Site Overlay

تکامل از تاثیر گذار در بازاریابی

[ad_1]

تقریبا هر یک از ما در حال حاضر شناخته شده و تاثیر گذار بازاریابی آن را انجام داده است تاثیر قابل توجه در بازاریابی امروز. مصرف کنندگان در حال حاضر اعتماد تاثیر گذار در بازاریابی از هر روش بازاریابی دیگر چرا ؟ به دلیل معتبر پیام به همه. قدیمی یا سنتی بازاریابی هنوز هم کار می کنند اما ما نمی توانیم انکار این واقعیت است که بسیاری از مصرف کنندگان گرفتار در حال حاضر تاثیر گذار در بازاریابی تاثیر گذار در بازاریابی کنترل شد و اجرا شده توسط “اثرگذارندهها” ما در سراسر رسانه های اجتماعی آنها outstand از هر تو رفتگی در دیوار آنها متخصص است. در این مقاله ما اجازه دهید بحث در مورد تکامل از تاثیر گذار در بازاریابی است.

سال 2007 Facebook و Twitter هستند بهترین مکان برای به نمایش گذاشتن محصولات خود را حتی امروز آن است که هنوز کارآمد است. قبل از, اگر شما با مشخصات بالا و شما رو بزرگ موارد زیر از کسانی که سیستم عامل اکثر شرکت های درگیر با این پروفایل آنلاین ترین محصول دادن شما قادر به دیدن بودند آلی و پرداخت نشده است.

سپس Instagram سرقت تاج در سال 2010 اسکن و ارسال عکس های خود را تبدیل به معروف شما به راحتی می توانید یک عکس را کمی ویرایش کنید و پست خود را در Instagram و سپس متوجه نامزدی شما قادر به دریافت کنید. وجود دارد مقدار زیادی از تبلیغات است که اتفاق می افتد در Instagram, هر روز تا اکنون. اگر شما می خواستم به دانستن ؟ وجود دارد بسیاری از راهنماهای و قطعات از آموزش برای کمک به شما با تبلیغات رسانه های اجتماعی.

2013 زمانی که Facebook حاکم بود دوباره در این دنیای بازاریابی این پلت فرم یکی از فروشنده را بهترین ابزار برای رسیدن به اهداف خود و اهداف کسب و کار خود را.شما می توانید تبلیغات و افزایش وب سایت خود را و Facebook صفحات از طریق Facebook, که یکی از راه های از رانندگی در ترافیک و فروش برای کسب و کار شما. هنوز Instagram دارای سود بیشتر را برای شما به نمایش گذاشتن محصول خود را Facebook است که بیشتر در نوشته تبلیغات در حالی که Instagram بیشتر بر روی عکس و فیلم ها شما می توانید خود را نشان می دهد niched و شور با عکس ها شما قادر خواهید بود برای به اشتراک گذاشتن.

و در سال 2016 ویروسی مطالب پراکنده در سراسر سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Instagram, Twitter و YouTube. کسانی که نمی شد بسیار معروف بر خلاف مشهور قادر به دریافت هزاران و حتی میلیون ها نفر از پیروان با ایجاد یک تعامل با محتوای این افراد به آنچه ما تماس بگیرید “اثرگذارندهها” آنها قادر به معروف در سراسر رسانه های اجتماعی فقط به دلیل محتوای خود را که ویروسی رفت. اما این فقط یک محتوای آن واقعی, ویژگی های است که چرا مردم در حفظ و درگیر شدن با آن است. برای آن سال تاثیر گذار در بازاریابی و توسعه تبدیل شده است بیشتر و بیشتر کارآمد تا اکنون.

در نهایت تا سال 2017 در این سال است. تاثیر گذار بازاریابی بوده و بیشتر واقعی در تمام جنبه های آن روند از مطالب به اثرگذارندهها به برندها و به مخاطبان حتی رابطه بین مارک های اثرگذارندهها و مخاطبان واقعی هستند و نیاز به واقعی. مردم در حال حاضر با تکیه بر توصیه های است که چرا تاثیر گذار در بازاریابی نگه می دارد گل. این جای تعجب نیست برای کوچک اثرگذارندهها به تدریج تبدیل به محبوب بوده و مورد اعتماد خود را به دلیل معتبر محتویات و صحت خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *