Site Overlay

تلفن همراه SEO یک شاخه جدید از بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

موبایل جستجوگرها رمان و بهره مند از جنبه های بازاریابی دیجیتال است. تغییرات در شیوه زندگی و دیگر ویژگی های جنبه منجر به نتایج فوق العاده ای در عمیق فاز. پرکار تحولات رخ داده در دنیای دیجیتال از یک گوشی هوشمند به تبلت ها از کامپیوترهای رومیزی به لپ تاپ. گرفتن تمام دیجیتال جهان را در نوک انگشتان شما است آسان و فراوان ترین ویژگی در این hard-hitting محیط. یک نظرسنجی اعلام کرده است که 86 درصد از کاربران تلفن همراه در اینترنت گشت و گذار کنید برای جستجو, خرید, و حتی حضور در رسانه های اجتماعی مناطق. Facebook, Twitter, LinkedIn Linkedin برخی از پر بازدید ترین وب سایت رسانه های اجتماعی و در بازار امروز آنها مطلوب رویکرد برای به دست آوردن ترافیک.

موبایل جستجوگرها بسیار مهم از ویژگی های بازاریابی دیجیتال است. جهان در حال تغییر است فوق العاده. اجازه دهید ما را به یک تصویر:

این گوشی در حال تبدیل به گوشی های هوشمند به تبلت ها و کامپیوترهای رومیزی به لپ تاپ به تبلت. این رایج ترین مثال آن را می توان کشف کرد در هر نقطه. از این بسیار با اهمیت عنوان مثال شما می توانید تصمیم بگیرید که این فن آوری شده است محدود در یک منطقه کوچک اما تعبیه شده قبلی و همچنین رمان تحولات ، ساخت وب سایت پاسخگو در این برش گلو سناریو تبدیل شده است ضرورت برای همه وب سایت ها. هر دو شرکت در این جهان رقابتی و به دست آوردن آنچه شما گرامی و یا تعطیل رویاهای خود را به یک پارچه کرباسی قیراندود وعایق اب.

صفات Mobile SEO:

• SEO+UX (تجربه کاربری) =Mobile SEO: یک تحقیق اعلام کرده است که 61 درصد از کل کاربران را به نام یک کسب و کار و 59 درصد آنها در واقع بازدید یک کسب و کار است. آن است که ترکیب کاملی از سئو+UX. طراحی پاسخگو را ارائه مطلوب تجربه مرور با آرایه ای از بی شمار فوق العاده خدمات اعم از کمتر اسکرول کردن و یا تنظیم طرح بندی ، این از ویژگی های بی همتا است که طراحی سازگار با محتوا بر روی دسکتاپ مشابه قابل مشاهده بر روی صفحه نمایش تلفن همراه.

• بی دردسر قابل حمل و اتصال به کامپیوتر: گوشی های حق بیمه و دستگاه های چند منظوره برای ارتباط با جهان خارج و برای جذب مخاطبان هدف. با ساده و سهولت قابل حمل دستگاه های تلفن همراه سریع ترین و قابل ستایش متوسط. آن منجر به افزایش تبلیغات تو رفتگی در دیوار.

• افزایش استفاده از رسانههای اجتماعی در دستگاه های تلفن همراه: Facebook و توییتر بازدید ترین و مرسوم کانال های رسانه های اجتماعی است که حدود 80% از مردم جهان است بازدید کرده اند. کانال رسانه های اجتماعی است که وسیع ترین منطقه برای به دست آوردن ترافیک و تبدیل مشتریان به مشتریان بالقوه است. مرور همان آدرس ها از دستگاه های متنوع در نتیجه حداکثر های نام تجاری است که منجر به نتایج مطلوب.

• تمدید جستجو در گوشی های هوشمند: استفاده از گوشی های هوشمند برای جستجو و یا حتی به سادگی گشت و گذار می تواند به شدت افزایش تعداد بازدید کننده در هر صفحه. GEO-تحقیقات سودآور جنبه های تلفن همراه SEO به عنوان با کمک این نقشه ها در گوشی های هوشمند از لحاظ جغرافیایی-مخاطبان هدف می تواند جذب به حدی بزرگتر.

• صفحات وب سازگار با صفحه نمایش کوچک: وب سایت پاسخگو است کامل معمولی سایت همراه با سازگاری کامل با صفحه نمایش های کوچک بیش از حد. محتوا با طراحی هر دو همگام با صفحه نمایش این دستگاه تلفن همراه. کمکی ترکیبات مانند ویدئوها و دیگران هستند و جدا از صفحه وب.

• مقرون به صرفه و انعطاف پذیر از برنامه تلفن همراه توسعه: برنامه های کاربردی تلفن همراه گران تر از ساختمان وب سایت پاسخگو. داشتن صلاحیت تطبیق پذیری و بیشتر دوستی های تلفن همراه پسند وب سایت بسیار مساعد و مطلوب.

• ادغام با رسانه های آنلاین: تلفن همراه دستگاه های صرفه ترین در پل زدن شکاف بین رسانه های آنلاین و آفلاین با استفاده از QR (پاسخ سریع) کد. کدهای QR را می توان در چاپ و پس از آن زمانی که اسکن با گوشی های هوشمند می توان آن را ترجمه شده به پیام های الکترونیکی مانند آدرس وب سایت آدرس ایمیل و یا اس ام اس پیام. رابط بین گوشی های هوشمند و چاپ می تواند به طور قابل توجهی منبع نام تجاری خود را و به دست آوردن حداکثر ترافیک.

تلفن همراه باعث می شود اختلاف بسیار زیاد به جای گشت و گذار در اینترنت بر روی دسکتاپ و یا لپ تاپ است. فراموش نکنید که برای بهینه سازی صفحات زرد Facebook, Instagram و مشابه دیگر سیستم عامل. آنها نیز در نهایت تاثیر بر روی وب سایت سرب تبدیل فلسطینی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *