید وقتی که می آید به پول 99.9 درصد از مردم به طور کلی اشتباه است. این نیست من که بی احترامی; آنها فقط با تجربه است / سطح رهبری به اندازه کافی در واقع در نظر گرفتن حقایق از اعتیاد به مواد مخدره.

Jenner را “کسب و کار” نیست یک کسب و کار واقعی. آن را به یک شرکت بازاریابی است که معاملات در توجه است.

مثل همه چیز “کارداشیان” که توجه می آید از منابع مختلف – است اما همه به سمت خانواده است. مادر (کریس) و سپس تبدیل این توجه به پول است.

متاسفانه بسیاری از مردم تلفیق شدهاست Jenner توجه با ارزش کسب و کار خود را. آنها متقابلا منحصر به فرد و در جهان سرمایه گذاری کرده و منجر به “قیمت” از Jenner را بکشد به “گران قیمت روی آوردند” (مردم فکر می کنم آن را به ارزش بیشتر از آن واقع است).

همانطور که گفته شد او ندارد “کسب و کار” از آنجا که همه این محصولات ایجاد برون سپاری است. او دارای یک وب سایت که مبادرت به فروش برون سپاری لب براق ،

این به این معنی است که اگر شما در واقع به دنبال چه واقعا شما باید قادر به در نظر گرفتن آنچه کسب و کار واقع است و – در نهایت – که آیا می توان آن را پایدار (هیچ).

ارزش / ارزش

وقتی که می آید به ارزیابی شرکت ها – مهم ترین چیزی که به نظر این است که تقریبا تمام مردم جهان اشتباه است در مورد آنهایی که برنده خواهد شد در دراز مدت است.

و اگر چه من هیچ گلی در موضوع من شده است در اطراف به اندازه کافی بلند به می دانم که شرکت های سینک و شنا.

در مورد Jenner من دیدن فلش در تابه.

آن را بسیار کم – در صورت وجود – مزیت رقابتی است و در درجه اول ساخته شده در اطراف یک شخصیت است که نادرست است.

به نظر من که بیشتر از زمان خرید (و بله آنها در دوره) عمدتا خرید ضربه.

کنجکاو نوجوانان و حتی اواسط دهه بیست سالگی زنان در حال خرید این محصولات به دلیل وعده غنی تر و کاملتر پوت. اما بدون هزینه تزریق فیلر, این فقط یک رویا است.

خود من برآورد شده است که Jenner است که احتمالا ارزش ~$20m. او را “کسب و کار” است به ارزش حدود 1/5 از سود خود را (که به احتمال زیاد نزدیک به $100m از $800 درآمد گزارش فوربس) و در نتیجه همه چیز فقط بدبو از یک حیله بازاریابی.

بیشتر به این – واقعی معیارهای مختلف محصولات فروخته شده توسط Jenner به نظر می رسد نشان می دهد کاهش منحنی رشد – فقط 7 درصد در سال 2017 پس از یک شهاب سنگی در سال اول افزایش.

این است که برای قرار دادن سایه بر روی او موفقیت است. اما به او برچسب “خود ساخته” داستان موفقیت نادرست است و همچنین باد اعداد در فروش. با حداقل 50 درصد از درآمد حاصل از رفتن به Spatz (که همچنین کار برای l’oreal) این نظر من است که آنها برندگان واقعی از آن همه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *