Site Overlay

تقریبا “عنصر مخفی” به یک کسب و کار سود

[ad_1]

اخیرا من دیدم که احتمالا یکی از فیلم های مورد علاقه در تمام دوران:

کونگ فو پاندا.

در حال حاضر, قبل از نوشتن این به عنوان یک احمق فیلم انیمیشن وجود دارد یک کسب و کار بزرگ درس پنهان در داخل اگر شما یک متخصص مشاور یا مربی.

در اینجا TL;DR نسخه از فیلم:

1) یک کون بزرگ, چاق, panda Po است “به طور تصادفی” برداشت برای تبدیل شدن به یک انتخاب

2) خود استاد Shifu نمی خواهید به آموزش او را به خاطر Shifu معتقد است Po انتخاب شد تصادف

3) استاد بزرگ Oogway اما می گوید Shifu که “هیچ حوادث”

4) Shifu در نهایت می آموزد Po هنر کونگ فو. در نهایت پو سپرده با افسانه ای “طومار اژدها” که دارای اسرار باستان به صرفه جویی در این پادشاهی

5) صندوق باز می شود طومار اژدها تنها برای پیدا کردن… هیچ چیز… و متوجه می شود: “هیچ عنصر مخفی.”

اصل ساده است:

Po همیشه همه چیز او نیاز به تبدیل شدن به “انتخاب شده است.”

او نیاز به چیزی علاقه داشتن.

آنچه که او در واقع نیاز بود مربی حق و حق آموزش برنامه.

در اینجا به نظر من:

درست مثل پو متوجه شدم که وجود دارد این است که هیچ راز برای تبدیل شدن به “انتخاب شده است.”

مهم نیست که چه Fakebook گورو موعظه وجود دارد *هیچ* راز “هک” “قیف” یا “تاکتیک” است که به نوبه خود کسب و کار خود را به یکی از سود آور.

البته شما می *توانید* * * * یافتن تاکتیک های جدید, هک, و هر چیز دیگری. اما اگر خود بنیاد نیست و جامد (به عنوان مثال اگر استراتژی خود را ضعیف است). این مهم نیست که هک جدید شما سعی می کنید برای نصب به کسب و کار شما.

که آیا Facebook, انجمن آموزشی…… Instagram… و یا قرار دادن هر تاکتیک جدید آخرین Fakebook گورو سعی کنید به پرتاب به پایین گلو خود را. در نهایت آن را تنها یک ماده از زمان قبل از کسب و کار خود و اینو بدونیم در زیر وزن خود را دارد.

نزدیکترین چیز به یک “هک” است که می تواند شما را از frazzled کارآفرین به سود صاحب کسب و کار است که یادگیری چگونه برای نوشتن ایمیل هایی که به فروش برساند.

تنها تفاوت این است که بازاریابی ایمیل نیست هک… این یک استراتژی قدرتمند.

به نظر من (که البته باعث می شود آن را یک واقعیت است).

این درست است که من کار من در شرکت کار و به فروش می رسد میلیون ها دلار از طریق ایمیل و بازاریابی آنلاین.

و از آن شده است در کسب و کار خود من.

به دور این خاموش.

اجازه دهید با نقل قول مورد علاقه من از اواخر بزرگ و محترم آقای Eugene M. شوارتز.

این نقل قول است که مربوط به امروز به عنوان آن بود که یوجین شوارتز طریقی این کلمات درست بر دنیای تبلیغات:


“وظیفه یک copywriter است که برای ایجاد این توده میل – اما به کانال و مستقیم آن است.” – ژن شوارتز

نگاهی که به قلب, دفعه بعد که شما نشستن به نوشتن آخرین ایمیل طراحی شده برای فروش.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *